Gå til innhold

Sukk vognposen ble stjålet idag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på helsestasjonen på kontroll og der står vognene på merket plass. Ingen hadde lagt merke til noe.

Det var en ny Voksi urban :(

Ble veldig lei....

Kan jeg bruke bilstolposen i vognen? Har en easy grow lite tror jeg den heter. Har skinn i bunn i vognen , så den posen og evt teppe eller noe. Høres d greit ut???

Anonymous poster hash: 599a3...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du får jo igjen frastjålet pose på forsikringen. Jeg fikk frastjålet helt nye sko på helsestasjonen, og jeg fikk tilbake penger på forsikringen.

Bortsett fra det så høres det greit ut med pose og teppe...

Anonymous poster hash: cbe90...2ef

Skrevet

Ville investert i en ny pose, kan jo også kjøpes brukt. Vinteren kommer snart, og det blir bare kaldere. Og når barnet skal sove i barnehagen etterhvert vil det sikkert trenge en vinterpose uansett.

Anonymous poster hash: ac8ed...4a3

Skrevet

Men du får jo igjen frastjålet pose på forsikringen. Jeg fikk frastjålet helt nye sko på helsestasjonen, og jeg fikk tilbake penger på forsikringen.

Bortsett fra det så høres det greit ut med pose og teppe...Anonymous poster hash: cbe90...2ef

hva med egenandel da?

Anonymous poster hash: f27da...919

Skrevet

Hvor i Norge skjedde dette? Så usselt å stjele babyens vognpose.

Skrevet

Er ikke egenandel på reiseforsikring.

Anonymous poster hash: c2cfa...59d

Skrevet

Er ikke egenandel på reiseforsikring. Men når den er stjålet så må tyveriet anmeldes, og dokumentene må legges ved til forsikringsselskapet.

Skrevet

Tyveri må anmeldes for å få noe igjen på reiseforsikring, og jo det kan være egenandel på reiseforsikring, kommer an på hvor man er forsikret og hva slag forsikring man har.

Skrevet

Vi bruker nå easygrow lite-pose og teppe over (samt skinn i bunnen). Ikke så kaldt her ennå, men bytter nok til vinterposen snart.

Anonymous poster hash: e61cf...756

Skrevet

Folk er faen meg frekke! Tenkte på det samme igår da jeg var på helsestasjonen. Tør jeg la risarosaposen ligge igjen i vogna, men så tenkte jeg og: det er da vel virkelig ingen som stjeler av en baby? Men joda, så leser jeg her og blir forbanna provosert!! Ville anmeldt og ringt helsestasjonen og informert om dette.

Anonymous poster hash: cbcab...91c

Skrevet

Drittsekker som stjeler på hs. Lavmål!

Anonymous poster hash: 5386a...331

Skrevet

Bilstol pose holder ja, men ville hatt en tykkere pose om vinteren.

Anonymous poster hash: fb2dd...0d4

Skrevet

Sikkert innvandrere... Etter det startet masse av de i mitt barns bhg, så har masse av klær vi hadde forsvunnet...

De er frekke som fan og bryr seg ikke om at andre (barn) må lide og fryse etc... Dritt folk alle som stjeler.

(Vet at ikke alle innvandrere stjeler, men mange av de eier null respekt)

Anonymous poster hash: 5dfb6...0af

Skrevet

Sikkert innvandrere... Etter det startet masse av de i mitt barns bhg, så har masse av klær vi hadde forsvunnet...

De er frekke som fan og bryr seg ikke om at andre (barn) må lide og fryse etc... Dritt folk alle som stjeler.

Hallo? Ja, jeg bare ventet på det. Hvem popper popcorn?

Anonymous poster hash: 4c447...b9d

Skrevet

I vår bhg klarte vi å finne ut hvorfor klær, sko og utstyr ble borte....og det var etnisk norske foreldre...

Anonymous poster hash: cbb55...2b5

Skrevet

De som stjeler dresser etc i barnehagen. Hvor skal de bruke det? Kan ikke sende med den stjålne dressen i barnehagen og mange av barna bor i nærmiljøet så kan ikke bruke der heller...

Skrevet

I vår bhg klarte vi å finne ut hvorfor klær, sko og utstyr ble borte....og det var etnisk norske foreldre...

Jøss, gikk dere inn i stamtavla til foreldrene og? Snakker om å være interesserte. Jeg har rødt hår og fregner, men besteforeldrene mine er utenlandske så jeg er ikke etnisk norsk :P

Skrevet

De som stjeler dresser etc i barnehagen. Hvor skal de bruke det? Kan ikke sende med den stjålne dressen i barnehagen og mange av barna bor i nærmiljøet så kan ikke bruke der heller...

De kan jo selge dem på finn. Eller fjerne navnelappene? Når man synker så lavt at man stjeler fra barn så tror jeg ikke de har noen problemer med å BRUKE plaggene etterpå altså.

Skrevet

Vell jeg skrev at ikke all stjeler. Men jeg har dårlig erfaring med disse innvandrerne..

Er ikke rasist, men det er ikke noe å skjule at mange av de eier ikke respekt. Og i mitt tilfelle så begynte stjelingen i bhg etter disse startet. Rart ingenting har blitt borte før det på de årene han har gått der..

Skrevet

Vell jeg skrev at ikke all stjeler. Men jeg har dårlig erfaring med disse innvandrerne..

Er ikke rasist, men det er ikke noe å skjule at mange av de eier ikke respekt. Og i mitt tilfelle så begynte stjelingen i bhg etter disse startet. Rart ingenting har blitt borte før det på de årene han har gått der..

"Er ikke rastist, men..."🙄

Anonymous poster hash: 324bd...153

Skrevet

Jøss, gikk dere inn i stamtavla til foreldrene og? Snakker om å være interesserte. Jeg har rødt hår og fregner, men besteforeldrene mine er utenlandske så jeg er ikke etnisk norsk :P

Er du enkel?

De er ikke "innvandrere" og du vet hva jeg mener. Hun ene har jeg gått på skolen sammen...hun er norsk. Hun andre som ble avslørt er også norsk. Om besteforeldrene tilfeldig er født i et annet land vet jeg ikke. Det jeg skal frem til er at det ikke bare er innvandrere som stjeler.

Skrevet

Man kan da ha en mening om folk uten å være rasist? Mener det samme om alle typer folk som synker så lavt at de stjeler fra andre.. Rart at man skal stemples som rasist med en gang man har en mening om folk som ikke er norsk av blod..

Så bare himmle med øynene så mye du vil du. Pass på så de ikke blir sittende fast oppi der ;)

Skrevet

Man kan da ha en mening om folk uten å være rasist? Mener det samme om alle typer folk som synker så lavt at de stjeler fra andre.. Rart at man skal stemples som rasist med en gang man har en mening om folk som ikke er norsk av blod..

Så bare himmle med øynene så mye du vil du. Pass på så de ikke blir sittende fast oppi der ;)

"Er ikke rasist, men..." er en frase mange hverdagsrasister bruker. Mest for å prøve å overbevise seg selv, vil jeg tro.

Skrevet

Er du enkel?

De er ikke "innvandrere" og du vet hva jeg mener. Hun ene har jeg gått på skolen sammen...hun er norsk. Hun andre som ble avslørt er også norsk. Om besteforeldrene tilfeldig er født i et annet land vet jeg ikke. Det jeg skal frem til er at det ikke bare er innvandrere som stjeler.

Og om du leser hva jeg skrev, så ser du at jeg sa at jeg vet det ikke gjelder alle innvandrere. Men at mange mange av de ikke har respekt for andre.

Selvsagt stjeler norske også. Men av min erfaring nå, så er det mange mange innvandrere som stjeler og det er fryktelig mange av de som går på helsestasjoner etc. Dårlig råd og ser mulighet til "gratis" utstyr de ellers ikke får tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...