Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #51 Skrevet 23. oktober 2015 Håper Norge etterhvert ser mer til land dom for eksempel Australia. •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Opprett egne skoler, bhg og null bidrag/stønader fra staten til dem som ikke vil delta i samfunnet likevel. Så kan dere fråtse i smitteringer og nyte bivirkningene etter å ha gjennomgått sykdommene dere så veldig gjerne ønsker velkommen. Jeg antar dere også sier nei til livsviktige medisiner, løper i skogen og tygger bark mot hodepinen og sier nei til organdonasjon. <panneklask> Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Sier ikke nei, følger bare ikke programmet. En viss forskjell Anonymous poster hash: ae301...58f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #52 Skrevet 23. oktober 2015 Håper Norge etterhvert ser mer til land dom for eksempel Australia. •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Opprett egne skoler, bhg og null bidrag/stønader fra staten til dem som ikke vil delta i samfunnet likevel. Så kan dere fråtse i smitteringer og nyte bivirkningene etter å ha gjennomgått sykdommene dere så veldig gjerne ønsker velkommen. Jeg antar dere også sier nei til livsviktige medisiner, løper i skogen og tygger bark mot hodepinen og sier nei til organdonasjon. <panneklask> Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Sier ikke nei, følger bare ikke programmet. En viss forskjell Anonymous poster hash: ae301...58f Ikke mye, om man skjærer alle antivaksere over en og samme kam Anonymous poster hash: 75b2d...ae6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #53 Skrevet 23. oktober 2015 Håper Norge etterhvert ser mer til land dom for eksempel Australia. •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Opprett egne skoler, bhg og null bidrag/stønader fra staten til dem som ikke vil delta i samfunnet likevel. Så kan dere fråtse i smitteringer og nyte bivirkningene etter å ha gjennomgått sykdommene dere så veldig gjerne ønsker velkommen. Jeg antar dere også sier nei til livsviktige medisiner, løper i skogen og tygger bark mot hodepinen og sier nei til organdonasjon. <panneklask> Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Sier ikke nei, følger bare ikke programmet. En viss forskjell Anonymous poster hash: ae301...58f Ikke mye, om man skjærer alle antivaksere over en og samme kam Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Jo, for om en er "antivakser" så vaksinerer en ikke. Anonymous poster hash: ae301...58f
Oktavia Skrevet 23. oktober 2015 #54 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg spør hverken foreldre eller barn om dette. Hadde jeg fått spørsmål om vi vaksineres eller ikke så hadde jeg droppet de voksne på flekken i ren trass. Det er en privatsak vel? Jeg har mine grunner for mine valg. Her kjenner vi ikke hverandre så; Vi har grunnvaksiner på barna. De var så syke sine 4 første leve år. Etter vaksinestopp har vi hatt omgangsyken 1 gang i 24 timer. De har lekt med vannkopper og rødehunder - ene fikk 2 prikker, andre fikk 3. Ene mistet matlyst og andre ble litt varm. Varte i 2 dager. Jeg tok vaksiner som var vanlig da jeg var barn. Mye mye syk! Tok 1 av 3 doser nå under svangerskapet. ..hpv vaksine. Så godt som bevistløs i 3 dager. Barnet sto i fare. Nei vi er ferdig med vaksiner takk. Dine barn som er vaksinert bør jo da ikke være i fare...Da de skal være god beskyttet.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #55 Skrevet 23. oktober 2015 Pleier folk å spør andre om barna er vaksinerte før man lar dem leke med andre? Har noen sjekka opp i om alle barna i bhg er vaksinerte? Eller spurt alle foreldrene på leos lekeland om de har vaksinert barna sine?? Anonymous poster hash: 3fb51...f50 Nei, det er det jeg mener. Her inne ser jeg flere skriver i diskusjonen, at de som velger å ikke følge vaksinasjonsprogrammet, må passe på at barna ikke blir uten venner. I virkeligheten har jeg aldri opplevd noe i nærheten av det. Anonymous poster hash: ae301...58f Hvis det blir mye av det tror jeg du vil se at en del ting endrer seg. Det er mange ting du og jeg ikke husker, fordi vi ikke var født da, men som for 50 eller 100 år siden var med på å skape segregeringer i et samfunn. Mistanke om smitte var en av dem. For eksempel var tuberkulosen den store "fattigsykdommen", som herjet i visse miljøer. Når unger fra penere hjem ble nektet å leke med fattigfolks barn, var dette en av tingene som spilte inn, ikke bare status... Samme med hodelus og kroppslus. Anonymous poster hash: 548a7...49f
Gjest Antarctica Skrevet 23. oktober 2015 #56 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg spør hverken foreldre eller barn om dette. Hadde jeg fått spørsmål om vi vaksineres eller ikke så hadde jeg droppet de voksne på flekken i ren trass. Det er en privatsak vel? Jeg har mine grunner for mine valg. Her kjenner vi ikke hverandre så; Vi har grunnvaksiner på barna. De var så syke sine 4 første leve år. Etter vaksinestopp har vi hatt omgangsyken 1 gang i 24 timer. De har lekt med vannkopper og rødehunder - ene fikk 2 prikker, andre fikk 3. Ene mistet matlyst og andre ble litt varm. Varte i 2 dager. Jeg tok vaksiner som var vanlig da jeg var barn. Mye mye syk! Tok 1 av 3 doser nå under svangerskapet. ..hpv vaksine. Så godt som bevistløs i 3 dager. Barnet sto i fare. Nei vi er ferdig med vaksiner takk. Dine barn som er vaksinert bør jo da ikke være i fare...Da de skal være god beskyttet. Du er klar over at omgangssyke og alle dine barndomsplager ikke har noe med vaksiner å gjøre, ikke sant? Og at personlige eksempler med "mine barn er friske selv om jeg ikke vaksinerer/røkte i svangerskapet/ ikke gir dem grønnsaker" ikke forteller noe som helst om folkehelse og sykdomsutbredelse i en hel nasjon?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #57 Skrevet 23. oktober 2015 Her inne ser jeg det diskuteres høylytt, og noen vil ikke la barna sine leke med uvaksinerte, men jeg har aldri opplevd denne entusiasmen i det virkelige liv. Bryr du deg virkelig så mye og blir dette snakket høyt om? Jeg har barn som ikke har følgt vaksineprogrammet, men det er det jo kun jeg og mannen som vet. Om noen har følgt veldig godt med så har de kanskje fått med seg at barna våres ikke har følgt resten av klassen under vaksinasjon, men i grunn tviler jeg på at noen gidder å bry seg med hva andre gjør. Anonymous poster hash: ae301...58f Tror det bare er de hysteriske som kommer frem på nettet, men så er det nok mange av dem som sier at de ikke lar uvaksinerte leke med barna sine her på dib, tror de mangler de mot til å faktisk si; "Nei, du er ikke vaksinert så du får ikke bli med på bursdagsfesten." når anledningen byr seg. Vi vaksinerer ikke og jeg har ALDRI opplevde at noen har sagt at Kari er uvelkommen - og det tror jeg aldri vi blir å oppleve heller. Nå skal det sies at jeg ikke går rundt å snakker om det, ikke for at det skal være hemmelig, men man går da ikke å forteller slike private ting? Jeg går ikke å spør om folk har fotsopp når de er i bassenget for at jeg er redd for å bli smittet - satt litt på spissen. Anonymous poster hash: 0f923...0a6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #58 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg personlig bryr meg ikke så mye om hva andre gjør, friske barn tåler alle barnesykdommer. Men de som har barn som ikke tåler vaksiner av forskjellige grunner, jeg vet de er bekymret, med god grunn. Forferdelig å smitte uskyldige barn som faktisk kan miste livet om de får disse sykdommene. Så, jeg vaksinerte begge mine, selv om de hadde tålt sykdommene, kunne det ikke falt meg inn å være så egoistisk å påføre andre dette. Men aldri har verdens mennesker vært så kyniske og egoistiske som i disse dager, så jeg blir ikke lengre forundret eller sjokket over noen. Trist? Ja! Anonymous poster hash: 3acf9...195
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #59 Skrevet 23. oktober 2015 Vi har spurt i barnehagen og heldigvis er samtlige foreldre der oppegående og opplyste og barna er vaksinerte. Hadde noen i vår omgangskrets ikke vaksinert, hadde vi nok styrt unna. Hvertfall til alle barna her er ferdig fullvaksinert. Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Har barnehagen oversikt over det da? Anonymous poster hash: 77588...aff Man må oppgi det i "innskrivingspapirene". Klart, det betyr jo ikke at det er 100% sikkert de har svart ærlig, men vi lar tvilen komme dem tilgode. Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Har bhg lov til å si hvem som eventuelt ikke er vaksinert? Og hvorfor? De har taushetsplikt! Anonymous poster hash: 1927c...d4a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #60 Skrevet 23. oktober 2015 Vi har spurt i barnehagen og heldigvis er samtlige foreldre der oppegående og opplyste og barna er vaksinerte. Hadde noen i vår omgangskrets ikke vaksinert, hadde vi nok styrt unna. Hvertfall til alle barna her er ferdig fullvaksinert. Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Har barnehagen oversikt over det da? Anonymous poster hash: 77588...aff Man må oppgi det i "innskrivingspapirene". Klart, det betyr jo ikke at det er 100% sikkert de har svart ærlig, men vi lar tvilen komme dem tilgode. Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Har bhg lov til å si hvem som eventuelt ikke er vaksinert? Og hvorfor? De har taushetsplikt! Anonymous poster hash: 1927c...d4a Nei, de har ikke lov til å dele slik informasjon. Hvis de gjør det så bryter dem loven. Anonymous poster hash: 0f923...0a6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #61 Skrevet 23. oktober 2015 Vi har spurt i barnehagen og heldigvis er samtlige foreldre der oppegående og opplyste og barna er vaksinerte. Hadde noen i vår omgangskrets ikke vaksinert, hadde vi nok styrt unna. Hvertfall til alle barna her er ferdig fullvaksinert. Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Har barnehagen oversikt over det da? Anonymous poster hash: 77588...aff Man må oppgi det i "innskrivingspapirene". Klart, det betyr jo ikke at det er 100% sikkert de har svart ærlig, men vi lar tvilen komme dem tilgode. Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Har bhg lov til å si hvem som eventuelt ikke er vaksinert? Og hvorfor? De har taushetsplikt! Anonymous poster hash: 1927c...d4a De har ikke lov å oppgi navn nei. Men de har lov å si ja eller nei. Anonymous poster hash: 75b2d...ae6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #62 Skrevet 23. oktober 2015 Håper Norge etterhvert ser mer til land dom for eksempel Australia. •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Opprett egne skoler, bhg og null bidrag/stønader fra staten til dem som ikke vil delta i samfunnet likevel. Så kan dere fråtse i smitteringer og nyte bivirkningene etter å ha gjennomgått sykdommene dere så veldig gjerne ønsker velkommen. Jeg antar dere også sier nei til livsviktige medisiner, løper i skogen og tygger bark mot hodepinen og sier nei til organdonasjon. <panneklask> Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Sier ikke nei, følger bare ikke programmet. En viss forskjell Anonymous poster hash: ae301...58f Ikke mye, om man skjærer alle antivaksere over en og samme kam Anonymous poster hash: 75b2d...ae6 Jo, for om en er "antivakser" så vaksinerer en ikke. Anonymous poster hash: ae301...58f De fleste er redd for innholdsstoffene og bivirkninger. Derav også medisiner, som...oi! kan innebære bivirkninger.. ..og for å ikke snakke om BigPharma 😱😱😱 Anonymous poster hash: 75b2d...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå