Fru Sosa Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Datteren min vil veldig gjerne gå knask eller knep. Det er første gang for henne. Men hun misliker veldig å kle seg ut, og jeg er engstelig for at hun ikke vil få godterier pga det. Hva syns dere?
Gjest Antarctica Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 En festlig hatt? Eller bare ensfarga, vanlige klær og litt ansiktsmaling, så hun blir "blå katt"?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Datteren min vil veldig gjerne gå knask eller knep. Det er første gang for henne. Men hun misliker veldig å kle seg ut, og jeg er engstelig for at hun ikke vil få godterier pga det. Hva syns dere? At hun enten må kle seg ut eller la være å gå. Anonymous poster hash: ba763...a0a
LeTwinsA Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Meg personlig hadde stusset om en unge hadde ringt på som ikke var kledd ut altså, men hadde nok gitt henne godterier. Hadde reagert mer jo eldre ungen var 2-4 / 5 år - ok 8/9 - ikke ok eldre - hadde ikke fått godterier
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Personlig mener jeg hun må kle seg ut for å gå på trick or treat, hvis ikke kan hun være hjemme og dele ut til de som ringer på og så kan dere finne på noe spennende eller gøy hjemme i stedet. Anonymous poster hash: 2e9f6...91c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Ingen kostyme, ingen godteri. Sorry, men hele poenget er jo å kle seg ut, ikke "bare" tigge godteri. Anonymous poster hash: aa18e...2b9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Hun må kle seg ut, det er jo det som er greia. Vil hun kun ha snop så må du kjøpe det til henne hjemme. Anonymous poster hash: d021a...cd5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Nei, hun må kle seg ut. Om ikke blir det som å stå i vanlige klær og si en går julebukk, uten sang og kostyme. Må ikke være mye, kan ta katteører på hodet Anonymous poster hash: d4718...779
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Vil hun gå knask eller knep må hun kle seg ut. Trenger ikke være mye, men noe. Hvis hun ikke vil ville jeg nektet henne å gå. Er hun stor nok til å ønske å gå, er hun stor nok til å få et ultimatum.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #10 Skrevet 30. oktober 2015 Hun må kle seg ut. Det er jo en del av greia. Holder med f.eks en heksehatt og eventuelt en kappe over jakka. Anonymous poster hash: 9fd93...92a
shari_z Skrevet 30. oktober 2015 #11 Skrevet 30. oktober 2015 Kanskje hun kan kle seg som en lærer eller en i en fin kjole og være en jente som skal i bursdag? Her er en side på pinterest med søte kostymer, kanskje hun ser noe som kunne fungert? (Jeg synes den lille jente i grønn som er kaktus er ganske søtt.). https://www.pinterest.com/worlds/halloween-costume-ideas/
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #12 Skrevet 30. oktober 2015 Hun trenger jo ikke gå hvis hun ikke vil kle seg ut. Jeg hadde nok ikke gitt etter for henne her. Det er ikke noe big deal å ikke kle seg ut men tradisjonen er jo å kle seg ut og datteren din er ikke interessert i den biten, hun vil ha godteri. Greit å lære seg at noen ganger må man gjøre ting man ikke vil fordi det er slik. Anonymous poster hash: 95828...275
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #13 Skrevet 30. oktober 2015 Hun trenger jo ikke gå hvis hun ikke vil kle seg ut. Jeg hadde nok ikke gitt etter for henne her. Det er ikke noe big deal å ikke kle seg ut men tradisjonen er jo å kle seg ut og datteren din er ikke interessert i den biten, hun vil ha godteri. Greit å lære seg at noen ganger må man gjøre ting man ikke vil fordi det er slik. Anonymous poster hash: 95828...275 Ikke alle som liker å kle seg ut. Min gutt nektet å kle seg ut på karneval,og som nissegutt i bhg. Prøv med enkelt tilbehør. Hårbøyle med kanin ører, tryllestav,eller noe lignende. Anonymous poster hash: 4ce1d...b5d
Tipp topp Skrevet 30. oktober 2015 #14 Skrevet 30. oktober 2015 Hvis hun går sammen med noen er det vel ikke så mange som nødvendigvis legger merke til manglende kostyme. Det er tross alt mørkt og man har ofte utveksle over uansett. Men hadde nok stusset litt hvis hun kom helt alene. Evt kan jo du kle deg ut litt å gå med henne.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #15 Skrevet 30. oktober 2015 Hun kan selvfølgelig ikke delta dersom hun ikke kler seg ut. Det er jo hinsides latterlig å la ungen få tigge godteri uten å kle seg ut. Anonymous poster hash: 4de02...f4c
Fru Sosa Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter #16 Skrevet 30. oktober 2015 Hun har aldri likt å kle seg ut, hverken i bhg på karneval, eller til nissefest, og når vennene har hatt bursdag med prinsesse/superhelt tema. Føler ikke jeg kan tvinge henne til å kle seg ut når hun misliker det så sterkt, men likevel vil veldig gjerne gå runden i morgen. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #17 Skrevet 30. oktober 2015 Dere kan jo bare gå på butikken Anonymous poster hash: dc68c...afa
Fru Sosa Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter #18 Skrevet 30. oktober 2015 Nå har vi snakket om det og hun er med på å kle seg ut som en fe, med vinger og antenner og et skjørt med blonder :-) Takk Hi
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #19 Skrevet 30. oktober 2015 Ingen kostyme - ingen godteri! Anonymous poster hash: 4670d...f1a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #20 Skrevet 30. oktober 2015 Hun trenger jo ikke gå hvis hun ikke vil kle seg ut. Jeg hadde nok ikke gitt etter for henne her. Det er ikke noe big deal å ikke kle seg ut men tradisjonen er jo å kle seg ut og datteren din er ikke interessert i den biten, hun vil ha godteri. Greit å lære seg at noen ganger må man gjøre ting man ikke vil fordi det er slik. Anonymous poster hash: 95828...275 Ikke alle som liker å kle seg ut. Min gutt nektet å kle seg ut på karneval,og som nissegutt i bhg. Prøv med enkelt tilbehør. Hårbøyle med kanin ører, tryllestav,eller noe lignende. Anonymous poster hash: 4ce1d...b5d men da liker de ikke halloween heller da, og får holde seg hjemme med godteriet som mor kjøper..... Anonymous poster hash: 72327...779
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #21 Skrevet 30. oktober 2015 Hvor gammel er hun? Kanskje hun rett og slett er for liten til å gå Halloween. Det går an å være hjemme. Våre har ikke gått fra dør til dør før de fylte fem. Anonymous poster hash: 3355e...d32
Miss Chocolate Skrevet 31. oktober 2015 #22 Skrevet 31. oktober 2015 Min har også hatet å kle seg ut, men til Halloween i fjor var det ok med supermannkostyme. Han skjønte at de andre barna kom til å kle seg ut og da var det liksom greit. Lillebror nektet å kle seg ut og fikk være hjemme. Han skjønte uansett ikke noe av det
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #23 Skrevet 31. oktober 2015 Hun har aldri likt å kle seg ut, hverken i bhg på karneval, eller til nissefest, og når vennene har hatt bursdag med prinsesse/superhelt tema. Føler ikke jeg kan tvinge henne til å kle seg ut når hun misliker det så sterkt, men likevel vil veldig gjerne gå runden i morgen. Hi Nei vettu hva!!! Hun må da kle seg ut til noe skummelt for å gå knask eller knep. Eller blir det tigging av godteri spør du meg. Vil hun ikke kle seg ut, så får hun rett og slett holde seg hjemme! Du har sikkert noe godis hjemme som hun kan få av deg! Halloween handler jo om å kle seg ut å skremme naboene sine for å få godis, så du får lære ungen din at man må gjøre ting man ikke vil noen ganger for å få det samme som andre! Anonymous poster hash: 53752...d28
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #24 Skrevet 31. oktober 2015 Hun har aldri likt å kle seg ut, hverken i bhg på karneval, eller til nissefest, og når vennene har hatt bursdag med prinsesse/superhelt tema. Føler ikke jeg kan tvinge henne til å kle seg ut når hun misliker det så sterkt, men likevel vil veldig gjerne gå runden i morgen. Hi Nei vettu hva!!! Hun må da kle seg ut til noe skummelt for å gå knask eller knep. Eller blir det tigging av godteri spør du meg. Vil hun ikke kle seg ut, så får hun rett og slett holde seg hjemme! Du har sikkert noe godis hjemme som hun kan få av deg! Halloween handler jo om å kle seg ut å skremme naboene sine for å få godis, så du får lære ungen din at man må gjøre ting man ikke vil noen ganger for å få det samme som andre! Anonymous poster hash: 53752...d28 Det bestemmer vel ikke du??? Og jeg blir sjelden så skremt a. småtassene som kommer på døren her at det er grunnen til at de får godteri.. Makan!! Anonymous poster hash: 368ed...34e
Miss Chocolate Skrevet 31. oktober 2015 #25 Skrevet 31. oktober 2015 Hun har aldri likt å kle seg ut, hverken i bhg på karneval, eller til nissefest, og når vennene har hatt bursdag med prinsesse/superhelt tema. Føler ikke jeg kan tvinge henne til å kle seg ut når hun misliker det så sterkt, men likevel vil veldig gjerne gå runden i morgen. Hi Nei vettu hva!!! Hun må da kle seg ut til noe skummelt for å gå knask eller knep. Eller blir det tigging av godteri spør du meg. Vil hun ikke kle seg ut, så får hun rett og slett holde seg hjemme! Du har sikkert noe godis hjemme som hun kan få av deg! Halloween handler jo om å kle seg ut å skremme naboene sine for å få godis, så du får lære ungen din at man må gjøre ting man ikke vil noen ganger for å få det samme som andre! Anonymous poster hash: 53752...d28 Halloweenkostymet trenger overhodet ikke være skummelt! I USA kler de seg ut som alt mulig fra prinsesser til sauegjetere til sommerfugler til superhelter. Tror du har misforstått litt 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå