Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Det var babykveld idag på barnas hus. Vi ble enig for 1 mnd tilbake at vi skulle kjøpe ny vogn, og begge syns at Bugaboo buffalo er en flott vogn. Vi har en annen nå som ble kjøpt brukt finn, men den er i ganske dårlig stand. så derfor trengte vi en ny. Pluss vi trengte noen andre ting til barnet. Ny vokispose og matstol. Men det var vognen kg vokisposen som hastet. Han var ute med venner så jeg dro alene, etter å ha vært på butikken i 10 minutter å tittet så ringte han og spurte om han kunne få nøkklene fordi han hadde glemt sine, så sa jeg men kommer du ikke hit for å handle sammen med meg til barnet? Jada masa sa han.. Så kom han. Etter å ha tittet i 10 minutter så begynner han å klage om at det var varmt og masse folk å at dette orket jeg ikke. Så sier ja men kan vi ikke bare handle det vi skal ha så dra: han sier det skjer ikke at jeg kjøper noe som helst, for det om det er ting på tilbud så kjøper jeg ingenting. I alle fall ikke vogn til 10.000 kr. Så sa jeg ja men da kan vi kjøpe en som er rimeligere. Vi må ikke ha Bugaboo. Han tok nøklene og stormet ut av butikken.. Jeg ble sikkilig såret og følte meg veldig ensom der og da. Jeg handlet heller ikke, å dro hjem. Det som sårer meg mest er at siden vi har fått barnet så har han aldri kjøpt noen ting til barnet. Ikke ett par sokker en gang. Jeg har kjøpt absolutt alt til barnet. Han har ikke brukt ei krone. .. Han kom med en liten sykkel til barnet som han hadde stjelt ett sted. Så sa jeg hvor har du fått det fra(man kunne se at det ikke var nytt) han hadde stjelt det sa han. Jeg blir flau på hans vegne og mine som er sammen med en slik person. Det Som gjør mest vondt er at han ikke vil bruke penger på barnet sitt å heller er han aldri med oss. Han er med vennene sine hele tiden, legger seg 05 på morran og våkner 1800. Drikker kaffe å går ut. Her kommer det verste: rett før jeg ble gravid kjøpe han Mac PC til niesen sin for 15000 kr! Jeg er ikke sjalu, men det er sårende å tenke på at han kjøper niesa si dyre ting men til barnet sitt har han ikke kjøpt ett pøkk!!! Hvorfor tror dere han er sånn? Han er jo grådig!!! Anonymous poster hash: ea935...5a3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Fader for en type! Enig, verdens dårligste kjæreste. Anonymous poster hash: 36bd8...f3a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Han driter jo tydeligvis i deg og barnet.. Håper denne mannen har noen andre gode kvaliteter.. Eller så burde du bli alene, tror faktisk du hadde tjent penger på det... Anonymous poster hash: 12438...c5f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Så du er sammen med en arbeidsledig, stjelende, humørsyk guttevalp som ikke tar ansvar. Min anbefaling er å kvitte seg med ham, enkelt og greit. Jeg har ikke lest noe som helst positiv i ditt innlegg og frykter at det ikke finnes noe heller. Anonymous poster hash: fefe2...21a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Er det så ille som du beskriver her, så kvitt deg med han. Og krev bidrag gjennom nav, så må han betale for barnet sitt. Anonymous poster hash: d6405...d9f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 Var han skinnhellig før du ble gravid da? Der har du virkelig skutt gullfugeln du... Anonymous poster hash: afdb5...4fb
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #8 Skrevet 28. oktober 2015 Narkoman Anonymous poster hash: a13b2...ad7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #9 Skrevet 28. oktober 2015 Høres ut som en idiot, men det gjør jammen du også som fortsetter å være sammen med han. Anonymous poster hash: b7d37...157
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #10 Skrevet 28. oktober 2015 Han er sykemeldt fra jobben sin pga ryggskade... Han er ikke en narkoman til deg som sa dette!! Han var heller ikke sånn før slik han oppfører seg nå etter vi har fått barn. Og han har i alle fall aldri stjelt. Så jeg forstår ikke helt hva som foregår. Ja jeg er en idiot som finner meg i dette her, men jeg føler at jeg ikke kan tvinge han til å kjøpe til sønnen sin hvis han ikke vil. Men det er jo sårende, og jeg kan jo ikke ha det sånn. Anonymous poster hash: ea935...5a3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #11 Skrevet 28. oktober 2015 Det der hadde jeg ALDRI orket å forholde meg til. Vel, noe må du jo, dere skal ha barn sammen. Men ta han skikkelig i nakkeskinnet, makan til umoden drittunge Anonymous poster hash: 84c81...176
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #12 Skrevet 28. oktober 2015 Det der hadde jeg ALDRI orket å forholde meg til. Vel, noe må du jo, dere skal ha barn sammen. Men ta han skikkelig i nakkeskinnet, makan til umoden drittunge Anonymous poster hash: 84c81...176 Vi har barn sammen. Anonymous poster hash: ea935...5a3
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. oktober 2015 #13 Skrevet 28. oktober 2015 Synes du virkelig det er greit at mannen bortprioriterer ungen sin på denne måten, og at han lærer sønnen sin at det er ok å behandle moren hans som dritt? Og nå snakker jeg ikke om penger, altså.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #14 Skrevet 28. oktober 2015 Han er sykemeldt fra jobben sin pga ryggskade... Han er ikke en narkoman til deg som sa dette!! Han var heller ikke sånn før slik han oppfører seg nå etter vi har fått barn. Og han har i alle fall aldri stjelt. Så jeg forstår ikke helt hva som foregår. Ja jeg er en idiot som finner meg i dette her, men jeg føler at jeg ikke kan tvinge han til å kjøpe til sønnen sin hvis han ikke vil. Men det er jo sårende, og jeg kan jo ikke ha det sånn. Anonymous poster hash: ea935...5a3 Da får du begynne å stille krav til ham. Og gjøre det NÅ. 1. Holde en normal døgnrytme! 2. Gjøre sin del av ansvar i hjemmet og tilbringe tid sammen med familien sin. 3. Bli med på parterapi. 4. Prioriterer familien økonomisk. Ev. bør du også be ham oppsøke legen sin for å vurdere om han kanskje er deprimert, har fått angst eller lignende. 5. Han bør levere tilbake tyvgodset, og gi deg lovnad på at han aldri stjeler igjen. Gjør det helt klart at du ikke lenger aksepterer at han oppfører seg som en uansvarlig, singel drittsekk nå som han er blitt far og familiemann. Ryggproblemene hans er ingen unnskyldning! Ryggen hans trenger bevegelse, det å ligge i 13 timer i strekk slik han gjør nå og er våken hele nettene er helt uansvarlig med tanke på å bli bedre i ryggen. Si at du forventer at han tar ansvar for sin egen helse, snur døgnet, går tur daglig, følger opp behandling og trening. Dette kan han fint gjøre og likevel ha god tid til pkt. 1 til 4! Du trenger ikke finne deg i noe som helst av en slik oppførsel. Enten så skjerper han seg, eller så kommer han på sikt til å miste familien sin. Og du må ha ryggrad til å si fra på en ordentlig, men likevel helt tydelig måte. Anonymous poster hash: 9d0a4...ec2
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #15 Skrevet 28. oktober 2015 Hvor gamle er dere?? Anonymous poster hash: 1483d...cf7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #16 Skrevet 28. oktober 2015 Synes du virkelig det er greit at mannen bortprioriterer ungen sin på denne måten, og at han lærer sønnen sin at det er ok å behandle moren hans som dritt? Og nå snakker jeg ikke om penger, altså. Jeg synes seff ikke det er greit... Derfor vil gjøre noe med det... Anonymous poster hash: ea935...5a3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #17 Skrevet 28. oktober 2015 Han er sykemeldt fra jobben sin pga ryggskade... Han er ikke en narkoman til deg som sa dette!! Han var heller ikke sånn før slik han oppfører seg nå etter vi har fått barn. Og han har i alle fall aldri stjelt. Så jeg forstår ikke helt hva som foregår. Ja jeg er en idiot som finner meg i dette her, men jeg føler at jeg ikke kan tvinge han til å kjøpe til sønnen sin hvis han ikke vil. Men det er jo sårende, og jeg kan jo ikke ha det sånn. Anonymous poster hash: ea935...5a3 Da får du begynne å stille krav til ham. Og gjøre det NÅ. 1. Holde en normal døgnrytme! 2. Gjøre sin del av ansvar i hjemmet og tilbringe tid sammen med familien sin. 3. Bli med på parterapi. 4. Prioriterer familien økonomisk. Ev. bør du også be ham oppsøke legen sin for å vurdere om han kanskje er deprimert, har fått angst eller lignende. 5. Han bør levere tilbake tyvgodset, og gi deg lovnad på at han aldri stjeler igjen. Gjør det helt klart at du ikke lenger aksepterer at han oppfører seg som en uansvarlig, singel drittsekk nå som han er blitt far og familiemann. Ryggproblemene hans er ingen unnskyldning! Ryggen hans trenger bevegelse, det å ligge i 13 timer i strekk slik han gjør nå og er våken hele nettene er helt uansvarlig med tanke på å bli bedre i ryggen. Si at du forventer at han tar ansvar for sin egen helse, snur døgnet, går tur daglig, følger opp behandling og trening. Dette kan han fint gjøre og likevel ha god tid til pkt. 1 til 4! Du trenger ikke finne deg i noe som helst av en slik oppførsel. Enten så skjerper han seg, eller så kommer han på sikt til å miste familien sin. Og du må ha ryggrad til å si fra på en ordentlig, men likevel helt tydelig måte. Anonymous poster hash: 9d0a4...ec2 Takk for mange gode tips!!! Anonymous poster hash: ea935...5a3
Superdolly Skrevet 28. oktober 2015 #18 Skrevet 28. oktober 2015 Hva vil du da, hi? Du må finne ut hva du vil og hvordan du vil at ting skal være, og så må du prate med kjæresten din og prøve å finne ut om det er noe håp om at han vil endre seg. Er du interessert i å fortsette forholdet til en som behandler deg som en dritt og stjeler en sykkel fra et barn? Som gir blaffen i sønnen sin og nedprioriterer ham både økonomisk og med tid?
Katta82 Skrevet 28. oktober 2015 #19 Skrevet 28. oktober 2015 Trur kanskje ikkje forslaget "narkoman" treng vere heilt feil. Sjukemeldt grunna ryggskade.. Han kjøpte Mac til niesa si til 15tusen. Dette er ei stund sidan, og nå kan han ikkje kjøpe noko til sitt eige barn. Han er ute med venner heile natta og kjem heim 05. Står opp kl.18, drikk kaffi og fer avgårde igjen. Ka venner som har slik døgnrytme? Og kva gjer voksne menn sammen på den tida av døgnet? Han vart sint på deg på ein offentleg plass og sa det var uaktuelt å kjøpe noko dåke allerede hadde bestemt dåke for at skulle handlast inn. Dette kan tyde på at pengane alt brenner for han eller at han fekk angst av å vere i butikken med masse folk. Begge deler kan vere rusrelatert. Ein person som du ikkje kunne tenke deg at stjeler, faktisk gjer det. Og då frå et barn. Det høyres heller ikkje ut som at barnet er gammalt nok til å trenge denne sykkelen. Veit du kor mykje penger han bruker? Eg seier ikkje at kjæresten din er narkoman. Men at du ikkje må avfeie det så fort.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #20 Skrevet 28. oktober 2015 Utlending?? Anonymous poster hash: bb194...131
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #21 Skrevet 28. oktober 2015 Vogn til 10.000? Mannen min hadde fått eit lite angstanfall han og. Lykke til.. Anonymous poster hash: b895c...a16
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #22 Skrevet 28. oktober 2015 Vogn til 10.000? Mannen min hadde fått eit lite angstanfall han og. Lykke til.. Anonymous poster hash: b895c...a16 Vi hadde jo blitt enig om dette på forhånd og han visste hva den kostet.. Det er det som er hele saken at jeg ikke vet hvorfor han ble som han ble. Og dessuten så sa jeg at vi kunne kjøpe en som var litt rimeligere! Anonymous poster hash: ea935...5a3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #23 Skrevet 28. oktober 2015 Utlending?? Anonymous poster hash: bb194...131 Nei han er ikke det, han er norsk. Hva har det med saken å gjøre uansett om han er norsk eller utlandsk? Anonymous poster hash: ea935...5a3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #24 Skrevet 28. oktober 2015 Hva vil du da, hi? Du må finne ut hva du vil og hvordan du vil at ting skal være, og så må du prate med kjæresten din og prøve å finne ut om det er noe håp om at han vil endre seg. Er du interessert i å fortsette forholdet til en som behandler deg som en dritt og stjeler en sykkel fra et barn? Som gir blaffen i sønnen sin og nedprioriterer ham både økonomisk og med tid? Jeg må vel ta en alvorsprat med han imorgen å høre hva han har å si til sitt forsvar. Jeg syns det er trasig at han ikke er så mye med oss, og prioterer heller vennene sine. Anonymous poster hash: ea935...5a3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #25 Skrevet 28. oktober 2015 Trur kanskje ikkje forslaget "narkoman" treng vere heilt feil. Sjukemeldt grunna ryggskade.. Han kjøpte Mac til niesa si til 15tusen. Dette er ei stund sidan, og nå kan han ikkje kjøpe noko til sitt eige barn. Han er ute med venner heile natta og kjem heim 05. Står opp kl.18, drikk kaffi og fer avgårde igjen. Ka venner som har slik døgnrytme? Og kva gjer voksne menn sammen på den tida av døgnet? Han vart sint på deg på ein offentleg plass og sa det var uaktuelt å kjøpe noko dåke allerede hadde bestemt dåke for at skulle handlast inn. Dette kan tyde på at pengane alt brenner for han eller at han fekk angst av å vere i butikken med masse folk. Begge deler kan vere rusrelatert. Ein person som du ikkje kunne tenke deg at stjeler, faktisk gjer det. Og då frå et barn. Det høyres heller ikkje ut som at barnet er gammalt nok til å trenge denne sykkelen. Veit du kor mykje penger han bruker? Eg seier ikkje at kjæresten din er narkoman. Men at du ikkje må avfeie det så fort. Han er ikke narkomann, han er faktisk i mot narkotika. Så dette vet jeg med 100%. Og han har ikke noen venner som holder på med rus. Kjæresten min drikker ikke en gang! Han har vel ett par kompiser som heller ikke jobber for tiden, og han ene har ett verksted som de tilbringer mye tid på. Mekker på biler til langt ut på natta.. Men jeg syns jo forsatt ikke det er gøy at når vi våkner (jeg&enarmet) så legger han seg. Når vi skal legge oss omtrent så skal jeg&barnet legge oss. Han er jo aldri med oss! Det er så trist. Føler at jeg lik så greit kunne ha bodd alene. Anonymous poster hash: ea935...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå