Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #26 Skrevet 27. oktober 2015 Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det? Anonymous poster hash: 0928c...af1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #27 Skrevet 27. oktober 2015 Synes det ble veldig fint jeg :-) Anonymous poster hash: 8bb15...eb2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #28 Skrevet 27. oktober 2015 Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det? Anonymous poster hash: 0928c...af1 Hjelper sikkert å smile? Anonymous poster hash: 88e80...dc7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #29 Skrevet 27. oktober 2015 Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det? Anonymous poster hash: 0928c...af1 Hjelper sikkert å smile? Anonymous poster hash: 88e80...dc7 Haha, joda, men de er tynne i vikene okke som 😂😂😂 Anonymous poster hash: 0928c...af1
Salomine Skrevet 27. oktober 2015 #30 Skrevet 27. oktober 2015 Det ser ok ut, men syns du var finere før. Nå har overleppen din blitt stor i forhold til underleppen. Men mulig bildet lyver litt. Eller så har du sminket deg annerledes
kristinehufine Skrevet 27. oktober 2015 #32 Skrevet 27. oktober 2015 Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det? Anonymous poster hash: 0928c...af1 Går nok an å fylle kun i kantene ytterst, men du har store fine lepper? Blir fort litt mye om du fyller mye på dem når de er fyldige fra før? Hør med de som driver med dette 😊
kristinehufine Skrevet 27. oktober 2015 #33 Skrevet 27. oktober 2015 Hvorfor er det viktig med fine lepper? Djizes.. Jeg har naturlige store "kysselepper" ifølge andre, men kunne ikke brydd meg mindre. Bruker aldri leppestift. Jeg ser nesten ikke forskjell engang, men gir det deg 100 ganger bedre selvtillit med "falske lepper" så er jo det fint for deg da. Beklager mitt krasse svar. Liker dårlig at samfunnet er blitt så overfladisk at vi damer sprøyter inn hva som helst i pupper, ræv, lepper og lår for å bli vakrere.... Anonymous poster hash: 1a475...a5c Er vel opp til hver enkelt hva man vil fokusere på? Om det er fine lepper, nye klær, dyr bil... Man kan faktisk operere og fikse på utseendet for sin egen del...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #34 Skrevet 27. oktober 2015 Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det? Anonymous poster hash: 0928c...af1 De leppene tror jeg ikke det er noen andre enn du selv som synes ser rare ut. Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det? Anonymous poster hash: 0928c...af1 Hjelper sikkert å smile? Anonymous poster hash: 88e80...dc7 Haha, joda, men de er tynne i vikene okke som Anonymous poster hash: 0928c...af1 Lepper skal være tynne i vikene. Mennesker skal ikke se ut som Dolly Duck. Anonymous poster hash: 5b557...762
Gjest Skrevet 27. oktober 2015 #35 Skrevet 27. oktober 2015 Tommel opp herfra. Men så er jeg ei dille som liker slikt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #36 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg synes leppene dine var fine før, på dette bilde ser det ut som samme leppene bare med lipliner og leppestift. Fine var dem da! Anonymous poster hash: 836a6...c3e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #37 Skrevet 27. oktober 2015 Synes du hadde pene lepper både før og etter jeg. trodde egentlig du bare hadde lepestift på det andre bildet. Anonymous poster hash: 0b878...58b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #38 Skrevet 27. oktober 2015 Dyrt for så lite forskjell. Men det ser veldig fint og naturlig ut Anonymous poster hash: 342f1...015
Hannasbananas Skrevet 27. oktober 2015 #39 Skrevet 27. oktober 2015 Var det veldig vondt? Har også lyst å prøve. Har tykke lepper, men de er så smale ut mot munnvikene. Ser helt rart ut. Noen som vet om det går ann å fikse det? Anonymous poster hash: 0928c...af1 Men altså... ALLE har vel lepper som smalner mot munnvikene?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå