Gå til innhold

Farris bad med middag og show.... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal da på dette med jobben til mannen. Aldri vært på noe slikt. Hva tar man med på spa? Og hvordan antrekk bør jeg ha på under middag og show?

Jeg er 40 og og tykk.

Anonymous poster hash: 9ea3f...f26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På spa går man i badetøy, badekåpe og slippers . De to siste får du utdelt når du kommer dit, eller så ligger det sikkert på rommet om dere skal sove der. Til middag og show så ville jeg nok ha pyntet meg litt. Om du er veldig usikker på hva de andre damene kommer til å ha på seg, så er det kjekt med et antrekk som er sånn "midt på treet". Mitt sånt antrekk, som berger meg når jeg er i tvil, består av en enkel, svart strikkekjole, pumps, og så stæsjer jeg med smykker. 

Skrevet

På spa går man i badetøy, badekåpe og slippers . De to siste får du utdelt når du kommer dit, eller så ligger det sikkert på rommet om dere skal sove der. Til middag og show så ville jeg nok ha pyntet meg litt. Om du er veldig usikker på hva de andre damene kommer til å ha på seg, så er det kjekt med et antrekk som er sånn "midt på treet". Mitt sånt antrekk, som berger meg når jeg er i tvil, består av en enkel, svart strikkekjole, pumps, og så stæsjer jeg med smykker.

Ja vi skal overnatte der.

Badetøy; bikini da?

Går man rundt og sprader i badetøyet sånn at alle ser hverandre?

Hi

Skrevet

Dytt

Skrevet

Noen sprader ivertfall .

Anonymous poster hash: be063...ac2

Skrevet

...og noen sprader nakne men kun enkelte dager.. 

Anonymous poster hash: 5c8c4...fca
Skrevet

Huff!!

Tro om jeg bare kan spise og være på show? Droppe spa og bad?

Skrevet

Huff!!

Selvfølgelig kan du det. Du er voksen og bestemmer selv. (Spa er for meg noe av det mest stressende jeg kan tenke meg, med fullt av fremmede som skal glo og tafse og smøre meg inn med de merkeligste ting.)

Skrevet

Du må ikke benytte deg av selve spabehandlingene. Går helt fint å kun slappe av i bassenget, "grotten", boblebad, fotbad, de forskjellige dusjene. Hvis man vil så kan man følge en "løype" fra basseng, dusj, ut i havet, inn i "grotten", ned i iskulpen osv.

Skrevet

Det er da ingen av de andre som får med seg om du drar ned i spaavdelingen og bader med mannen din :)

For alt det de bryr seg kan du sitte i badstue eller bli på rommet og se på film eller en serie du liker på ipaden din :)

Det er helt frivillig å bade eller ikke bade når man drar på sånne eventer :)

Slapp helt av og kos deg masse på Farris bad, det er veldig deilig der :)

Anonymous poster hash: 2adba...1bd
Skrevet

Huff!!

Selvfølgelig kan du det! Om du er heldig, får du rom med utsikt mot havet. Da er det bare å sitte på rommet med en god bok og nyte utsikten samtidig. Og dere kan jo ta i bruk sengen for litt kos ;)

Ellers er den noen butikker rett i nærheten, og det er ikke langt til sentrum.

Men vet du hva? Det er ingen som ser på deg :) Jeg har også vært bekymret for sånt før, men nå har jeg fått brystkreft, og det har gitt meg laaaange strekkmerker, null hår, ingen øyebryn, ingen øyevipper, én pupp + at jeg er tykk fra før.. Og jeg DRITER i hva andre synes. Hvorfor skal andres tanker om meg hindre meg i å ha det hyggelig?

Om du har lyst til å ta en spabehandling eller bade litt, synes jeg du skal gjøre det, jeg. Og jeg kan love deg at det er ingen som bryr seg om dine ekstra kilo når det går tre nakne mannfolk i 80-årene forbi 😉

Skrevet

Takk for svar damer.

Overvektig som jeg er føler jeg meg skikkelig utilpass både med og uten klær. Og at jeg da skal gå mer eller mindre naken rundt med 40 av mannens kollegaer med partner, ja det ville vært... uff.

Hi

Skrevet

Huff!!

Selvfølgelig kan du det! Om du er heldig, får du rom med utsikt mot havet. Da er det bare å sitte på rommet med en god bok og nyte utsikten samtidig. Og dere kan jo ta i bruk sengen for litt kos ;)

Ellers er den noen butikker rett i nærheten, og det er ikke langt til sentrum.

Men vet du hva? Det er ingen som ser på deg :) Jeg har også vært bekymret for sånt før, men nå har jeg fått brystkreft, og det har gitt meg laaaange strekkmerker, null hår, ingen øyebryn, ingen øyevipper, én pupp + at jeg er tykk fra før.. Og jeg DRITER i hva andre synes. Hvorfor skal andres tanker om meg hindre meg i å ha det hyggelig?

Om du har lyst til å ta en spabehandling eller bade litt, synes jeg du skal gjøre det, jeg. Og jeg kan love deg at det er ingen som bryr seg om dine ekstra kilo når det går tre nakne mannfolk i 80-årene forbi 😉

Helt nakne? 😲

Skrevet

Ja, det er lov til å gå nakne i spaavdelingen. Hadde vært gøy dersom det hadde vært noen kjekke, unge menn, det er alltid gamle, skrukkete saker ;)

Skrevet

Ja, det er lov til å gå nakne i spaavdelingen. Hadde vært gøy dersom det hadde vært noen kjekke, unge menn, det er alltid gamle, skrukkete saker ;)

Nå vet jeg iallfall at jeg bare må gå på show og middag!!!

Hvem er det som er på Farris Bad og går naken rundt med fremmede?

Skrevet

Er det så stort der at man på en måte kan gjemme seg bort?

Skrevet

Ikke tenk på andre, ingen bryr seg. Det er mange forskjellige saunaer der m dempede belysninger. Å det er superdeilig der, bare kos deg!!

Hilsen meg som jobber der ✌️

Anonymous poster hash: 04f7a...5e3

Skrevet

Folk som ikke er like sjenerte som de fleste andre ;) Men helt seriøst: Det er et veldig flott spaanlegg, og det er noen kriker og kroker man kan gjemme seg bort. Jeg pleier å sitte med vann opp til skuldrene i et boblebad helt til jeg ser ut som verdens største rosin, og etter det ligger jeg på solseng innendørs (med morgenkåpe) og leser bok.

Skrevet

Ikke tenk på andre, ingen bryr seg. Det er mange forskjellige saunaer der m dempede belysninger. Å det er superdeilig der, bare kos deg!!

Hilsen meg som jobber der ✌️

De 40 kolegaene til mannen bryr seg nok....

Kan man f.eks bare sitte i et basseng uten å bli sett?

Er det noe man kan gjøre der uten å bli sett i det hele tatt?

Skrevet

Folk som ikke er like sjenerte som de fleste andre ;) Men helt seriøst: Det er et veldig flott spaanlegg, og det er noen kriker og kroker man kan gjemme seg bort. Jeg pleier å sitte med vann opp til skuldrene i et boblebad helt til jeg ser ut som verdens største rosin, og etter det ligger jeg på solseng innendørs (med morgenkåpe) og leser bok.

Kan man gå rundt inne der med badekåpe? Sånn at om jeg føler disse 40 kolegaene er overalt så kan jeg beholde badekåpen på?

Skrevet

Du kan ha på deg badekåpen event håndkle når du beveger deg i spa 👍

Hilsen fra Farris Baderen 😄

Skrevet

Du kan ha på deg badekåpen event håndkle når du beveger deg i spa 👍

Hilsen fra Farris Baderen 😄

Badekåpe må det bli. Da blir jeg litt usynlig. Så badekåpe kan man gå overalt med?

Skrevet

Du kan ha den med deg overalt 😄

Skrevet

Nei, det er ikke slik at det er lov til å gå naken rundt i spa-avdelingen!

Avdelingen er delt i flere soner. I selve behandlings-avdelingen går man ikke naken. Det gjør man heller ikke i "svømme-avdelingen" hvor det er badebasseng og boblebad og solstråler. Det er kun i enkelte av de små bade-rommene og i noen av badstuene man KAN være nakne. Det er noen som er det - de aller aller fleste beholder imidlertid badetøyet på!

Anonymous poster hash: a683e...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...