rytme Skrevet 22. oktober 2015 #26 Skrevet 22. oktober 2015 Aner meg at dette blir den første av 200 årlige konflikter med din svigermor, ettersom hun ikke har fått med seg at et ektepar kun består av 2 personer... Skjønner ikke hvorfor så mange kommenterer at svigermor har gjort så mye galt.. Hun har jo ikke bestemt noe, hun har jo tatt det opp med barnets far som har sagt seg enig med henne. Det er barnets far som er idiot som bestemmer slikt uten å prate med barnets mor....... Svigermødre kan foreslå og mase så mye de bare orker.. Det blir i verste fall fryktelig irriterende. Det er menn som gjør alt som mødrene sine sier uten å høre med konene sine først som er problemet....
Gjest Antarctica Skrevet 22. oktober 2015 #27 Skrevet 22. oktober 2015 Aner meg at dette blir den første av 200 årlige konflikter med din svigermor, ettersom hun ikke har fått med seg at et ektepar kun består av 2 personer... Skjønner ikke hvorfor så mange kommenterer at svigermor har gjort så mye galt.. Hun har jo ikke bestemt noe, hun har jo tatt det opp med barnets far som har sagt seg enig med henne. Det er barnets far som er idiot som bestemmer slikt uten å prate med barnets mor....... Svigermødre kan foreslå og mase så mye de bare orker.. Det blir i verste fall fryktelig irriterende. Det er menn som gjør alt som mødrene sine sier uten å høre med konene sine først som er problemet.... Men det er da rimelig invaderende å bestille frisørtime til noen andres barn?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #28 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager at jeg ler, men har var det mye morsomme skrivefeil. Jeg får heller blande meg utenom istede for å snakkte mer med svigermor. *kniiiis* Anonymous poster hash: 46aef...7c7
Gjest Antarctica Skrevet 22. oktober 2015 #29 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager at jeg ler, men har var det mye morsomme skrivefeil. Jeg får heller blande meg utenom istede for å snakkte mer med svigermor. *kniiiis* Anonymous poster hash: 46aef...7c7 Ikke en skrivefeil, men en såkalt "danisme". På dansk heter det "bland dig udenom!"
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #30 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager at jeg ler, men har var det mye morsomme skrivefeil. Jeg får heller blande meg utenom istede for å snakkte mer med svigermor. *kniiiis* Anonymous poster hash: 46aef...7c7 Ikke en skrivefeil, men en såkalt "danisme". På dansk heter det "bland dig udenom!" Ja det var ikke mobbing, jeg syns uttrykket var fantastisk og skal selv ta det i bruk Anonymous poster hash: 46aef...7c7
Superdolly Skrevet 22. oktober 2015 #31 Skrevet 22. oktober 2015 Hvis jeg forstår deg riktig, foreslo du at sønnen deres skulle klippes. Da sa mannen din at det var ikke noe poeng, for han hadde så lite hår. Du var enig, og bestemte deg for å klippe ham når blir ett år. Så sa svigermor at sønnen din burde klippes nå, og da var mannen enig med henne. Hun bestilte frisørtime? Her er mine løsningsforslag: 1. Øv deg på å kommunisere skikkelig med mannen, og når dere har blitt enige om noe må dere begge framstå som en samlet enhet og være lojale mot hverandre. 2. Si fra til svigermor at dette blir som dere (ikke du, men du og mannen) allerede har bestemt. 3. Avbestill frisørtimen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #32 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager at jeg ler, men har var det mye morsomme skrivefeil. Jeg får heller blande meg utenom istede for å snakkte mer med svigermor. *kniiiis* Anonymous poster hash: 46aef...7c7 Ferdig snakt! Anonymous poster hash: d989d...3b3
rytme Skrevet 22. oktober 2015 #33 Skrevet 22. oktober 2015 Aner meg at dette blir den første av 200 årlige konflikter med din svigermor, ettersom hun ikke har fått med seg at et ektepar kun består av 2 personer... Skjønner ikke hvorfor så mange kommenterer at svigermor har gjort så mye galt.. Hun har jo ikke bestemt noe, hun har jo tatt det opp med barnets far som har sagt seg enig med henne. Det er barnets far som er idiot som bestemmer slikt uten å prate med barnets mor....... Svigermødre kan foreslå og mase så mye de bare orker.. Det blir i verste fall fryktelig irriterende. Det er menn som gjør alt som mødrene sine sier uten å høre med konene sine først som er problemet.... Men det er da rimelig invaderende å bestille frisørtime til noen andres barn? Men HI har ikke skrevet at svigermor har bestilt noen frisørtime. HI skriver at mannen og svigermoren har snakket sammen og avtalt at sønnen skal klippes. "Satt å snakkte med mannen nå og han hadde snakt med svigermor (moren hans) Og avtalt at gudmoren hans skal klippe håret til vår 9 mnd gamle sønn -.- " Hun forklarer at det er svigermors ønske og at mannen har sagt ja til det.... HI skriver litt uforståelig til tider, men jeg kan ikke se i noen av hennes innlegg at svigermor har gjort noe som ikke mannen til HI har sagt at er greit ? Jeg er enig i at HI sin svigermor høres ut som en plagsom dame som blander seg inn der hun ikke bør gjøre det, men det hadde jo ikke vært noen problem hvis ikke mannen gav etter......
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #34 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager at jeg ler, men har var det mye morsomme skrivefeil. Jeg får heller blande meg utenom istede for å snakkte mer med svigermor. *kniiiis* Anonymous poster hash: 46aef...7c7 Ferdig snakt! Anonymous poster hash: d989d...3b3 Jeg er smågravid og ler så huset rister 😂 Anonymous poster hash: cc034...b7f
Gjest Antarctica Skrevet 22. oktober 2015 #35 Skrevet 22. oktober 2015 Aner meg at dette blir den første av 200 årlige konflikter med din svigermor, ettersom hun ikke har fått med seg at et ektepar kun består av 2 personer...Skjønner ikke hvorfor så mange kommenterer at svigermor har gjort så mye galt..Hun har jo ikke bestemt noe, hun har jo tatt det opp med barnets far som har sagt seg enig med henne. Det er barnets far som er idiot som bestemmer slikt uten å prate med barnets mor....... Svigermødre kan foreslå og mase så mye de bare orker.. Det blir i verste fall fryktelig irriterende. Det er menn som gjør alt som mødrene sine sier uten å høre med konene sine først som er problemet.... Men det er da rimelig invaderende å bestille frisørtime til noen andres barn? Men HI har ikke skrevet at svigermor har bestilt noen frisørtime. HI skriver at mannen og svigermoren har snakket sammen og avtalt at sønnen skal klippes. "Satt å snakkte med mannen nå og han hadde snakt med svigermor (moren hans) Og avtalt at gudmoren hans skal klippe håret til vår 9 mnd gamle sønn -.- " Hun forklarer at det er svigermors ønske og at mannen har sagt ja til det.... HI skriver litt uforståelig til tider, men jeg kan ikke se i noen av hennes innlegg at svigermor har gjort noe som ikke mannen til HI har sagt at er greit ? Jeg er enig i at HI sin svigermor høres ut som en plagsom dame som blander seg inn der hun ikke bør gjøre det, men det hadde jo ikke vært noen problem hvis ikke mannen gav etter...... Så sant, så sant, men svigermor er jo ikke synsk. Hun visste ikke hva de hadde prata om hjemme. Men hun tok opp spørsmålet om ungen skulle klippes - hvorfor? Det er ikke hennes barn! Når far riktignok sier ok til det, snakker hun med gudmor og ber om klipping. Hvorfor det? Fortsatt ikke hennes barn!
rytme Skrevet 23. oktober 2015 #36 Skrevet 23. oktober 2015 Aner meg at dette blir den første av 200 årlige konflikter med din svigermor, ettersom hun ikke har fått med seg at et ektepar kun består av 2 personer...Skjønner ikke hvorfor så mange kommenterer at svigermor har gjort så mye galt..Hun har jo ikke bestemt noe, hun har jo tatt det opp med barnets far som har sagt seg enig med henne. Det er barnets far som er idiot som bestemmer slikt uten å prate med barnets mor....... Svigermødre kan foreslå og mase så mye de bare orker.. Det blir i verste fall fryktelig irriterende. Det er menn som gjør alt som mødrene sine sier uten å høre med konene sine først som er problemet.... Men det er da rimelig invaderende å bestille frisørtime til noen andres barn? Men HI har ikke skrevet at svigermor har bestilt noen frisørtime. HI skriver at mannen og svigermoren har snakket sammen og avtalt at sønnen skal klippes. "Satt å snakkte med mannen nå og han hadde snakt med svigermor (moren hans) Og avtalt at gudmoren hans skal klippe håret til vår 9 mnd gamle sønn -.- " Hun forklarer at det er svigermors ønske og at mannen har sagt ja til det.... HI skriver litt uforståelig til tider, men jeg kan ikke se i noen av hennes innlegg at svigermor har gjort noe som ikke mannen til HI har sagt at er greit ? Jeg er enig i at HI sin svigermor høres ut som en plagsom dame som blander seg inn der hun ikke bør gjøre det, men det hadde jo ikke vært noen problem hvis ikke mannen gav etter...... Så sant, så sant, men svigermor er jo ikke synsk. Hun visste ikke hva de hadde prata om hjemme. Men hun tok opp spørsmålet om ungen skulle klippes - hvorfor? Det er ikke hennes barn! Når far riktignok sier ok til det, snakker hun med gudmor og ber om klipping. Hvorfor det? Fortsatt ikke hennes barn! Jeg hadde ikke reagert nevneverdig om en av mine barns bestemødre spurte om ikke ungen skulle klippe seg snart og kom med sin mening om det. Det er vel innafor? Vi er jo familie så vi er jo ikke sånn dødshøfflig hele tiden. Jeg kan fint kommentere at min bror eller far burde vært hos frisøren for eksempel... Jeg hadde ikke forventet at de skulle gjøre det, bare fordi jeg sa det. Men jeg kan da fint si min mening uansett... Og HI har heller ikke skrevet at det er svigermor som gjorde avtalen med gudmoren... Hun skriver at mannen og svigermor avtalte at gudmor skulle klippe sønnen. Hun skrev ikke noe om hvem som kontaktet denne gudmoren. Ikke at det spiller noen rolle hvem som kontaktet gudmor, siden det hele var avtalt med mannen uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå