Gå til innhold

Mai 2016 ❤


Oh baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14+6 i dag :) Skal på tidlig UL om en uke. Noen som vet om eg må bestille OUL eller om det skjer "automatisk"?

Legen må bestille for deg. Hvis du ikke har vært hos lege enda bør du ta en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14+6 i dag :) Skal på tidlig UL om en uke. Noen som vet om eg må bestille OUL eller om det skjer "automatisk"?

Legen må bestille for deg. Hvis du ikke har vært hos lege enda bør du ta en tur.

 

Har vert hos lege og fått tidlig ul i uke 15, men lurer på om eg må bestille oul eller om det skjer automastisk siden eg allerede har fått ul i uke 15 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul og alt så bra ut😊 Så lykkelig og takknemlig nå! Jordmor satte meg frem 6 dager, og sa at tidlig ul er mer nøyaktig i forhold til terminsetting, enn oul. Noen som har erfart dette? Vi fikk også vite at vi venter en liten gutt😍 Jordmor sa hun var 100% sikker, men jeg skjønner ikke hvordan de greier å se forskjell så tidlig. Kjønn er jo ikke nøye da, nå vet vi jo at alt er bra med fosteret. Egentlig det eneste vi trenger å vite😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på ul og alt så bra ut Så lykkelig og takknemlig nå! Jordmor satte meg frem 6 dager, og sa at tidlig ul er mer nøyaktig i forhold til terminsetting, enn oul. Noen som har erfart dette? Vi fikk også vite at vi venter en liten gutt Jordmor sa hun var 100% sikker, men jeg skjønner ikke hvordan de greier å se forskjell så tidlig. Kjønn er jo ikke nøye da, nå vet vi jo at alt er bra med fosteret. Egentlig det eneste vi trenger å vite

Så gøy :) Nå føles det ekstra lenge å vente til onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått innkallingen til oul 7.desember. Ringte bare inn og spurte om de hadde mottatt henvendelsen, så fikk jeg time på telefonen, veldig greit for en som hater å vente på post :fnise:

 

Da er det "bare" 3 uker og 3 dager igjen, rart hvordan tiden går så seint når man venter på noe gøy.. Skal være 19+4 ved oul da..

 

Finnes det forresten en facebookgruppe som en aktiv for mai2016?

Endret av RosaHelikopter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere alle kan jo gå inn på helsenorge.no, og se en oversikt over alle henvisninger som legen har sendt, og der vil jo og evt en fastsatt time også komme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere alle kan jo gå inn på helsenorge.no, og se en oversikt over alle henvisninger som legen har sendt, og der vil jo og evt en fastsatt time også komme. ;)

Måtte inn å sjekke på meg selv :P

Har fått time 16 desember ❤️

Henvisningen ble sendt på onsdag, så det gikk fort :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være med i facebook gruppa, hvis noen kan legge meg til? Er det noe aktivitet der, siden det er så lite her? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal inn her på 2.trimester nå, 13+0 i dag? 

 

Fikk plutselig mensmurringer i mage og rygg i går, og de er enda der i dag. Ikke noe sterke greier, men er det flere som har det? Har mye vondt i ryggen pga jobb og i tillegg luftsmerter, så kanskje jeg blander smertene litt også. Hadde mye smerter i begynnelsen av svangerskapet, men det har jeg ikke kjent på flere uker nå.

Har fått kynnere også nå, er ikke det litt tidlig? Kan ikke huske at jeg hadde det før hvertfall rundt uke 20 sist!

Endret av SourApple
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått Message fra 3 nå, har svart alle:D Må legge dere til på Facebook for å kunne legge til i gruppen etterpå :))

Har sendt pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16 + 2 i dag, og var hos legen for første gang for noen timer siden nå :) Fikk se et søtt bankene hjerte, men vet ikke om det er gutt eller jente enda. Men kanskje gutt, men hun var litt usikker pga klitorisen til jenten kunne være litt stor, fikk jeg høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+5 i dag og føler virkelig at magen har kommet de siste ukene! Bare denne uka har den vokst mye :o Det begynner å bli ubehagelig og ligge på magen.. Nesten så jeg bli nervøs for om det er unormalt å volse så mye så fort. Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er ganske liten, har blitt flytta til 29 april på ultralyd, så jeg er i uke 19 nå, men magen er mindre enn med de to barna jeg har fra før. Babyen var stor og fin inni der, så jeg bekymrer meg ikke :)  Magen ligger jeg aldri på, så jeg vet ikke om det er ubehagelig. Først på ettermiddagen og kvelden er magen stor :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er ganske liten, har blitt flytta til 29 april på ultralyd, så jeg er i uke 19 nå, men magen er mindre enn med de to barna jeg har fra før. Babyen var stor og fin inni der, så jeg bekymrer meg ikke :)  Magen ligger jeg aldri på, så jeg vet ikke om det er ubehagelig. Først på ettermiddagen og kvelden er magen stor :) :)

Hva var din menstermin? Har du vært på oul, siden de flyttet på terminen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på OUL i morgen! Gruer meg litt kjenner jeg... Har jo sett nurket flere ganger allerede, men der er jo mer som skal sjekkes i morgen enn bare at det er liv. Liker ikke helt at mannen har sagt til ALLE at vi har UL i morgen heller. Men satser på at det betyr at han gleder seg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra på ordinær ultralyd TPK? :)

 

Jeg har ikke vært så aktiv her, men er 14+5 idag, kaster fortsatt opp og er sliten. Venter på innkalling til oul enda! Har vært gjennom en operasjon i uke 11 hvor jeg fjernet eggstokken, så visste ikke helt hvordan dette svangerskapet skulle gå, men den lille har det fint! Vært på ultralyd i uke 12 hos Martin Lundring som så en frisk baby inni der heldigvis :)

 

Ser de fleste har rømt til Facebook så blir vel ikke så mye liv i denne tråden ;) jeg blir nok ikke med der, men håper det går bra med alle og lykke til med ordinær ultralyd som venter denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gikk supert! En frisk og fin gutt :-)

 

Kan man fjerne eggstokk mens man er gravid altså? Fascinerende...

 

Jeg blir heller ikke med i facebookgruppa, foretrekker å forbli anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...