Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #26 Skrevet 26. oktober 2015 Dere skal tenke dere litt om hva dere skriver! Jeg kjenner jenten, og hun er veldig lei seg for en del av kommentarene het! Anonymous poster hash: 77b12...b95 Ja vel, hvis du kjenner henne, så bør du be henne innstendig om å legge ned bloggen umiddelbart. Be henne skjerme seg selv og barnet, og om å jobbe hardt på skolen. Anonymous poster hash: 685d5...b50
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #27 Skrevet 26. oktober 2015 Hahahhahh Jeg var inne på bloggen nå, der hun har skrevet et innlegg om at hun har lest i et forum at hennes blogg diskuteres..? Ja, den gjør det, etter mye MAS fra bloggeren selv. Jeg dææææver Anonymous poster hash: 12c6a...d46
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #28 Skrevet 26. oktober 2015 Også "blogger hun ikke for å få hundrevis av lesere". Hvorfor mase her inne da? Ikke det at det er noen fare for at den bloggen der vil få hundrevis av lesere akkurat Anonymous poster hash: 12c6a...d46
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #29 Skrevet 26. oktober 2015 Hahahhahh Jeg var inne på bloggen nå, der hun har skrevet et innlegg om at hun har lest i et forum at hennes blogg diskuteres..? Ja, den gjør det, etter mye MAS fra bloggeren selv. Jeg dææææver Anonymous poster hash: 12c6a...d46 Feil. Det var jeg som la ut HI, ville ha SAKLIGE meninger. Men burde jo skjønt at det er umulig her inne😡 Anonymous poster hash: 77b12...b95
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #30 Skrevet 26. oktober 2015 Hahahhahh Jeg var inne på bloggen nå, der hun har skrevet et innlegg om at hun har lest i et forum at hennes blogg diskuteres..? Ja, den gjør det, etter mye MAS fra bloggeren selv. Jeg dææææver Anonymous poster hash: 12c6a...d46 Feil. Det var jeg som la ut HI, ville ha SAKLIGE meninger. Men burde jo skjønt at det er umulig her inne😡 Anonymous poster hash: 77b12...b95 Godt forsøk 😋 Anonymous poster hash: 12c6a...d46
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #31 Skrevet 26. oktober 2015 Så utrolig simple dere er!!! Ja , hun er gravid, men like fullt ett barn! Synes dere virkelig det er greit å snakke slik om unge jenter? Til deg som har bloggen; tenk deg godt om når du blogger.. Du bør kanskje tenke på å legge ned bloggen din. Du er unge enda og kan ta opp igjen bloggingen senere. Og til dere slemme damer i denne tråden; piss Off!! Anonymous poster hash: 0b461...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå