Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #26 Skrevet 27. oktober 2015 Min sønn på 8 år er over gjennomsnittet et pent barn. Lysebrunt hår, grønne øyne, pene ansiktstrekk, lang og slank. Faren har også veldig fine trekk. Sønnen min har også en veldig fin personlighet, han har alltid vært et rolig barn som hører etter og aldri finner på noe tull. Får mye skryt av andre om han Jeg har også pene trekk, om jeg må få si det selv. Føler at dette ble mye skryt dette, men det får så være Anonymous poster hash: 7043b...d37
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #27 Skrevet 27. oktober 2015 Håper da det. Anonymous poster hash: 8344e...b42
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #28 Skrevet 27. oktober 2015 Ja, og jeg vet at jeg har rett Har to barn, en gutt og en jente. De er begge usedvanlig pene (som jeg har blitt meg fortalt opptil flere gager fra ulike hold), og de er ganske søskenlike. De er like pene på hver sin måte, han som gutt og hun som jente Har enda til gode å se vakrere barn enn mine faktisk, både irl og på bilder/tv. Anonymous poster hash: 37598...170
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #29 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg klarer nok ikke se hvordan andre ser mine barn. Jeg synes de er helt fantastisk vakre og snille. Jeg ser andre søte barn også, men jeg klarer ikke sammenligne dem med mine egne. Stort sett er de også veldig ulike mine, som er lyse i håret, mørkeblå øyne, lys hud, med mørke, lange vipper... Gjerne har andre pene barn mørke øyne, mørkt hår, kanskje også mørk hud. Jeg er ganske nøytral rent utseendemessig; pene barn blir fort "stygge" for meg om de ikke oppfører seg. Og omvendt. Jeg har en venninne som ikke ser ut i måneskinn, men etter jeg er blitt kjent med henne, er hun faktisk vakker i mine øyne. Men, jeg ser jo at hun har vært uheldig med utseende. Likevel er hun vakker. Anonymous poster hash: 1b1bb...ab6
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #30 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg syns min baby er finest, men er veldig nyforelsket og oppslukt så kan hende jeg tenker annerledes etterhvert, men hun er den fineste babyen i verden. Anonymous poster hash: d7d57...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå