Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #26 Skrevet 26. oktober 2015 Takk for mange svar. Jeg får nesten ringe ned til den nye helsestasjonen og spør hvordan de gjør det. Å ha 2-3 felles foredrag om utviklingstrinn felles er helt ok, men ikke at min unges utvikling og min fødsel, barsel osv skal være allemannseie. Med storesøster slet jeg mye med amming, svak fødselsdepresjon osv, synes ingenting om at dette skal utleveres til tilfeldige andre, spesielt ikke om de sitter der med mennene sine ( noen tar visst med dem og). Tenk de som faktisk sliter eller har unger som viser seg å ha spesielle behov? Ikke så kult at alle får dette med seg. Anonymous poster hash: c840d...263
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #27 Skrevet 26. oktober 2015 Vi hadde kun ett møte med barselgruppa på helsestasjonen. Alle timene er alene. Dette er i Drammen. Anonymous poster hash: 21e40...b8d Jeg bor også i Drammen, og her var alt felles. Men det var mulig å få tid med helsesøster etterpå hvis vi ønsket. Anonymous poster hash: df46d...47f Drammen her også Vi hadde alle timene felles først, også tok helsesøster inn en og en etterpå for å prate spesielt om hvert barn. Vi byttet rekkefølgen hver gang slik at ikke den samme alltid var først eller sist inn. Men man kunne også velge å melde seg ut av barselgruppa og bare ha individuelle timer. Anonymous poster hash: b4099...bdb
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #28 Skrevet 26. oktober 2015 Vi hadde kun ett møte med barselgruppa på helsestasjonen. Alle timene er alene. Dette er i Drammen. Anonymous poster hash: 21e40...b8d Jeg bor også i Drammen, og her var alt felles. Men det var mulig å få tid med helsesøster etterpå hvis vi ønsket. Anonymous poster hash: df46d...47f Drammen her også Vi hadde alle timene felles først, også tok helsesøster inn en og en etterpå for å prate spesielt om hvert barn. Vi byttet rekkefølgen hver gang slik at ikke den samme alltid var først eller sist inn. Men man kunne også velge å melde seg ut av barselgruppa og bare ha individuelle timer. Anonymous poster hash: b4099...bdb Drammen for 5,5 år siden. Da var det som Anonym nr. 3 skriver. Anonymous poster hash: 6f191...25e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #29 Skrevet 26. oktober 2015 Har et par felles møter med barselgruppe, men har aldri tenkt at de erstattet kontroller, bare at de kom i tillegg. Høres litt på kanten lovlig ut å bare tromme sammen til felles kontroller spør du meg. Anonymous poster hash: 11a97...2a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå