Gå til innhold

Sukk vognposen ble stjålet idag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vell jeg skrev at ikke all stjeler. Men jeg har dårlig erfaring med disse innvandrerne..

Er ikke rasist, men det er ikke noe å skjule at mange av de eier ikke respekt. Og i mitt tilfelle så begynte stjelingen i bhg etter disse startet. Rart ingenting har blitt borte før det på de årene han har gått der..

Anonymous poster hash: 5dfb6...0af

"Er ikke rastist, men..."🙄

Anonymous poster hash: 324bd...153

Man kan da ha en mening om folk uten å være rasist? Mener det samme om alle typer folk som synker så lavt at de stjeler fra andre.. Rart at man skal stemples som rasist med en gang man har en mening om folk som ikke er norsk av blod..

Så bare himmle med øynene så mye du vil du. Pass på så de ikke blir sittende fast oppi der ;)

"Er ikke rasist, men..." er en frase mange hverdagsrasister bruker. Mest for å prøve å overbevise seg selv, vil jeg tro.

Du om det. Spiller ikke så stor rolle hva du tror jeg er eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge man tillegger en folkegruppe (selv om"innvandrere " ikke er én folkegruppe) fellestrekk på en dømmende måte så må vel det kalles lite annet enn rasisme?

Skrevet

Uansett ikke mening å lage diskusjon om dette på Ts sin tråd. Beklager dette Ts.

Helt jævlig at noen (hvem som helst) stjeler. Håper du finner ut av dette. Husk å merk godt tingene dine og hold et øye åpent neste gang du er på helsestasjon. Kanskje posen din plutselig er der i en annen vogn.

Skrevet

Vell jeg skrev at ikke all stjeler. Men jeg har dårlig erfaring med disse innvandrerne..

Er ikke rasist, men det er ikke noe å skjule at mange av de eier ikke respekt. Og i mitt tilfelle så begynte stjelingen i bhg etter disse startet. Rart ingenting har blitt borte før det på de årene han har gått der..

"Er ikke rastist, men..."🙄

Man kan da ha en mening om folk uten å være rasist? Mener det samme om alle typer folk som synker så lavt at de stjeler fra andre.. Rart at man skal stemples som rasist med en gang man har en mening om folk som ikke er norsk av blod..

Så bare himmle med øynene så mye du vil du. Pass på så de ikke blir sittende fast oppi der ;)

"Er ikke rasist, men..." er en frase mange hverdagsrasister bruker. Mest for å prøve å overbevise seg selv, vil jeg tro.

Ikke bare mange hverdagsrasister, men så godt som alle. Gjør nok mindre vondt i fornuften når man slenger på den formuleringen. Rasisme er det, uansett, siden man tillegger en gruppe noen egenskaper, på bakgrunn av etnisitet.

Likevel, en drittsekk er en drittsekk, uansett nasjon, og den som stjeler en vognpose er en usympatisk drittsekk. Bruk reiseforsikringen! Ring forsikringsselskapet og hør hvilken fremgangsmåte du skal bruke.

Anonymous poster hash: 0d1f1...f3d

Skrevet

viktig å huske på at man ikke har lov å ha en mening her i Norge.... tenk om den ikke følger strømmen?

Hvis hun føler det ble mer stjeling etter det kom mange innvandrere så kan det jo godt være det stemmer. Hun kan jo ikke være sikker, men det ligger vel i kortene det da?

Hva er jeg da? Jeg kan være skeptisk - er i hvertfall skeptisk til innvandringen vi ser i Norge og Europa i dag, likevel har jeg gode venner som ikke er Norske og jeg respekterer de og er glad i de. Annenhverdagrasist kanskje?

Til Hi, så utrolig kjipt å få frastjålet utstyr til ungen... Fatter ikke at folk har nerver til sånt!! Spør om de har sett noe på HS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...