Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #26 Skrevet 19. oktober 2015 Fordi hun ligger med mannen din såklart. Mens du er opptatt av å oppdatere snap med dine veldanderte middager og nystrøkne barn eller deg selv i dagens outfit, så får mannen din kjørt seg hos venninna du. Anonymous poster hash: cf973...37e
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #27 Skrevet 19. oktober 2015 La bli med å sende snappbilder av han til henne da... Er ikke verre enn det.Anonymous poster hash: 8f06e...9bf Jeg legger bildene ut på mystory... HiAnonymous poster hash: b5fe8...1a7 Du kan velge hvem som kan se storryen din. Anonymous poster hash: 8f06e...9bf
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #28 Skrevet 20. oktober 2015 Mine venner får innimellom beskjed om at jeg har tatt screenshoot noe som ikke stemmer. Jeg har aldri tatt et screenshoot i hele mitt liv. Vet ikke hvordan jeg Gjør det og i følge flere så funker det ikke med min telefon uansett. Husker ei venninne sendte et morratrynebilde til meg og etterpå lurte hun på hvorfor i all verden jeg screenshotta det bilde.... noe jeg da selvfølgelig ikke hadde gjort. Anonymous poster hash: ccd54...b42 Det samme opplevde jeg meg en jeg flørtet med. Han sa at han lurte på om jeg var litt psyko som lagret alt han sendte, og jeg hadde ikke lagret noe som helst.... Anonymous poster hash: b442d...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå