Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg kaller ikke mannen noe som helst.. Men ser at folk får bye når andre kaller mannen for prinsen eller noe sånt. Men gubben er greit? Urk... Gubben?? Høres ut som en gammel gris..:-/ Anonymous poster hash: d89e8...7b1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Bedre enn prinsen, i alle fall, men pent... Njæ... Men hva skal jeg si, da? "Mannen min" er helt uaktuelt i min dialekt. Anonymous poster hash: 31014...2ec
Luksusdyret Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Prinsen høres homo ut, sånn sukkersøtt klisj. Gubben er mye mer mandig ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Synes i grunnen det er like ille. Anonymous poster hash: d1b36...196
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg kaller min 25 år gamle mann for gubben! Mye bedre enn prinsen min syns jeg... Bruker å kalle ham mannen min også da. Bor i nord, så kanskje gubben er et vanligere kallenavn? Anonymous poster hash: cf69c...454
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 Like ille begge deler.. Anonymous poster hash: fe970...19c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 Like harry. Anonymous poster hash: e3175...c14
Stridsmøy Skrevet 23. oktober 2015 #9 Skrevet 23. oktober 2015 Mannen var gubben før vi ble gift. Synes det hørtes å fjortis ut å si typen min. Jeg får helt fnatt når damer fniser ut "Prinsen min" om mannfolket/ektemannen.
MammantilNurket Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 Begge er Harry, ja ... Jeg kaller kjæresten min for ... Kjæresten (skrives med stor K).
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Har de ikke navn disse mennene? Kåre, Karsten, Kurt-Bjarne, Ole-Roger??? Alt er bedre enn å kalle en mann for prinsen😱 Dere som sier sånt til mannen, er dere også de samme som navnet alt rundt dere? Bilen=Laila Brødristeren=hotte Kjell? Soverommet=Love cave? Og dere, om ikke mennene deres er veldig små å søte, hva med "Big bulldog"? El.? Anonymous poster hash: ff769...8c8
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #13 Skrevet 24. oktober 2015 Har mange venniner som kaller mannen sin for pus... Det er hvertfall harry spør du meg😳 Anonymous poster hash: 44739...1b9
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #14 Skrevet 24. oktober 2015 Begge deler får meg til å grøsse... Anonymous poster hash: d91f3...658
Salomine Skrevet 24. oktober 2015 #15 Skrevet 24. oktober 2015 Gubben reagerer jeg ikke på for det er nok vanlig i dialekten her, like vanlig som å si mannen min. Men prinsen.....æææææsj så kvalmt. Det kaller man bare ikke voksne folk, hadde det vært sønnen på fire fem år så hadde det vært ok.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #16 Skrevet 24. oktober 2015 Prinsen!😂😂😂😂😂😂😂. Har faktisk aldri hørt noen kalle mannen sin det. Og godt er det😂. Gubben - helt greit, mange kaller jo kona for kjærringa som egentlig er et hyggelig kallenavn og betyr den kjæreste, men det ofte blir sett på som et negativt kallenavn. Anonymous poster hash: 8109e...ee5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #17 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg får spasmer av "Gubben". Høres ut som en gammel illeluktende mann på 80 år. Prinsen er dødharry! Anonymous poster hash: a0d95...473
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #18 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg klarer ikke bestemme meg for hva som høres verst ut.. Anonymous poster hash: 866f5...fa1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #19 Skrevet 24. oktober 2015 Det er like ille, og om man bruker slike navn, må man i det minste være gjennomført. Prinsen og Kongen. Gubben og Skrukken. Anonymous poster hash: ac9e6...eb0
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #20 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg synes gubben er skikkelig harry. Har aldri hørt noen omtale mannen sin med "prinsen". Selv sider jeg skatten når jeg roper på han hjemme. Ellers bruker jeg en forkortelse av navnet hans.. Skal jeg omtale han til kolleger eller ukjente, sier jeg navnet hans eller "mannen min". Anonymous poster hash: 61ef9...a01
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #21 Skrevet 24. oktober 2015 Personlig skal jeg begynne å referere til kjærlighetsguden som prinsen innimellom nære for å observere reaksjonen både hans og andres! Siden mannen ikke helt ser kongelig ut å har passert 40 for noen år siden bør dette bli interessant. Jeg tror at halvmeter'n setter stor pris på kallenavnet😘 Anonymous poster hash: 15a17...bb5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #22 Skrevet 24. oktober 2015 Prinsen!😂😂😂😂😂😂😂. Har faktisk aldri hørt noen kalle mannen sin det. Og godt er det😂. Gubben - helt greit, mange kaller jo kona for kjærringa som egentlig er et hyggelig kallenavn og betyr den kjæreste, men det ofte blir sett på som et negativt kallenavn. Anonymous poster hash: 8109e...ee5 Kjærring betyr liten mann, og er langt fra noen hedersbetegnelse. Anonymous poster hash: e3175...c14
the amazing spidermamma Skrevet 24. oktober 2015 #23 Skrevet 24. oktober 2015 For meg er en gubbe en gammel mann, gjerne litt lutrygget og skjeggete. Gjerne en som bor i skogkanten. Så mannen min er ikke en gubbe. Og hvis han skulle ha vært en prins, tenker jeg at han måtte ha spradet rundt i hvite tights og bolleklipp. Så da blir han ganske enkelt mannen min. Det med gubbe og kaill er vel dialekt-uttrykk, men prins?? Det er vel ikke så vanlig for andre enn de som føler seg som en rosa prinsesse i et sukkerspinn-eventyr?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #24 Skrevet 24. oktober 2015 For meg er en gubbe en gammel mann, gjerne litt lutrygget og skjeggete. Gjerne en som bor i skogkanten. Så mannen min er ikke en gubbe. Og hvis han skulle ha vært en prins, tenker jeg at han måtte ha spradet rundt i hvite tights og bolleklipp. Så da blir han ganske enkelt mannen min. Det med gubbe og kaill er vel dialekt-uttrykk, men prins?? Det er vel ikke så vanlig for andre enn de som føler seg som en rosa prinsesse i et sukkerspinn-eventyr? 😂😂😂Hvite tights og bolleklipp er bare såå digg! Anonymous poster hash: e3175...c14
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #25 Skrevet 24. oktober 2015 Her i nord er det like vanlig å si gubben som mannen/samboer'n, og ingen reagerer på det. Til de som vet navnet på mannen min, sier jeg navnet. Til andre omtaler jeg ham stort sett som mannen min. Det hender gubben også blir brukt. Vet at jeg blir omtalt som kjærringa, og det er helt greit, for det er vanlig her det også Hadde noen sagt prinsen, hadde jeg trodd de snakka om en kongelig person... Anonymous poster hash: e403c...c4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå