Gå til innhold

Restylane i leppene *oppdatering* *bilde*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det?

 

Anonymous poster hash: 0928c...af1

post-42-17007_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det ble veldig fint jeg :-)

 

Anonymous poster hash: 8bb15...eb2

Skrevet

Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det? Anonymous poster hash: 0928c...af1

Hjelper sikkert å smile?

 

Anonymous poster hash: 88e80...dc7

Skrevet

 

Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det? Anonymous poster hash: 0928c...af1

Hjelper sikkert å smile?

 

Anonymous poster hash: 88e80...dc7

Haha, joda, men de er tynne i vikene okke som 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 0928c...af1

Skrevet

Det ser ok ut, men syns du var finere før. Nå har overleppen din blitt stor i forhold til underleppen. Men mulig bildet lyver litt. Eller så har du sminket deg annerledes

Skrevet

Kjempefine og naturlige 😊

Skrevet

Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det?

 

Anonymous poster hash: 0928c...af1

Går nok an å fylle kun i kantene ytterst, men du har store fine lepper? Blir fort litt mye om du fyller mye på dem når de er fyldige fra før? Hør med de som driver med dette 😊
Skrevet

Hvorfor er det viktig med fine lepper? Djizes.. Jeg har naturlige store "kysselepper" ifølge andre, men kunne ikke brydd meg mindre. Bruker aldri leppestift. Jeg ser nesten ikke forskjell engang, men gir det deg 100 ganger bedre selvtillit med "falske lepper" så er jo det fint for deg da. Beklager mitt krasse svar. Liker dårlig at samfunnet er blitt så overfladisk at vi damer sprøyter inn hva som helst i pupper, ræv, lepper og lår for å bli vakrere....

 

Anonymous poster hash: 1a475...a5c

Er vel opp til hver enkelt hva man vil fokusere på? Om det er fine lepper, nye klær, dyr bil... Man kan faktisk operere og fikse på utseendet for sin egen del...
Skrevet

Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det?

 

Anonymous poster hash: 0928c...af1

De leppene tror jeg ikke det er noen andre enn du selv som synes ser rare ut.

 

 

 

Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det? Anonymous poster hash: 0928c...af1

Hjelper sikkert å smile?

 

Anonymous poster hash: 88e80...dc7

Haha, joda, men de er tynne i vikene okke som

 

Anonymous poster hash: 0928c...af1

 

Lepper skal være tynne i vikene. Mennesker skal ikke se ut som Dolly Duck.

 

Anonymous poster hash: 5b557...762

Skrevet

Jeg synes leppene dine var fine før, på dette bilde ser det ut som samme leppene bare med lipliner og leppestift. Fine var dem da!

 

Anonymous poster hash: 836a6...c3e

Skrevet

Synes du hadde pene lepper både før og etter jeg.

 

trodde egentlig du bare hadde lepestift på det andre bildet.



Anonymous poster hash: 0b878...58b
Skrevet

Dyrt for så lite forskjell. Men det ser veldig fint og naturlig ut :) 



Anonymous poster hash: 342f1...015
Skrevet

Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det?

 

Anonymous poster hash: 0928c...af1

Men altså... ALLE har vel lepper som smalner mot munnvikene?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...