Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #26 Skrevet 2. november 2015 Jeg har gruet meg lenge allerede. Men må har noen brikker falt på plass, så kan vel tørre å begynne å glede meg snart. Anonymous poster hash: 44f4a...3d0 Så flott Sender deg gode ønsker for en nydelig førjulstid og julefeiring Klem fra Hi Anonymous poster hash: 93f95...487
Gjest vinterbrud Skrevet 2. november 2015 #27 Skrevet 2. november 2015 Etter et veldig tøft år,så gleder jeg meg ikke så veldig til jul i år. Dødsfall i familien gjør at førjulstiden blir annerledes i år. Men jeg er i gang med gaver og pakkekalender. Og billetter til to julekonserter i boks. Jeg gleder meg til pepperkakebaking med jenta mi,og til pynting med henne. Det var leit å lese... Er det en tid i løpet av året hvor man kjenner ekstra mye på fraværet av de som har gått bort, så er det nok julehøytiden som utmerker seg hos veldig mange... Jeg håper uansett at dere finner gode, og varme stunder i den kommende julehøytiden, og at det blir glede for små og store, og litt rom for fine øyeblikk for ettertanke... Klem fra Hi Anonymous poster hash: 93f95...487 Tusen takk for fine ord:) 6 måneder siden pappa døde i dag.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #28 Skrevet 2. november 2015 Gratulerer! Gøy med en liten hemmelighet Jeg begynte å glede meg igår. Vi skal ha julaften hos oss i år, for aller første gang. Blir 10 rundt bordet, pluss to små. Har en liten en på 1 år og 3 måneder når desember kommer, så det blei litt lettere å ha det her da. Igår begynte jeg å planlegge litt, hvordan spisebordet skal se ut, hvordan jeg skal pynte osv. Pinterest er jo ekspert på å få en i stemning, så må innrømme jeg hadde lyst å pynte igår! Men får vente en måned til Anonymous poster hash: a9369...d8b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #29 Skrevet 2. november 2015 Gleder meg som aldri før! Min favorittid, og i år er jeg høygravid på den tiden 💖💖 Det blir fantastisk! Anonymous poster hash: d4ca1...e3a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #30 Skrevet 2. november 2015 Litt blandede følelser i år. Jeg gleder meg masse, som alltid, desember er den koseligste måneden i året. Første søndag i advent pynter vi til jul og etter det bare koser vi oss. Men så blir det første jula etter min mormor døde tidlig i år. Heldigvis skal hele familien samles hos morfar og stelle til jul der, så jeg tror at selv om det blir vondt så blir det godt også Anonymous poster hash: f4b23...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå