Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #26 Skrevet 28. oktober 2015 Ella og Ada Ella og Mali Anonymous poster hash: b08a8...bff
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #27 Skrevet 28. oktober 2015 Du kan svare når du sitter høygravid å sliter med pusten fordi det ligge to stykk under ribbeina å presser. Selvfølgelig er vi kjempe gla for tvillingene. Men må da få være lov å være sliten å lei på slutten. Uten at det skal vries over på at man er utakknemlig. Fordi det er jeg nemlig ikke. Har gått gravid med en baby før, å det kan ikke sammenlignes som å gå med to. Veldig gla for at de kommer snart, men ikke like gla for å måtte gå med de på innsiden av kroppen min. Enkelte må bare vri det over til å være negativt. Kjempe positivt med to til, men ikke like fint for min kropp å helse. Hi Anonymous poster hash: e66b3...a39
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #28 Skrevet 28. oktober 2015 Du kan svare når du sitter høygravid å sliter med pusten fordi det ligge to stykk under ribbeina å presser. Selvfølgelig er vi kjempe gla for tvillingene. Men må da få være lov å være sliten å lei på slutten. Uten at det skal vries over på at man er utakknemlig. Fordi det er jeg nemlig ikke. Har gått gravid med en baby før, å det kan ikke sammenlignes som å gå med to. Veldig gla for at de kommer snart, men ikke like gla for å måtte gå med de på innsiden av kroppen min. Enkelte må bare vri det over til å være negativt. Kjempe positivt med to til, men ikke like fint for min kropp å helse. Hi Anonymous poster hash: e66b3...a39 Ikke bry deg om de som leser med brillene på vranga. Alle med litt empati forstår godt hva du mener💚 Lykke til med resten av svangerskapet. Håper det går unna i en fei, så du kan kose masse med lille Elida og Ella (eller hva det nå blir😊)🎀🎀 Anonymous poster hash: 83d5e...920
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #29 Skrevet 28. oktober 2015 Godt å lese at noen forstår at det å gå gravid ikke bestandig er rosa å søtt. Selvfølgelig verd det når premien kommer, men tungt når man har vært sofaliggende de siste mndene. Er så mye man gjerne skulle fått gjort før de kommer, men koppen virker faktisk ikke. Heldigvis kun 3-4 uker igjen. Å da skal jeg forhåpeligvis få kose meg masse med de<3 Anonymous poster hash: e66b3...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå