FruLesehest Skrevet 26. oktober 2015 #26 Skrevet 26. oktober 2015 Pepperkaker, karamellkaker, peppernøtter, kransekakestenger og pepperkakemuffins.
sug lut Skrevet 26. oktober 2015 #27 Skrevet 26. oktober 2015 Skal koke smultringer, bake pepperkaker, kransekakestenger, sandnøtter, kokosmakroner, smørskiver, kanskje serinakaker, kanskje brune pinner.Hva med tre specier? Var det ikke det de het? Fikk tipset av deg for noen år siden. De var gode ☺ Hehe, er egt det jeg skal bake, ikke smørskiver, men jeg begynte å bli litt lei av å få spm om hva tre specier var og siden smørskiver er omtrent samme gate tenkte jeg at jeg dermed slapp å forklare! Men det slo altså ikke til i det hele tatt, haha! Ja, de er supergode, farlig mange-kg-pr-bit-gode.
SmellyCat Skrevet 26. oktober 2015 #28 Skrevet 26. oktober 2015 Pepperkaker Lefser Langpanne Sara Bernard Karameller Krumkaker Serinakaker
BareEnTil Skrevet 26. oktober 2015 #29 Skrevet 26. oktober 2015 Kakemenn, pepperkaker, sandnøtter, kransekakestenger, julebrød og ristopper
BareEnTil Skrevet 26. oktober 2015 #30 Skrevet 26. oktober 2015 Hva gjør dere med alle disse kakene? Om jeg lager to eller ti sorter ender det med at jeg spiser de fleste selv. De andre i huset er ikke så glade i julekaker, og vi har lite besøk i desember. Gir dere bort? Gir bort noe, men spiser mye sjøl Glad i julekaker
Miamimom Skrevet 26. oktober 2015 #31 Skrevet 26. oktober 2015 Skal koke smultringer, bake pepperkaker, kransekakestenger, sandnøtter, kokosmakroner, smørskiver, kanskje serinakaker, kanskje brune pinner.Hva med tre specier? Var det ikke det de het? Fikk tipset av deg for noen år siden. De var gode ☺ Hehe, er egt det jeg skal bake, ikke smørskiver, men jeg begynte å bli litt lei av å få spm om hva tre specier var og siden smørskiver er omtrent samme gate tenkte jeg at jeg dermed slapp å forklare! Men det slo altså ikke til i det hele tatt, haha! Ja, de er supergode, farlig mange-kg-pr-bit-gode.Haha, sorry! 😜
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #32 Skrevet 26. oktober 2015 Tviler på at jeg kommer til å bake noe, er bare meg. Vurderer å bake et tysk julebrød til noen jeg vet har et sentimentalt forhold til det, og ikke får noen i Norge som er helt riktige. Bakes over to dager, tar en del tid og bør bakes i god tid før jul for å sette seg smaksmessig. Får se om jeg orker. Ellers er jeg glad i sirupsnipper, pepperkaker, kokosmakroner, risboller, kransekake. Anonymous poster hash: 1ffd8...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå