Gå til innhold

Flere som begynner å glede seg til jul :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

:tre: Gleder meg sånn til å lage kalendere.... pakke inn presanger :tree: ... juleverksted med barna :nisse:

Og jeg blir like rørt for hvert år når jeg står med barna og ser ut på de første snøfillene som daler ned  :engel:   ....

:arwen: Maten, julekakene, julemusikken, (spesielt den fine fra Jul i Svingen), familien og følelsen av å pakke året som snart er forbi inn i bomull og takknemlighet :) :)

.. å gleden av å bære på et lite familiemedlem som ingen andre enn pappaen og jeg vet om.. :hjerter:  :engel:

Anonymous poster hash: 93f95...487
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med en liten hemmelig på vei!

Det har ikke jeg, og takk for det, men ellers er jeg helt på linje med deg i julegleding, jula er null stress og pur glede fra start til slutt. Men akkurat denne uka gleder jeg meg mest til halloween, faktisk.

Skrevet

Det har ikke jeg, og takk for det, men ellers er jeg helt på linje med deg i julegleding, jula er null stress og pur glede fra start til slutt. Men akkurat denne uka gleder jeg meg mest til halloween, faktisk.

Jeg også, til det er overstått. :P (Men skal late som jeg koser meg for barnas skyld altså.)

Men jul blir bra, det har jeg gledet meg til lenge allerede!

Anonymous poster hash: 1cf0e...f38

Skrevet

Jul er kjempekoselig! Gleder meg jeg og!!!

Skrevet

Bruker å glede meg lenge før, men ikke i år.

Vi har ikke penger til noe.

Anonymous poster hash: 45627...a49

Skrevet

Jeg gleder meg også og har begynt forberedelsene for en god stund siden.

Vi har plukket tyttebær og sopp til julemiddagen, sanket mose, kongler og greiner til dekorering. Ungene har begynt å øve på julesanger (spiller instrumenter og skal ha konserter før jul). Akkurat det er ikke bare en glede. De første ukene med en ny melodi er det ikke vakkert.

Jeg har til og med begynt på julegavene. Håndarbeid tar lang tid så det må jeg starte tidlig med hvis det skal bli noe.

Anonymous poster hash: 3a0bf...1e1
Skrevet (endret)

Jeg gleder meg masse: hele desember er spekket med gøy! Jeg skal synge tre julekonserter med kor, feire 2xbursdag, Lucia, julegranstenning i borettslag og barnehage, jukeshopping, pynte, ha fri, spise god mat og viktigst av alt kvalitetstid med Herr Nurk, Kjæresten og resten av familien :)

... vi krysser også fingrene for at jeg blir gravid i løpet av høsten ...

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Ja, jeg er nesten ferdig med kalenderne allerede. Og julegavene til barna (det er jo de som er gøyest!). Gleder meg til å henge opp julegardiner, bake pepperkaker, henge opp adventsstjerna!

Skrevet

Gleder meg masse! Snart ferdig med julegavene, kalendrene i boks.

Er i permisjon , så har allverdens med tid til baking, pepperkakehus, pynting og alt annet kos😊

Og ikke minst får vi baby i november!

Bonusdatter skal feire med oss, og jeg har bestilt snø👍🏻

Jentene får det de ønsker seg, mannen også.

O' jul med din glede!

Skrevet

Jul? Det var jo akkurat sommer.

Jeg liker jul, men skjenker ikke jula en tanke før det nærmer desember. Julegaver tar et par ettermiddager, kalender fikses på en kveld, kaker bakes en helg rett før jul og pyntingen tar et par timer på lille julaften.

Glede meg gjør jeg den siste uka før julaften.

Anonymous poster hash: 849f6...d47

Skrevet

Jeg elsker jula! Vi har også en liten etterlengtet hemmelighet som skal avsløres på julaften, så denne førjulstiden blir spesiell.

Men jeg har ikke begynt å glede meg sånn skikkelig enda, planlegge, lage planer, osv. Jeg begynner å glede meg den første dagen jeg setter på julemusikk og feller en tåre fordi jeg gleder meg så! Men det skjer nok ikke enda, nei. Har mye som skal gjøres før den tid så. 

Er ferdig med julegaver og pakkekalender da, så har jo tyvstartet litt :) 

Anonymous poster hash: 7d1b5...4f3
Skrevet

Gleder meg til jul ja:-) har begynt på noen gaver og har noe av kalenderpakkene er tenkt ut og planlagt i forhold til ledige datoer til opplevelser i desember.

Skrevet

Akkurat jul har jeg ikke tid til å skjenke en eneste tanke foreløpig, og glede meg til jul begynner jeg vel med sånn tre-fire dager før jul, tenker jeg. Vanvittige mengder arbeid skal gjøres unna innen den tid. Jula tenker jeg nok ikke på før det blir relevant.

Anonymous poster hash: 5003a...223

Skrevet

Det har ikke jeg, og takk for det, men ellers er jeg helt på linje med deg i julegleding, jula er null stress og pur glede fra start til slutt. Men akkurat denne uka gleder jeg meg mest til halloween, faktis

Takk for det :)

Og kos dere med halloween-feiringen :danse:

Hi

Skrevet

Jeg elsker jula! Vi har også en liten etterlengtet hemmelighet som skal avsløres på julaften, så denne førjulstiden blir spesiell.

Men jeg har ikke begynt å glede meg sånn skikkelig enda, planlegge, lage planer, osv. Jeg begynner å glede meg den første dagen jeg setter på julemusikk og feller en tåre fordi jeg gleder meg så! Men det skjer nok ikke enda, nei. Har mye som skal gjøres før den tid så. 

Er ferdig med julegaver og pakkekalender da, så har jo tyvstartet litt :)

Anonymous poster hash: 7d1b5...4f3

Gratulerer med den lille :)

Skrevet

Det har ikke jeg, og takk for det, men ellers er jeg helt på linje med deg i julegleding, jula er null stress og pur glede fra start til slutt. Men akkurat denne uka gleder jeg meg mest til halloween, faktis

Takk for det :)

Og kos dere med halloween-feiringen :danse:

Hi

Takk skal du ha! :)

Skrevet

:tre: Gleder meg sånn til å lage kalendere.... pakke inn presanger :tree: ... juleverksted med barna :nisse:

Og jeg blir like rørt for hvert år når jeg står med barna og ser ut på de første snøfillene som daler ned :engel: ....

:arwen: Maten, julekakene, julemusikken, (spesielt den fine fra Jul i Svingen), familien og følelsen av å pakke året som snart er forbi inn i bomull og takknemlighet :) :)

.. å gleden av å bære på et lite familiemedlem som ingen andre enn pappaen og jeg vet om.. :hjerter::engel:

Gratulerer så mye med hemmeligheten. Jeg gleder meg også veldig til hele desember. Det er jo bare kos og kos og atter kos hele mnd. Ble helt rørt av å lese innlegget ditt.

Mamma og pappa strakk seg langt for å gi oss barna en magisk jul og nå gjør vi det samme. Elsker det.

Anonymous poster hash: fa6ae...0e9

Skrevet

Jeg har gruet meg lenge allerede. Men må har noen brikker falt på plass, så kan vel tørre å begynne å glede meg snart.

Anonymous poster hash: 44f4a...3d0

Gjest vinterbrud
Skrevet (endret)

Etter et veldig tøft år,så gleder jeg meg ikke så veldig til jul i år. Dødsfall i familien gjør at førjulstiden blir annerledes i år.

Men jeg er i gang med gaver og pakkekalender. Og billetter til to julekonserter i boks.

Jeg gleder meg til pepperkakebaking med jenta mi,og til pynting med henne.

Endret av vinterbrud
Skrevet

julen er den beste tiden på året <3 hele desember er fantastisk :)

Skrevet

Jeg gleder meg også - trenger ikke koste så mye. Jeg har faktisk i dag begynt å pakke inn en del pakker og lagt vekk. LIker å ha god tid så jeg ikke stresser sånn i desember :)

Vil prøve å lage noe også, så greit å ha litt tid til det :)

Anonymous poster hash: 132b6...aff
Skrevet

Jeg gleder meg masse: hele desember er spekket med gøy! Jeg skal synge tre julekonserter med kor, feire 2xbursdag, Lucia, julegranstenning i borettslag og barnehage, jukeshopping, pynte, ha fri, spise god mat og viktigst av alt kvalitetstid med Herr Nurk, Kjæresten og resten av familien :)

... vi krysser også fingrene for at jeg blir gravid i løpet av høsten ...

Så herlig :)

- Det er fint å ha mye å glede seg til :)

Lykke til med prøvingen :) :)

Hi

Skrevet

Etter et veldig tøft år,så gleder jeg meg ikke så veldig til jul i år. Dødsfall i familien gjør at førjulstiden blir annerledes i år.

Men jeg er i gang med gaver og pakkekalender. Og billetter til to julekonserter i boks.

Jeg gleder meg til pepperkakebaking med jenta mi,og til pynting med henne.

Det var leit å lese... Er det en tid i løpet av året hvor man kjenner ekstra mye på fraværet av de som har gått bort, så er det nok julehøytiden som utmerker seg hos veldig mange...

Jeg håper uansett at dere finner gode, og varme stunder i den kommende julehøytiden, og at det blir glede for små og store, og litt rom for fine øyeblikk for ettertanke... :klem:

Klem fra Hi

Skrevet

Gleder meg masse! Snart ferdig med julegavene, kalendrene i boks.

Er i permisjon , så har allverdens med tid til baking, pepperkakehus, pynting og alt annet kos

Og ikke minst får vi baby i november!

Bonusdatter skal feire med oss, og jeg har bestilt snø

Jentene får det de ønsker seg, mannen også.

O' jul med din glede!

Dette blir stas :)

- Og gratulerer med kommende baby :)

Hi

Skrevet

:tre: Gleder meg sånn til å lage kalendere.... pakke inn presanger :tree: ... juleverksted med barna :nisse:

Og jeg blir like rørt for hvert år når jeg står med barna og ser ut på de første snøfillene som daler ned :engel: ....

:arwen: Maten, julekakene, julemusikken, (spesielt den fine fra Jul i Svingen), familien og følelsen av å pakke året som snart er forbi inn i bomull og takknemlighet :) :)

.. å gleden av å bære på et lite familiemedlem som ingen andre enn pappaen og jeg vet om.. :hjerter::engel:

Gratulerer så mye med hemmeligheten. Jeg gleder meg også veldig til hele desember. Det er jo bare kos og kos og atter kos hele mnd. Ble helt rørt av å lese innlegget ditt.

Mamma og pappa strakk seg langt for å gi oss barna en magisk jul og nå gjør vi det samme. Elsker det.

Anonymous poster hash: fa6ae...0e9

Tusen takk for det :)

Så koselig :) :)

Kos dere masse med jul og førjulstiden :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...