Gå til innhold

"så anmeld oss da"


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

 

Frekt ja. Men det er ikke sånn som hun over sier at du har krav på å få den gale prisen. Butikken har brutt markedsføringsloven, og kan i verste fall bli ilagt bøter, men ikke noe mer.

 

Anonymous poster hash: d99b4...9f6

 

 

Jo, man har faktisk krav på den prisen butikken annonserer varen for. Det er ikke kundens feil at butikken opererer med gale priser.... Når en vare er merket med en pris, så kan kunden kreve å få kjøpt varen til den prisen!

 

Anonymous poster hash: f021d...b6d

 

Feil.

 

http://www.dinside.no/931769/butikkene-skal-oppgi-riktig-pris

 

 

Anonymous poster hash: d99b4...9f6

 

 

Det er forskjell på annonsering og hyllermerking:)

Når det gjelder annonsering, så skal man få varen for den prisen som er annonsert!

 

 

Anonymous poster hash: f021d...b6d

 

Kan du vise til grunnlaget for at du påstår dette? Hvilken hjemmel viser du til?

 

Anonymous poster hash: 503f6...bc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...