Gå til innhold

Hjemme hos andre- hva er det styggeste du ser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater oransje så jeg syns hjem med mange oransje detaljer er gyselige. Liker heller ikke sterile høyglanskjøkken. Grøsser av lerretsbilder av brudepar og unger. Så klisjè. For ikke å snakke om veggord eller bokstaver som er satt sammen til ord som "HOME" osv.

Anonymous poster hash: 1b25f...b71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammal rot og møkk ellers så bruker jeg veldig lite tid på å finne ting jeg ikke liker hos andre mennesker, hjem eller væremåter. Jeg prøver så godt jeg kan å finne positive ting hos både mennesker, hjem og ved andre væremåter.

Anonymous poster hash: 33ad0...5f5

Skrevet

Skitt og lort, og rotete tomt.

Anonymous poster hash: dd66f...215

Skrevet

Bryr meg da virkelig ikke om hvordan andre har det!

Skrevet

Jøss, bryr folk seg faktisk om å klassifisere andres hjem eller ting i andres hjem som stygge?

Jeg tenker at de har det som de har det fordi DE liker å ha det slik, eller at de ikke har råd til å gjøre det slik de egentlig ønsker å ha det.

Eneste jeg reagerer på er om det er direkte møkkete, slik at det er uhygienisk. Litt hverdags"skitt" gjør meg ikke noe.

Som nr. to så prøver jeg å finne positive ting ved andre.

Forstår ikke greia med å ha så store antipatier mot noe som ikke angår meg. Og det å ha slike holdninger som du synes å ha, Hi, det gir inntrykk av at du setter deg selv og dine meninger over andres.

Det er helt greit å se at noe ikke er din stil og kanskje til og med være glad for at du ikke har det likedan. Men den holdningen du har om at andres preferanser er stygge, gyselige, klisjeaktige og du grøsser av det.... Nei, prøv heller å finne noe positivt i de hjemmene - du har tross alt blitt bedt inn i deres hjem.

Anonymous poster hash: 4559a...a7f
Skrevet

Jeg hater oransje så jeg syns hjem med mange oransje detaljer er gyselige. Liker heller ikke sterile høyglanskjøkken. Grøsser av lerretsbilder av brudepar og unger. Så klisjè. For ikke å snakke om veggord eller bokstaver som er satt sammen til ord som "HOME" osv.

Du er ikke velkommen til meg! Jeg har riktignok ikke veggord eller høyglanskjøkken, men elsker orange :)

Skrevet

Er du fjorten år eller?

Jeg bryr meg om menneskene som bor der og alle får ha sin personlige smak.

Hjemmet ditt er sikkert kaldt og upersonlig.

Kanskje med noen plakater av Justin Bieber. 🙊

Anonymous poster hash: 2fd8f...134

Skrevet

Luksusfellen bokstaver: H O M E og/eller L O V E! Gjerne dandert på ei svart läck hylle, og lilla florlette gardiner.

Uvelsfaktor.

Skrevet

- svarte skinnsofaer

- lameller (det hører hjemme på kontor, ikke i private hjem)

- Bombay-møbler

- Enig i veggord og bokstaver, men det er vel mer eller mindre forsvunnet

- greiner på veggen eller hengende fra taket (har alle lest de samme interiørbladene eller?)

- Trommelbord

- stiger på badet med håndklær på (da snakker man klisjè)

Skrevet

Jeg bryr meg generelt lite om hvordan andre har det, men akkurat veggord i løkkeskrift og bokstaver satt sammen til "hyggeord" sliter jeg med.

Skrevet

- svarte skinnsofaer

- Bombay-møbler

- greiner på veggen eller hengende fra taket (har alle lest de samme interiørbladene eller?)

- Trommelbord

Hey, hva er galt med svart skinnsofa?!? 😂 Så utrolig praktisk med små barn i hus...!

Anonymous poster hash: eeab2...f23

Skrevet

Nå er det like trendy og "hate" veggord som det var å eie de.

Begge deler en en del av en trend, så dere som ikke liker de, prøver å være like "trendy" som de som hadde de.

Konklusjon?

Viktig å være trendy?

Anonymous poster hash: 3c543...73b

Skrevet

Er det låv å si; hjemme hos seg selv- hva er det styggeste du ser? 😂 jeg haater stilen vi har hjemme nå, jeg er (var) den som elsket shabby stilen. ALT hjemme hos meg er gjennomført i den stilen og jeg er ikke der i det heletatt! Har ikke orket å gjort noe med det da jeg er midt i ett brudd. Når det er over starter jeg fra 0;) gleder meg;)

Anonymous poster hash: 7e224...74c

Skrevet

Nå er det like trendy og "hate" veggord som det var å eie de.

Begge deler en en del av en trend, så dere som ikke liker de, prøver å være like "trendy" som de som hadde de.

Konklusjon?

Viktig å være trendy?

Anonymous poster hash: 3c543...73b

Jeg har aldri kunnet fordra det, verken nå eller da det kom, så det har ikke noe med trender å gjøre for min del.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke så om hvordan noen har det. Eneste jeg syns er ekkelt er merker etter tannpussen på baderomsspeilet. Det er skikkelig ekkelt syns jeg.

Anonymous poster hash: c9c93...98c

Skrevet

Bryr meg lite. Men reagerer på gammel skitt og møkk. Værste er skitne doer, dusjer, badekar, baderomsinnredninger, kjøkkenbenker, kjøleskap (sjelden man er inni der utenom fast). Takler ikke dritt der man skal vaske seg og lage mat! Litt støv i kroker og på gulvet plager meg lite ellers 😊

Skrevet

Bryr meg midt i ryggen om hva slags interiørstil folk har i hjemmene sine. Folk er forskjellige.

Men jeg kan ikke fordra å være på besøk hos folk hvor sokkene mine sitter klistra fast i gulvet. Det er rett og slett nasty.

Skrevet

Rot og skrot og oppbevaring av odde saker på balkong/ i hage.

Hvitt innelys

Kataloghjem uten sjel

Skrevet

Noe møkk tåler jeg, men møkkete bad... Det takler jeg ikke..

Anonymous poster hash: 3da5c...5d0

Skrevet

Skitne do, pallebord, høyglans kjøkken, møkkete service/glass/bestikk.

Anonymous poster hash: bff72...5d8

Skrevet

Herregud. Du grøsser av bilder av unger på lerret? Det er klisjé og det styggeste du ser? Bruker ikke ta meg nær av ting her inne, men denne var drøy. Det er mitt hjem, og hvis jeg vil pryde veggen med bilder av mine barn, så gjør jeg det. Kjenner jeg deg håper jeg du lar Vær å besøke oss igjen, så slipper du å grøsse av barnebildene mine.

Jeg grøsser bare av skitne toalett. Synes det er spennende å andre hjem og stiler, selv om min er totalt ulik.

Spesielt elsker jeg å se andres bilder. Veldig koselig.

Anonymous poster hash: 7156e...071

Skrevet

Jeg bryr meg lite om hvordan andre har det. Men ville selv ikke hatt huset overfylt med møbler og krimskrams og psykedeliske tapeter...

Jeg synes de fleste har vakre og koselige hjem, selv om de er forskjellige. Og jeg har fort en tendens til å overse ting som ikke er så bra. Syntes ene venninna mi hadde så fint hus, så påpekte hun badet, som ikke hadde vært pusset opp siden 70-tallet... Det var ikke så pent nei, men jeg hadde ikke tenkt over det...

Anonymous poster hash: a9a90...d65

Skrevet

70-talls stil.

Brune og grønne bad med matchende toalett.

Hele vegger som er dekorert med bilder av forelskelse på en strand i merkelige oppstilte positurer.

Anonymous poster hash: f19c9...f6f

Skrevet

- svarte skinnsofaer

- Bombay-møbler

- Trommelbord

Hey, hva er galt med svart skinnsofa?!? 😂 Så utrolig praktisk med små barn i hus...!

Anonymous poster hash: eeab2...f23

Svart skinnsofa er gull med små barn 😀😀

Skrevet

Kjøkkenvifter som full av ting og tang. Kjøkkenbenker med masse ting og kjøkkenutstyr fremme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...