Gå til innhold

To vinterdresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har en billigdress som reserve, hvor kjøper dere den, og hva kostet den?

Anonymous poster hash: ddc4c...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde to på den alderen -rett og slett fordi vi arvet.

Forøvrig er det greit for litt større barn å ha en todelt (altså vinterjakke+ bukse) og en dress.

OG ihvertfall her i Osloområdet så holder ofte skalldress med et par lag ull under.

Anonymous poster hash: 4c9f0...0fe
Skrevet

Vanlig?

Folk bestemmer selv.

Vi har fire.

En kvalitetsdress hjemme og i barnehagen og to billige hvis det er uhell i de dyre.

Anonymous poster hash: 640a3...ac4

Det samme her. Jeg har kjøpt 2 reima dresser til å ha hjemme og i barnehagen, og to stormberg dresser som er reserve hjemme og i barnehagen.

Anonymous poster hash: eca82...cea

Skrevet

Vi har to vinterdresser ja.

Ofte er den fra barnehagen blitt så våt at den ikke tørker til neste dag,å da er det greit å ha en annen dress å bruke til den tørker.

Anonymous poster hash: e2255...e45

Skrevet

Hadde to på den alderen -rett og slett fordi vi arvet.

Forøvrig er det greit for litt større barn å ha en todelt (altså vinterjakke+ bukse) og en dress.

OG ihvertfall her i Osloområdet så holder ofte skalldress med et par lag ull under.

Anonymous poster hash: 4c9f0...0fe

Jeg bor 15 min uttafor Oslo og mine barn hadde fryst mye og blitt våte om de skulle klart seg med skalldress med 2 lag ull under!

Skrevet

Vi har to ordentlige dresser til hvert barn. Vi er mye på ski, og da er det uaktuelt med en fuktig dress. I hverdagen har vi en i bhg og en hjemme, og så tar vi hjem dressen i bhg til helgene og ferier.

Skrevet

Hadde det de første årene. Men dress nr 2 ble aldri brukt, så nå har vi kun 1☺

Anonymous poster hash: 3ea92...678

Skrevet

Dere som har en billigdress som reserve, hvor kjøper dere den, og hva kostet den?

Anonymous poster hash: ddc4c...ea8

Har arvet og jeg har kjøpt på h&m, 399 eller noe.

Skrevet

Vi har en dress, til barnehagebarna, men vi har også noen arvedresser vi bruker hjemme. I tillegg har barna utebukser som kan brukes sammen med vinterjakka.

Skrevet

Kommer ikke til å kjøpe to dresser til 1-åringen. 5- åringen derimot trenger to stk😊

Anonymous poster hash: ac4cb...d2f

Skrevet

Vi har to dresser, en som er ny og en som er kjøpt brukt fra Finn. Syntes det var utrolig kjekt i vinter å ikke stresse hvis den ene var full av snø etc, da hadde vi en ekstra..

Så jeg har to av alt omtrent

Skrevet (endret)

Pleie å ha to stk, ein passeleg og god til bruk i barnahegen, og ein billeg, arva eller litt liten eller stor til heimebruk.

I år har eg berre kjøpt ei vattert selebukse til eldstemann, som han kan bruke saman med vinterjakka.

Endret av soleia
Skrevet

Whops 🙈 Nybegynnerforeldre her; har kjøpt tre vinterdresser og to lettdunsdresser 😂

Skrevet

Whops 🙈 Nybegynnerforeldre her; har kjøpt tre vinterdresser og to lettdunsdresser 😂

😁😁😁 men da har dere hvertfall nok 😉👍👍

Vi har kjøpt en fra Polarn o. Pyret og skal kjøpe en Reima til uken. Så da blir det to på oss ☺☺

Hi

Anonymous poster hash: c2e57...ab0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...