Gå til innhold

Farris bad med middag og show.... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan ha den med deg overalt 😄

Anonymous poster hash: 04f7a...5e3

Det sto at man måtte gå med bikini eller lite håndkle?

Anonymous poster hash: 9ea3f...f26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er lov til å gå nakne i spaavdelingen. Hadde vært gøy dersom det hadde vært noen kjekke, unge menn, det er alltid gamle, skrukkete saker ;)

Nei, det er ikke slik at det er lov til å gå naken rundt i spa-avdelingen!

Avdelingen er delt i flere soner. I selve behandlings-avdelingen går man ikke naken. Det gjør man heller ikke i "svømme-avdelingen" hvor det er badebasseng og boblebad og solstråler. Det er kun i enkelte av de små bade-rommene og i noen av badstuene man KAN være nakne. Det er noen som er det - de aller aller fleste beholder imidlertid badetøyet på!

Anonymous poster hash: a683e...f0d

Kan man gjemme seg bort noen plass?

Skrevet

Dytt

Skrevet

DyttDyttDytt

Skrevet

Si meg, hva er det du vil vite av detaljer som du ikke allerede har fått opplyst om?

Ja, du kan gjemme deg på rommet.

Nei du må ikke i spaet.

Om du går i bassenget har du på deg en badedrakt, og badekåpen over. Før du går ned i bassenget, poolen eller boblebad, legger du badekåpen på nærmeste stol, eller på gulvet eller henger på knaggen.

Forøvrig skjønner jeg deg godt med overvekten. Jeg er bælfeit selv, og ayns det er vemmelig å være sammen med andre kvinner og koner, for de er som regel tre ganger mindre enn meg. Går aldri i basseng selv. Føler meg som en diger flodhest.

Anonymous poster hash: a87ce...649

Skrevet

Trist at du overser hun hyggelige dame som driter i hva folk synes selv om kroppen er annerledes pga brystkreft.

Håper du blir frisk!

Anonymous poster hash: e6de5...6de
Skrevet

Jeg overså henne ikke. Jeg takker for svar.

Jeg dytter for å kanskje få svar på siste spørsmål.

hi

Skrevet

Si meg, hva er det du vil vite av detaljer som du ikke allerede har fått opplyst om?

Ja, du kan gjemme deg på rommet.

Nei du må ikke i spaet.

Om du går i bassenget har du på deg en badedrakt, og badekåpen over. Før du går ned i bassenget, poolen eller boblebad, legger du badekåpen på nærmeste stol, eller på gulvet eller henger på knaggen.

Forøvrig skjønner jeg deg godt med overvekten. Jeg er bælfeit selv, og ayns det er vemmelig å være sammen med andre kvinner og koner, for de er som regel tre ganger mindre enn meg. Går aldri i basseng selv. Føler meg som en diger flodhest.

Anonymous poster hash: a87ce...649

Haha, morsomt svar 😄😄😄

Jeg går i basseng med ungene, da klarer jeg å lukke tankene med at jeg er feit. Men sammennmed 40 kokegaer med partnere vet jeg at jeg ikke klarer.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...