Gå til innhold

Mai 2016 ❤


Oh baby

Anbefalte innlegg

Ååå, gratulerer med en frisk gutt! Så koselig! Har du barn fra før? Jeg har to gutter fra før av, så jeg synes jo selvfølgelig gutter er stas ;) Har veldig guttefølelse for tredje gang nå, så spent på om det er en bittelillebror der inne :D det finner jeg ut på julaften (har kjønn på en lapp fra tidlig ultralyd) ;)

 

Ja, det gikk heldigvis fint å fjerne den selv om jeg var gravid. De vurderer risikoene opp mot hverandre, hadde jeg beholdt eggstokken med en stor cyste på så hadde det vært sjanse for at den kunne sprukket og startet rier som i verste fall hadde gitt prematurfødsel. Så de anså det som tryggest å gjennomføre operasjonen.

 

Jeg liker den anonymbiten selv, og er ikke så fan av facebook så da blir vi i hvert fall to her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det gikk supert! En frisk og fin gutt :-)

 

Kan man fjerne eggstokk mens man er gravid altså? Fascinerende...

 

Jeg blir heller ikke med i facebookgruppa, foretrekker å forbli anonym.

Gratulerer så mye med en frisk gutt i magen :)

Hadde du noen følelse på kjønn før ultralyd?

De klarte ikke se kjønnet på lille i magen, men h*n er helt frisk og det er det viktigste :) Skal på ny ultralyd om en uke, så spent på om de klarer å se da :) Skal spise og drikke noe søtt før ultralyd :) Har guttefølelse selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ja, det gikk supert! En frisk og fin gutt :-)

 

Kan man fjerne eggstokk mens man er gravid altså? Fascinerende...

 

Jeg blir heller ikke med i facebookgruppa, foretrekker å forbli anonym.

Gratulerer så mye med en frisk gutt i magen :)

Hadde du noen følelse på kjønn før ultralyd?

De klarte ikke se kjønnet på lille i magen, men h*n er helt frisk og det er det viktigste :) Skal på ny ultralyd om en uke, så spent på om de klarer å se da :) Skal spise og drikke noe søtt før ultralyd :) Har guttefølelse selv :)

Tja, jeg helte litt mot jente siden jeg har hatt en del annerledes symptomer denne gangen (har to gutter fra før), men det betyr tydeligvis ikke noe, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ja, det gikk supert! En frisk og fin gutt :-)

 

Kan man fjerne eggstokk mens man er gravid altså? Fascinerende...

 

Jeg blir heller ikke med i facebookgruppa, foretrekker å forbli anonym.

Gratulerer så mye med en frisk gutt i magen :)

Hadde du noen følelse på kjønn før ultralyd?

De klarte ikke se kjønnet på lille i magen, men h*n er helt frisk og det er det viktigste :) Skal på ny ultralyd om en uke, så spent på om de klarer å se da :) Skal spise og drikke noe søtt før ultralyd :) Har guttefølelse selv :)

Tja, jeg helte litt mot jente siden jeg har hatt en del annerledes symptomer denne gangen (har to gutter fra før), men det betyr tydeligvis ikke noe, hehe...

 

Ja det samme tenker jeg, har gutt og jente fra før hvor symptomene var ulike. Spydde ikke med gutten, spydde med jenta. Har spydd masse de tre første mnd med denne i magen. Har alikevell guttefølelse :) Skal oppdatere når jeg har vært på neste UL :) Da er jo babyen større og ved 20+0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med gutt tpk:D Har selv OUL i morgen, hjelp! Gleder og gruer meg. Har så utrolig jentefølelse, mye pga andre symptomer, men det trenger jo tydeligvis ikke bety noe:P Ble satt tilbake 9 dager på tidlig ul så spent på termin. Fra 18+3 til 17+1. Så da 17+2 i morgen, er det for tidlig for OUL egentlig?

 

Jeg henger mest på Facebook, men titter innom i blant:-) Om noen skulle ville være med begge steder er det bare å sende melding til meg. En veldig koselig gjeng, og helt dramafri med masse kjærlighet ;P Det som irriterer meg her på BiM denne gangen er at mobilen logger ut selvom jeg krysser for å forbli pålogget. Så tungvint! Sist var det ikke sånn :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg var gravid ble jeg rutinemessig innkalt til oul uke 17+0, så det er nok ikke for tidlig.

 

Men de sa til meg i går at hvis man har vært på tidlig ul er det den terminen som blir stående uansett. Kanskje ikke hvis det er mange uker mellom, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:-) Så rart det er så forskjelllig praksis. Her har tidlig ul lite å si, og alltid den på oul som er gjeldende :) (Ullevål).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen fra Hedmarkområdet her eller inne på facebookgruppa? :) Jeg fikk termin 28.mai på tidlig UL. Ordinær om fire uker (da er jeg straks 19 uker så føles seint), så da kommer fasiten om jeg tilhører her eller junigruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen fra Hedmarkområdet her eller inne på facebookgruppa? :) Jeg fikk termin 28.mai på tidlig UL. Ordinær om fire uker (da er jeg straks 19 uker så føles seint), så da kommer fasiten om jeg tilhører her eller junigruppa.

 

På fb er vi fra april til juli :) Kjekt om du blir med <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sende meg PM med navnet ditt på Facebook så legger jeg deg til:-) Men den gruppen jeg sikter til er Facebookgruppen for mai. Den andre fellesgruppen er jeg ikke med i:-) Vi er en 70 fine aktive jenter:-) hjertelig velkommen:))!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fortsatt her inne. 16 uker i dag. Fått time til oul 29 desember. Det blir lenge å vente. Men får vel være glad jeg fikk time hos førstevalget mitt ettersom legen glemte å sende henvisningen.

Har fortsatt jente følelse, men samtidig regner jeg med å få gutt denne gangen også. I slekta etter min mormor kom siste jenta for 32 år siden. Alle barnebarn,oldebarn og tipp oldebarn født etter meg er gutter. :-)

Ellers er formen bedre men fortsatt trøtt og fort sliten. Har og mye sure oppstøt nå som kvalmen har gitt seg.

 

Anonymous poster hash: 88fe8...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...