Gå til innhold

Hva synes dere om denne bloggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"ingeranneogjulianne" ?

Anonymous poster hash: 77b12...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin :-)

Det er jo selvfølgelig ungt  å bli mor så tidlig som henne, men som blogg, er den koselig.

Anonymous poster hash: 515b0...61f
Skrevet

Rotete på badet :P

Anonymous poster hash: 585a5...548

Skrevet

Rotete på badet :P

Anonymous poster hash: 585a5...548

Hehe😃

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Ingen?

Får du ikke nok klikk??

Anonymous poster hash: cd451...6ab

Skrevet

Vil bare ha meninger!

Skrevet

Bloggen er vel for spesielt interesserte. Hvis jeg var 15 så hadde jeg muligens lest... Men som en voksen mor selv er det bare trist å se at så unge jenter blir mødre. Sier ikke at hun ikke vil klare det, men å måtte bli voksen i en alder av 15 og gå glipp av alt jevngamle er med på må være leit. Den tiden vil hun aldri få igjen.

Jeg er glad for at jeg fikk være barn da jeg var barn.

Og "trenden" med å bli tenåringsmor og blogge om hvor fantastisk det er, er skummel. Jeg mener at man skal få være barn, selvsentrert og gjøre det man drømmer om før man får egne barn og må endre fokuset en periode. Er man voksen til å ha sex og bli gravid bør man også bo for seg selv, ha inntekt og være en selvstendig voksen.

Anonymous poster hash: dccc1...f26
Skrevet

Er det faktisk ingen som mener noe om dette??

Skrevet

Er det faktisk ingen som mener noe om dette??Anonymous poster hash: 77b12...b95

Jo du har fått noen meninger om dette, blant annet at det er rotete på badet. Ellers tror jeg de fleste ikke bryr seg.

Anonymous poster hash: 461b3...38d

Skrevet

Er det faktisk ingen som mener noe om dette??

Jo, rett over er det flere meninger. Jeg er helt enig med hun som skrev er lengre innlegg rett over det jeg siterte her. Bare trist når barn får barn. Det vil du selv skjønne når du blir voksen. Jeg leser ikke blogger selv, så kan ikke uttale meg om det, men synes det er tragisk med tenåringsmødre som blogger om rosa eller lyseblå skyer. Det er beintøft med små barn, enda tøffere når man er alene. Å atpåtil være barn når man får barn burde være unødvendig å gå inn på.

Anonymous poster hash: 3d5e9...dd3

Skrevet

Mammablogger er noe av det minst interessante jeg kan tenke meg. Eg mammaen i tillegg et barn selv blir det iallefall ikke mer interessant.

Skrevet

VELDIG uinteressant og kjedelig blogg. Jeg liker å lese litt blogger siden jeg også var 'ung' når jeg fikk min datter for 4 år siden (var 19 år).

Men dette var rett og slett en dårlig blogg der bloggeren verken er flink til å skrive eller underholde.

Anonymous poster hash: cb178...dc1

Skrevet

Dette var kun trist å lese. Barn skal ikke få barn. Denne jenta virker i tillegg å være svært umoden, og hadde hatt godt av å få fullføre skolegangen sin, kanskje hun til og med kunne lært seg grunnleggende norsk rettskriving, og kunne fått skaffet seg en grei utdannelse.

Stakkars jente.

Anonymous poster hash: 685d5...b50

Skrevet

Teit.

I tillegg. Hun har da veldig rare tomler?

Neglene ser jo bare rare ut.

Anonymous poster hash: a6752...bce

Skrevet

Barn som blogger om det å ha fått barn er bare trist

Anonymous poster hash: 1b0ba...b45
Skrevet

Veldig rRe tomler. Gidder ikke inn i gi noen klikk 😝

Anonymous poster hash: 12c6a...d46

Skrevet

Hvis målgruppen din er 12-16 år så er ikke dette det rette forumet å spørre. Skjønner så gjerne at dere småjenter har Mammantilmichelle som forbilde og håper å gjøre like lukrative avtaler og ikke minst slå igjennom som blogger!

Et godt råd... legg ned bloggen og skjerm deg selv og den kommende baby for eksponering i fremtiden.

Skrevet

Hvis målgruppen din er 12-16 år så er ikke dette det rette forumet å spørre. Skjønner så gjerne at dere småjenter har Mammantilmichelle som forbilde og håper å gjøre like lukrative avtaler og ikke minst slå igjennom som blogger!

Et godt råd... legg ned bloggen og skjerm deg selv og den kommende baby for eksponering i fremtiden.

What she said. Som kommende mor så har du et ansvar for babyen din.

Ikke eksponer dere. Gjør det bra på skolen. Vær et forbilde. Og når den tid kommer, fortell om viktigheten av prevensjon. Du vil vel ikke bli bestemor når du er 30 år?

Anonymous poster hash: 3bf19...57a

Skrevet

Ironien lenge leve!

Her renner det inn svar som "barn som får barn", "stygge tomler"??? "Orker ikke lese bloggen til barn" osv...

Og hva er ironien her?

Jo, denne søte 15 åringen som har laget en fin blogg og ikke sier et stygt ord om noen der, virker som et fantastisk mye bedre menneske enn dere sim svarer og hun virker utrolig mye mer voksen enn de fleste "voksne" her inne.

Hvorfor være så kjip med hverandre her inne?

Anonymous poster hash: 68c46...e0c

Skrevet

Hun ER et barn! Er ikke til å komme vekk i fra det. Og hun spør etter meninger og får svar. Geit nok så synes jeg det med tomler er helt bak mål, men blogge om graviditet og sette griller i huet på andre småjenter, er også helt bak mål!

Skrevet

Huff, bare trist.

Anonymous poster hash: 3d60c...92a
Skrevet

Legge seg opp i tomlene hennes?😱 voksne damer??

Skrevet

Ironien lenge leve!

Her renner det inn svar som "barn som får barn", "stygge tomler"??? "Orker ikke lese bloggen til barn" osv...

Og hva er ironien her?

Jo, denne søte 15 åringen som har laget en fin blogg og ikke sier et stygt ord om noen der, virker som et fantastisk mye bedre menneske enn dere sim svarer og hun virker utrolig mye mer voksen enn de fleste "voksne" her inne.

Hvorfor være så kjip med hverandre her inne?

Anonymous poster hash: 68c46...e0c

Helt enig😃 en ting er at de fleste nok er enige om at det ikke er ideelt at barn får barn. Men å kommentere utseende og komme med ufine kommentarer er helt bak mål! Jenten tåler å få kritiske meninger om sitt valg, men det går an å si ting på en voksen måte😃

Skrevet

Dere skal tenke dere litt om hva dere skriver! Jeg kjenner jenten, og hun er veldig lei seg for en del av kommentarene het!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...