Gå til innhold

Restylane i leppene *oppdatering* *bilde*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du var finere før😊

Anonymous poster hash: 24c84...341

Skrevet

Kjempe fine lepper både før og etter. Ser godt forskjeld en og det ble et bra resultat!:)

Anonymous poster hash: e3194...b12

Skrevet

Veldig fint!

Men de så nesten like ut før og etter? 😬

Anonymous poster hash: b599a...acc

Skrevet

Jeg liker nok best det naturlige, og synes de var finere før. Men det viktigste er jo at du selv er fornøyd :)

Anonymous poster hash: a50b5...f06

Skrevet

Beklager, jeg liker det ikke. Men det er ditt fjes. Er du happy er det viktigst. 

Skrevet

Hvor gammel er du? De "originale" leppene dine var noe rynkete, og det passer veldig godt inn i et ansikt som er 35+. Da vil de leppene du har fått nå, ikke ta seg like godt ut... Avhengig av hvordan du ellers er i huden, selvfølgelig. 

Resultat sånn generelt så bra ut, men det var heller ingenting i veien med de forrige leppene dine. 

Anonymous poster hash: 6ceef...2dd
Skrevet

Veldig fine

Anonymous poster hash: 54662...ea5

Skrevet

Det ser ut som om du er kraftig forkjølet. Mye finere før.

Anonymous poster hash: 5b557...762
Skrevet

Bare jeg som nesten ikke ser forskjell? Ser egentlig bare ut som om du har på deg leppestift...

Hvor mye betalte du for det?

Anonymous poster hash: 2953b...a3f
Skrevet

Jeg syns de ble pene, men spørs om der blir noen særlig forskjell når hevelsen går ned.

Anonymous poster hash: dc81c...116

Skrevet

Jeg ser kjempegodt forskjell på før og etter. Jeg likte leppene dine før også jeg, men resultatet ble kjempebra.*tommel opp*

Skrevet

Du har fått mer markert overleppe som jeg synes var finere nå enn før.

Men ikke store forskjellen.

What ever makes you happy!

Anonymous poster hash: d66a5...268

Skrevet

Syns det var finere før. Du hadde utrolig fine lepper før, og man ser at du generelt må være ganske pen.

Men det viktigste er jo at du selv er fornøyd.! :-)

Anonymous poster hash: b9ab3...b1e
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Hvis du liker den "looken" så er det sikkert et kjempefint resultat. Jeg synes ikke det var pent.

Skrevet

Likte det ikke. Men de før leppene var ikke naturlige de heller? De hadde sånn unaturlig kant ytterst...?

Anonymous poster hash: 88e80...dc7

Skrevet

Kjempefint og naturlig resultat👏🏼

Det går nok en del ned i løpet av de neste tre dagene, men det ser veldig bra ut.

Anonymous poster hash: 31113...e44

Skrevet

Jeg er faktiskt imot å bruke slikt. Men jeg må innrømme at det ble et veldig godt resultat. Det ser faktisk helt naturlig ut. Ikke for mye, så det ser pent ut :)

Skrevet

har også lyst. Ikke for og få "duckface";- men bli kvitt typisk "røykerynker" rundt munnen. :e er forresten mye mer fremtredene på ene siden av munnen. Er redd for og bli veldig "and" rett etter inngrepet, men 15 min etterpå ser det jammen ikke verst ut. Når hevelse forsvinner helt, så vil jo ikke forskjellen være synlig for de som ikke vet hva du har gjort, men sikkert akkurat nok for en som meg. Eller? Hadde du "røykerynker" og forsvinner disse? Nå er det jo gått en dag. (Ser fra gamle innlegg det var mandag du skulle gjøre inngrep), så meste av hevelse har sikkert gått ned vil jeg tro?

Hva var pris og hvor ofte må man refille" for dette?

Anonymous poster hash: 8c389...584
Skrevet

Vel nå stikker de mer ut. Fra siden ser det ut som du har utståående tenner. Hoho :D

Anonymous poster hash: 5cd28...a82

Skrevet

Hvorfor er det viktig med fine lepper? Djizes.. Jeg har naturlige store "kysselepper" ifølge andre, men kunne ikke brydd meg mindre. Bruker aldri leppestift. Jeg ser nesten ikke forskjell engang, men gir det deg 100 ganger bedre selvtillit med "falske lepper" så er jo det fint for deg da. Beklager mitt krasse svar. Liker dårlig at samfunnet er blitt så overfladisk at vi damer sprøyter inn hva som helst i pupper, ræv, lepper og lår for å bli vakrere....

Anonymous poster hash: 1a475...a5c

Skrevet

Sånne lepper har jeg fra før 😃 sparer jg penger på sånt . Finere nå ja.

Anonymous poster hash: 55f5d...8e3

Skrevet

kan ikke se så mye forskjell bortsett fra at du er rødere rundt nå :P

jeg syntes de var fine før og nå med andre ord...

Anonymous poster hash: 050e0...83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...