Gå til innhold

Synes alle at sitt barn er pent/søteste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvirdan ungen ser ut for andre? Eller har selv foreldre normalt syn og ser det selv hvis ungen ikke er så pen?

Og en ting til, dere som har flere barn: Er de like pene, eller er en den vakreste? Jeg har to jenter og synes de er akkurat like vakre, men så er de også veldig like da.

Anonymous poster hash: cf979...2ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jeg har en veldig vakker gutt. Store, brune øyne. Lange vipper. Vakre krøller. Fin hud. Smilehull. En skikkelig sjarmør på snart to år.

Anonymous poster hash: 20faa...674

Skrevet

Jeg syns gutten min er kjempe skjønn,men har ingen problem med å se at enkelte andre barn er penere enn barnet mitt rent utseendemessig.

Anonymous poster hash: 00917...af7
Skrevet

Jeg tror nok man blir litt blind på egne barn. Jeg syntes min var verdens vakreste baby, men om jeg ser på bildene i ettertid tenker jeg at hun var jo søt, men ikke ekstraordinær liksom...

Mine to jenter er veldig forskjellig av utseende. Lenge var eldste den vakre, mens minsta var mer et sjarmtroll. Nå har det liksom jevnet seg litt ut. Eldste har fått store fortenner som står litt skakt og skjevt, er fortsatt veldig skjønn, men ikke sånn wow-pen som hun var før. Minsta har blitt bare søtere og søtere. Store, åpne vakre øyne. Men vet ikke om jeg kan si at den ene er penere enn den andre...

Synes jeg har pene barn, men tenker at de ikke er modellpene da. Men vanlig pene ;)

Anonymous poster hash: bcc57...f2c

Skrevet

Jeg har en modellpen, virkelig smellvakker gutt.. Det synes tydeligvis "alle andre" også.

Fine øyne, vinnende smil, vanvittig utstråling, håret faller pent helt av seg selv.. Har stått som modell for barneklær osv. Jeg har aldri sett penere unge i mitt liv, og jeg er overbevist om at alle andre mener det samme (Hehe.. Vet i alle fall at andre synes han er ekstremt nydelig).

Så har jeg en med normalt utseende. Jeg har ingen problemer med å se at andre gutter er kjekkere eller at gutten min trenger å ha fine klær og litt voks i håret for å se kjekk ut. Da blir han også veldig kjekk, men jeg tror vel helst det kun er vi foreldre og nær familie som synes han er kjekk. Andre synes nok han er helt normal. Får ofte kommenterer fra tanter at de synes han er "verdens kjekkeste" men da tenker jeg at de sier det fordi de er glad i han, for han har sine "skjønnhetsfeil" (litt lubben og hår som står til alle kanter 🙈).. men han er verdens godeste 💙

Anonymous poster hash: 36159...5a9

Skrevet

Min sønn er pen, på den måten at det ikke er noe "feil" med utseendet hans. Men jeg ser at det ikke er noe ekstraordinært vakkert med ham heller, han er ikke en man legger merke til i mengden hvis man ikke kjenner ham. Et helt nøytralt, vanlig barneansikt uten noen sterke trekk (ennå).

Men for meg er han selvsagt verdens nydeligste da. ;)

Anonymous poster hash: 7a43a...ac7
Skrevet

Jeg ser at andre barn er penere enn mine. Sønnen min er vakrere enn datteren min.

Anonymous poster hash: fc920...fc5

Skrevet

Barna mine er jo de søteste jeg vet, siden det er mer av en personlighetsbetinget enn en fysisk egenskap. Men de er langt fra de peneste barna jeg har sett. Den ene er klart mer billedskjønn enn den andre.

Anonymous poster hash: 14f05...890
Skrevet

Helt til tenåringsalder har jeg syntes at mine er over gjennomsnittet vakre - selv om de er helt ulike! I puberteten mister de bollekinn og barneansikt, og blir litt mer kantete, kvisete og uproporsjonerte. Men jeg syns likevel mine var mindre rare og kantete enn naboens... Og så går det seg til senere. 16-åringen er dårende vakker nå, med lange svarte øyenvipper og helt rette hvite tenner.

Anonymous poster hash: a239e...038

Skrevet

Altså, det er jo så mange mindre pene babyer, men alle foreldre synes ungen sin er såååå skjønn, så jo, vi blir helt kokkoblinde. Sånn må det jo være, ellers ville ikke barna vokst opp. Selv kan jeg se at ungen min er penere enn mange og at mange er penere enn han.

Og så kan jeg se at jeg er veldig pen, men at mange er penere enn meg.

Anonymous poster hash: 719aa...afb

Skrevet

Jeg syns iallefall at min er den aller søteste! 

Ser bilder av mange barn hver dag via termingruppen min på facebook, og der er noen rare babyer og noen søte, men den fineste det er min :D 

Anonymous poster hash: e7dd0...009
Skrevet

Har ikke noe problem med å se at andre barn kan være penere enn mine. Og jeg ser helt tydelig at minste er den peneste. Jeg syns selv hun er veldig pen og hun har fått en del kommentarer på utseendet sitt. De to andre er også pene, men mer ordinære.

Anonymous poster hash: cc36f...468

Skrevet

Altså, det er jo så mange mindre pene babyer, men alle foreldre synes ungen sin er såååå skjønn, så jo, vi blir helt kokkoblinde. Sånn må det jo være, ellers ville ikke barna vokst opp. Selv kan jeg se at ungen min er penere enn mange og at mange er penere enn han.

Og så kan jeg se at jeg er veldig pen, men at mange er penere enn meg.

Anonymous poster hash: 719aa...afb

Jeg tror det der er sterkere når de er babyer, i alle fall for min del. Jeg syntes min baby var den aller aller fineste, og syntes så synd på alle de andre som hadde så rare babyer. Når jeg ser på bilder nå så ser jeg at min også var en av de rare. ;)

Anonymous poster hash: 7a43a...ac7

Skrevet

Tror det har med tilknytning å gjøre. Jeg var barseldeprimert, og var flau over min baby, syntes han så ut som en hagegnom (noe han også gjorde).

Han er penere nå, men han blir aldri noen modell. Ligner for mye på faren sin, faren er ikke pen. Men sjarm har de heldigvis begge.

Anonymous poster hash: a7b62...555

Skrevet

Synst barna mine er normalt pene. Men absolutt ikke noe utenom det vanlige.

Kan fint se at andre barn er penere enn mine og mindre pene enn mine.

Anonymous poster hash: 44559...b94

Skrevet

Sønnen min er pen, datteren min ikke så veldig. Men det ser ut til at hun kommer seg med åra...

Anonymous poster hash: 8f74f...f46
Skrevet

Jeg synes mitt barn er normalt søt. Selvsagt svulmer hjertet av stolthet men jeg ser at andre barn kan være like søte.

Når hun var nyfødt var hun utrolig pen. Fikk kommentarer fra jordmødre, andre foreldre på barsel og nyfødtlegen at hun var nyyyyydelig.

Nå synes jeg egentlig de fleste små barn er søte jeg da.

Anonymous poster hash: c807d...55f

Skrevet

Syns man virkelig at det ene barnet er penere enn det andre? Nå har jeg bare et barn, neste er like rundt hjørnet.. Har aldri tenkt over at man kan syns den ene er vakrere/penere/mer billedskjønn enn den andre!

Anonymous poster hash: 821e7...768

Skrevet

Tror det har med tilknytning å gjøre. Jeg var barseldeprimert, og var flau over min baby, syntes han så ut som en hagegnom (noe han også gjorde).

Han er penere nå, men han blir aldri noen modell. Ligner for mye på faren sin, faren er ikke pen. Men sjarm har de heldigvis begge.

Anonymous poster hash: a7b62...555

Hehe. Hagegnomer er skikkelig søte da.

Men du har rett, mange nyfødte ser ut som små nisser. 🙊 Det er jo DET som er så søtt.

Anonymous poster hash: c807d...55f

Skrevet

Gutten nin synes jeg var veldig fin som baby! Mørkt hår, mørk og fin i huden. Da han ble rundt fire måneder fikk han atopisk eksem og så ikke ut i huden!! Han ble både bleik og rød med masse utslett.

Da han ble 1 1/2 ca synes jeg han var super fin. Fin i huden ig kjempe søt 💜💜

Anonymous poster hash: dfa87...236

Skrevet

Det finnes nok flere unger som er mer slående vakre enn mine, men jeg synes mine er godt innenfor hva jeg tenker som normalt pene. Og uansett så er de flotteste i verden for meg. Lattern, smilene og de store blå øynene når rett inn i min hjerterot.

Anonymous poster hash: 5555e...00a

Skrevet

Tror nok de fleste syns sitt barn er pen og søt. Det er jo det kjæreste vi har! Det betyr ikke at jeg ikke ser barn som er vakre, søte, pene ellers...

Skrevet

Jeg synes barna mine er nydelige! Men ser jo de dårlige trekkene også, men det er bare småting som de vokser av deg. Som at de har pistrete, tynt og ujevnt hår til de nærmer seg skolealder. Eldste er virkelig nydelig men brillene ødelegger litt utseendemessig.

Anonymous poster hash: f6c2f...5bb

Skrevet

Jeg synes barna mine er nydelige! Men ser jo de dårlige trekkene også, men det er bare småting som de vokser av deg. Som at de har pistrete, tynt og ujevnt hår til de nærmer seg skolealder. Eldste er virkelig nydelig men brillene ødelegger litt utseendemessig.

Brillene ødelegger jo ikke utseendemessig? Utseendet er jo det samme 😊 Husker ei nydelig jente med briller fra klassen min på barneskolen. Hun er jo voksen nå, men veldig pen med og uten briller 👍🏻
Skrevet

Brillene ødelegger jo ikke utseendemessig? Utseendet er jo det samme 😊 Husker ei nydelig jente med briller fra klassen min på barneskolen. Hun er jo voksen nå, men veldig pen med og uten briller 👍🏻

Det kan nok komme av at jeg synes hun har utrolig sjarmerende øyne med en utstråling og fasong som jeg virkelig har fallt for. Synes dessverre at dette blir gjemt av brillene :/ Men det kan jo være det kunne endret seg med en annen type briller, som ikke stjeler så mye oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...