Stridsmøy Skrevet 21. oktober 2015 #26 Skrevet 21. oktober 2015 Pinnekjøtt med mandelpoteter og kålrabistappe. Og etter at mannen kom i hus blir det gulerotstuing også.
BøllefrøOgBolla Skrevet 21. oktober 2015 #27 Skrevet 21. oktober 2015 Vi har grøt enten lille julaften eller tidlig på dagen julaften. På kvelden er det pinnekjøtt, kålrabistappe og poteter her og hjemme hos min familie, med fruktsalat eller multekrem til dessert. Hos svigers er det ribbe, sosisser, medisterkaker, rosenkål, gulrot, brokkoli og peppersaus. Multekrem til dessert. Jeg elsker jul ❤️
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #28 Skrevet 21. oktober 2015 Vi har kalkun og pinnekjøtt annet hvert år. Mannen er vant til kalkun og jeg pinnekjøtt. Og så har vi hjemmelaget karamellpudding med krem hvert år Anonymous poster hash: 83f9e...292
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #29 Skrevet 21. oktober 2015 Deilig ribbe :) - Ingen unntak Anonymous poster hash: 55ddb...3b0
stratosku Skrevet 21. oktober 2015 #30 Skrevet 21. oktober 2015 Pinnekjøtt, potet og kålrabistappe. Riskrem til dessert. Ribbe 1. Juledag og lammelår 2. Juledag
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #31 Skrevet 21. oktober 2015 Ribbe, medisterkaker, sosisser, surkål, poteter, sjysaus. Mmm! Men i år skal vi til gran canaria, så da får vi se hva de serverer der Anonymous poster hash: 788eb...c3d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #32 Skrevet 21. oktober 2015 Fåreribbe, svineribbe, fåremør, svinemør, tørkamør, kålerabistappe, rødkål, surkål, erter, poteter, brunsaus, skysaus, ribbefett......... Anonymous poster hash: 7e471...138
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #33 Skrevet 21. oktober 2015 Kalkun, potetstappe, rosenkål, saus, rødkål, glaserte babygulrøtter 😍 Anonymous poster hash: e165b...1b5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #34 Skrevet 21. oktober 2015 Ribbe med hjemmelaga tilbehør på julaften. Pinnekjøtt 1. juledag Kalkun på nyttårsaften Nam nam nam. Håper kvalmen har gitt seg til jul hehe Anonymous poster hash: cfb3f...366
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #35 Skrevet 21. oktober 2015 Blir jo nesten gjenkjent av å skrive dette ser jeg, for vi spiser julegrøt:) Er vi helt alene om det altså? Er så deilig med en avslappet middag som ikke tar lang tid å lage (er selvfølgelig ganske så hjemmelaget) og med en egen julevri. Alltid rød saft til og en deilig dessert etterpå. Lille julaften har vi hjemmelaget pizza. Første og andre juledag har vi pinnekjøtt og ribbe hver sin dag. Riskrem til dessert! Anonymous poster hash: 9d4ad...eec Vi har risgrøt lille julaften, og restene som riskrem på julaften. Grøt er godt det, men julaften er for oss høytid og vi bruker mye tid rundt bordet. Anonymous poster hash: ec894...2c7
junimamma81 Skrevet 21. oktober 2015 #36 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Ribbe,poteter, surkål, rødkål. Sjy. Medisterkake,julepølse og sossiser:-) dette er jeg vant til og jeg skal invitere på julemiddag for første gang og er spent. Skal ha en prøvemiddag i november:-) Blir hjemmelaget karamellpudding til dessert og is til meg. Pinnekjøtt på nyttårsaften:-) Endret 21. oktober 2015 av junimamma81
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #37 Skrevet 21. oktober 2015 Pinnekjøtt, surkål, rødkål, kålrabistappe, poteter, medisterkaker og kjøttpølse. MMM. Og Hamar julebrus ☺️ Anonymous poster hash: b2b76...13e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #38 Skrevet 21. oktober 2015 Blir jo nesten gjenkjent av å skrive dette ser jeg, for vi spiser julegrøt:) Er vi helt alene om det altså? Er så deilig med en avslappet middag som ikke tar lang tid å lage (er selvfølgelig ganske så hjemmelaget) og med en egen julevri. Alltid rød saft til og en deilig dessert etterpå. Lille julaften har vi hjemmelaget pizza. Første og andre juledag har vi pinnekjøtt og ribbe hver sin dag. Riskrem til dessert! Anonymous poster hash: 9d4ad...eec Vi spiser også grøt ( med mandel) på julaften, men vi spiser det i 13-tiden. Kl 17 er det ribbe og alt som hører til. For meg hadde det blitt litt stusselig med bare grøt som julemiddag, men det har vel med tradisjoner og hva man er vant til å gjøre også Anonymous poster hash: 70f95...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå