Gå til innhold

Navn til tvillingene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene mine blir født nå i november. De skal hete Ella og Elida:) hva syns dere om navnene ?? De kommer jo til å få navnene uansett hva dere syns, men er litt nyskjerrig på hva dere tenker :)

Anonymous poster hash: e66b3...a39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fine navn! Kanskje litt like, bare? 

Anonymous poster hash: b3079...762
Skrevet

Altfor like for tvillinger. De er ikke kopier av hverandre, men selvstendige individer.  Selv om du synes det er søtt med matchende navn.

Anonymous poster hash: cf280...4a2
Skrevet

Ella er fint. Liker ikke Elida. Synes Alida er finere.

Anonymous poster hash: 7b838...d23

Skrevet

Hehe de er eneggete, så helt egentlig så er de faktisk kopier. Altså en er blitt til to. Tror ikke de kommer til å plages av å ha like navn. Hi

Skrevet

Tvillinger blir ofte tettere enn andre søsken. Navnet skjemmer ingen uansett, og det kan godt hende jentene synes det er kjempestas å ha litt like navn når de vokser til. Hvis det er "kjedelig" på et tidspunkt i 13 årsalderen, så tror jeg det går over. Dessuten er det sikkert andre ting som er viktigere ;)

Navnene er nydelige. Gratulerer med tvillinger!

Anonymous poster hash: 20e8c...f18
Skrevet

Jeg tenker at her er det duket for mye surr. men med eneggede tvillinger er det vel duket for surr uansett.

Navnesurr går det i her uavhengig av om navnene er like eller ikke. Spesielt eldre generasjon surrer med navn.

Tips: ikke spør hva andre synes om navn. Det vil alltid være noen som ikke liker navnet. Som regel er det slik at når man blir vant til et navn og begynner å assosiere navnet til babyen, så gjør babyen navnet til det vakreste i verden uansett ;)

Anonymous poster hash: 5c4dc...630

Skrevet

Jeg syns de er for like, i tillegg begynner de på samme bokstav. Personlig syns jeg også at Ella er mykt, mens Elida liksom er litt hardt, passer på en måte ikke sammen.

Anonymous poster hash: 2ff00...f5a

Skrevet

Hehe de er eneggete, så helt egentlig så er de faktisk kopier. Altså en er blitt til to. Tror ikke de kommer til å plages av å ha like navn. Hi

Desto større grunn til å ha ulike navn, synes jeg. Men det er deres barn og deres valg😊

Anonymous poster hash: 83d5e...920

Skrevet

Surr tror jeg det blir uansett :) Elida er ett gammelt familie navn. Og Ella navnet har jeg bestandig likt. I tillegg hadde min mann en venninne med det navnet som gikk bort altfor tidlig. Så navnene har litt betyding for oss. Og så har den største tvillingen blitt referert til som Ella hele tiden og den lille som Elida. Hi

Skrevet

Surr tror jeg det blir uansett :) Elida er ett gammelt familie navn. Og Ella navnet har jeg bestandig likt. I tillegg hadde min mann en venninne med det navnet som gikk bort altfor tidlig. Så navnene har litt betyding for oss. Og så har den største tvillingen blitt referert til som Ella hele tiden og den lille som Elida. Hi

Hva med Elida og Stella?

Anonymous poster hash: 83d5e...920

Skrevet

Syns Stella også er kjempe fint :) hi

Skrevet

Flotte navn! Passer kjempegodt sammen:)

Anonymous poster hash: a0a0e...216
Skrevet

Likte forslaget over her, om Elida og Stella i stedet! Ville hatt forskjellig forbokstav, enklere å huske hvem som er hvem for andre:-) Elida synes jeg er et koselig navn! Ella har jeg aldri likt egentlig. Men om dere går for Stella, så har dere jo oppkallingen dere ønsker der fremdeles;-)

Skrevet

Jeg tenker at de er litt for like.

Ella og Anna er finere i mitt hode.

Skrevet

Har tvillinger med helt ulike navn og forbokstaver, og vet dere hva, folk surrer likevel med navnene.

Personlig ville jeg valgt Edith og Elida :)

Anonymous poster hash: 6159a...ed4
Skrevet

Jeg synes det var fine navn, særlig Elida. Synes ikke de er for like.

Skrevet

Nydelige navn❤️

Anonymous poster hash: f0b8c...32b

Skrevet

Veldig fine navn, men selv ville jeg valgt noen som ikke er så like :)

Anonymous poster hash: c948b...2c5

Skrevet

Så heldig du er som får tvillinger!!☀️

Anonymous poster hash: ae90d...fcd

Skrevet

Takk for d:) vet jeg er heldig, men føles ikke sånn akuratt nå, 20 kilo tyngere å vondt over alt:s

Skrevet

De er ikke kopier. Og synes du er kjempeheldig som får barn/tvillinger. Ikke klag! "Føles ikke sånn"... Fysj, dårlig gjort å si - mot barna.

Anonymous poster hash: f2387...12a
Skrevet

Takk for d:) vet jeg er heldig, men føles ikke sånn akuratt nå, 20 kilo tyngere å vondt over alt:s

Føles ikke sånn?? 😧

Uansett, jeg ville heller gått for Stella og Alina

Anonymous poster hash: d543f...c71

Skrevet

Fine navn. Kos deg med tvillinger, en herlig tid i vente.

Klem fra tvillingmamma.

Anonymous poster hash: a181b...a3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...