Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #26 Skrevet 26. oktober 2015 Merker jeg blir ekstremt skeptisk ettersom du høres ut som min eks... han påstår hardnakket at jeg har flere psykiske diagnoser og at han har beviser for dette grunnet ett (!!!) psykolog besøk tilbake 8 år i tid hvor jeg fikk beskjed om at jeg ikke var psykisk syk. og ja, jeg dro etter oppfordring fra eksen.... han har luftet diagnosene han har gitt meg til barnevern, familievern og politi.... som jeg gjentatte ganger har sagt til de: "hvis jeg var suicidal og fullstendig uten kompetanse til å ta vare på barna hvorfor ga han meg hovedansvar for barna og festet i flere måneder etter brudd?". til oreintering så er hans anklager avvist fra alle.... Anonymous poster hash: f835d...24f
Merdee Skrevet 26. oktober 2015 #27 Skrevet 26. oktober 2015 Merker jeg blir ekstremt skeptisk ettersom du høres ut som min eks... han påstår hardnakket at jeg har flere psykiske diagnoser og at han har beviser for dette grunnet ett (!!!) psykolog besøk tilbake 8 år i tid hvor jeg fikk beskjed om at jeg ikke var psykisk syk. og ja, jeg dro etter oppfordring fra eksen.... han har luftet diagnosene han har gitt meg til barnevern, familievern og politi.... som jeg gjentatte ganger har sagt til de: "hvis jeg var suicidal og fullstendig uten kompetanse til å ta vare på barna hvorfor ga han meg hovedansvar for barna og festet i flere måneder etter brudd?". til oreintering så er hans anklager avvist fra alle.... Anonymous poster hash: f835d...24f Hadde ikke overrasket meg om dette var et slikt tilfelle, alarmklokkene mine ringer for fullt.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #29 Skrevet 26. oktober 2015 77%-33% er regnet ut over en 6 ukers periode.? Totalen kan likevel ikke bli mer enn 100%. Det står det på nav papirene mine Anonymous poster hash: 68a50...811 Hva står det i papirene dine? Dette står det Anonymous poster hash: 68a50...811
Merdee Skrevet 26. oktober 2015 #30 Skrevet 26. oktober 2015 77%-33% er regnet ut over en 6 ukers periode.? Totalen kan likevel ikke bli mer enn 100%. Det står det på nav papirene mine Anonymous poster hash: 68a50...811 Hva står det i papirene dine? Dette står det Anonymous poster hash: 68a50...811 Hei HI: Poenget er at 77% + 33% blir 110%, ikke 100....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #31 Skrevet 26. oktober 2015 Hvis far over en periode på 6 uker har barnet i 4 uker og mor har to, ifg min barneskoleregning blir det at far har barna 2/3 av tiden, altså 66,6666 %.. Men drit nå i det, jeg suger i matte.. Det JEG (fortsatt) lurer på er: hva er problemstillingen EGENTLIG her? At mor ønsker 50/50? Er det fordi du er imot 50/50 deling eller mener du hun ikke er frisk nok til å ha dem delt? For om det er det siste så tviler jeg på at mor er frisk nok til å ha dem 33,3333 % også. Er jo ikke mye som skiller opp til 50%.. Og har hun alle disse diagnosene så kan hun jo ikke ha ansvar for barna i det hele tatt. Da må DU som far beskytte dem og kreve full omsorg med overvåket samvær. Men mener du hun klarer 33% så er det vel ikke "diagnosene" hennes som er problemet? Sorry, jeg vet jeg høres bitchy ut, ikke meningen det, men jeg forstår bare ikke.. Anonymous poster hash: 5d52b...3b3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #32 Skrevet 27. oktober 2015 Kan hun ha "den 7. personlighetsforstyrrelse?" At det kategoriserer på en måte? Jeg har ikke peiling, men 7 personlighetsforstyrrelser er helt vilt. Anonymous poster hash: 24259...5f4
Myggene Skrevet 23. august 2018 #33 Skrevet 23. august 2018 På 26.10.2015 den 22.04, Anonym bruker skrev: Min ex har 2 personlighetsforstyrrelser + et par andre diagnoser. Han er ikke særlig oppegående, så 7 høres helt vilt ut. Vi har hatt flere runder i retten da jeg er redd for sikkerheten til mitt barn dersom det skal være sammen med far alene. Dessverre står rettsvesenet i Norge sterkt på det biologiske prinsipp og mener at så lenge psykisk sykdom ikke kommer tydelig nok frem (les: kan lures unna og vris på i retten, noe de med personlighetsforstyrrelser er eksperter på) så ser de ikke problemet. Anonymous poster hash: ca412...f7a Jeg ser denne tråden er gammel. Om du leser her - vil du sende meg PM? Jeg er i retten ift barnefordeling. Eksmannen har pf og en del mer. Nysgjerrig på din erfaring, hva som ble fremlagt i retten sv bevis, vitner m.m. Takk 🤞😊
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #34 Skrevet 25. august 2018 På 26.10.2015 den 20.33, Anonym bruker skrev: Har et spørsmål. Jeg (far) har foreldreretten og hovedansvaret for 2 gutter. Jeg har dem 77% og mor har dem 33% Hun ønsker nå og gå rettens vei får å få 50-50 for minstemann. Etter bruddet har minsten som går i barnehagen blitt bredere med tanke på språk,sutring og oppførsel. Eneste Bhg har registrer er under bytte fra far til mor og omvendt. Har hørt mye om at mor stiller så mye sterkere en det far gjør. Samarbeid er ok når mor har de gode periodene men da kommer også spørsmålet om mere samvær. I første omgang ønsket hun kun å ha dem annen hver helg og en gang i uka noe som ikke gikk pga jobben min. (Jobber turnus 2-4) Hun har en rekke diagnoser som angst, 7 personlighetsforstyrrelser, kronisk selvmordstanker og en del jeg ikke husker. (Lista er lang) Har dere noen råd om hva jeg kan gjøre og hva jeg ikke/burde gjøre? Takker for alle svar. Anonymous poster hash: 68a50...811 77% + 33% = 110% Anonymkode: 38b29...64b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå