Gå til innhold

Har ei venninne som alltid screenshoter bilder av mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

På snap... Hva betyr det egentlig ?? Kjenner jeg blir en smule irritert. Jeg legger ut rundt 5-7 bilder hver dag, og en sjeldent gang av han. Men hver gang jeg har lagt ut bilder av han, så blir den screnshottet???

Anonymous poster hash: b5fe8...1a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget spesielt. Hadde jeg reagert på og, virker hun betatt av mannen din?

Anonymous poster hash: 71bfe...b82

Skrevet

Haha, det tror jeg at jeg hadde kommentert. Kanskje hun ikke vet at du ser det. Send melding neste gang : "Hei, begynner du ikke å få nok bilder av *mannens navn* nå 😉"

Anonymous poster hash: e508f...f1f

Skrevet

Huff hadde ikke likt det.

Veldig merkelig

Anonymous poster hash: c9abf...f81

Skrevet

Kanskje det skal brukes til noe? Snart bursdagsfeiring?

Anonymous poster hash: b0851...7c6

Skrevet

5-7 bilder hver dag?

Hadde blokka deg! :P

Over til problemet; jeg syns det virker veldig rart å ta screenshot av mannen din. Hva skal hun liksom med bildene av ham? 😱

Anonymous poster hash: 90833...ab0

Skrevet

Spør rett ut; hva skal du egentlig med alle bildene av mannen min?

Anonymous poster hash: 99faf...528

Skrevet

Hvordan ser man egentlig at det blir tatt screenshot?

Anonymous poster hash: 4adbb...9e7
Skrevet

Man får beskjed at bildet er screenshotet:-)

Anonymous poster hash: 5a46e...34d

Skrevet

La bli med å sende snappbilder av han til henne da... Er ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: 8f06e...9bf

Skrevet

5-7 bilder hver dag?

Hadde blokka deg! :P

Over til problemet; jeg syns det virker veldig rart å ta screenshot av mannen din. Hva skal hun liksom med bildene av ham? 😱

Anonymous poster hash: 90833...ab0

5-7 bilder om dagen er da ikke så mye på snap. Man velger jo selv om/når man vil inn og se storyen til folk.

Skrevet

Det kommer et grønt ikon på bildet ved siden av navnet til den som tok screenshot.

Skrevet

5-7 bilder hver dag er litt overkill! Men la være å sende til henne da? For alt du vet screenshoter hun for å vise til andre og le..?;-)

Skrevet

HI: høres rart ut.. Men vet at mange har mobiler som tar screenshot uten at de skjønner det selv. Mannen min hadde Sony, og den tok ofte screenshot av mine snapper.. Han skjønte ingenting for han hadde ikke gjort det. Ser også av og til at venninner har tatt screenshot av noe som jeg tenker "hæ?!" Regner med de ikke vet at det er tatt screenshot.

Skrevet

Hvordan tar man screen shot?

Anonymous poster hash: e1141...760

Skrevet

Mine venner får innimellom beskjed om at jeg har tatt screenshoot noe som ikke stemmer. Jeg har aldri tatt et screenshoot i hele mitt liv. Vet ikke hvordan jeg Gjør det og i følge flere så funker det ikke med min telefon uansett.

Husker ei venninne sendte et morratrynebilde til meg og etterpå lurte hun på hvorfor i all verden jeg screenshotta det bilde.... noe jeg da selvfølgelig ikke hadde gjort.

Anonymous poster hash: ccd54...b42

Skrevet

Fikk du ikke nok svar sist?

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144150698-hva-er-egentlig-greia-med-dette-ang%C3%A5ende-snapchat/#entry146464876

Hvorfor legger du ut så mange bilder hver dag. KJEDELIG

Er vel for å irriterre deg til å slutte å spamme at hun gjør det :Hehe::fnise:

Anonymous poster hash: 2993e...e21

Omg hahaha😂😂 det der er ikke skrevet av meg altså , fikk meg snap før sommer 😅

Skrevet

På snapstory er da ikke 5-7 bilder overkill. Jeg følger folk som til slutt har en snapstory på nesten ti minutter innimellom. Det er mange bilder og videoer. Mistenker at dere som mener det er mange bilder ikke helt vet hva snap er og hvordan det brukes. Ikke som facebook med andre ord ;) Jeg ville spurt henne om hun synes mannen min er fjong siden hun screenshotter ham hele tiden ;)

Skrevet

La bli med å sende snappbilder av han til henne da... Er ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: 8f06e...9bf

Jeg legger bildene ut på mystory... Hi

Skrevet

Mine venner får innimellom beskjed om at jeg har tatt screenshoot noe som ikke stemmer. Jeg har aldri tatt et screenshoot i hele mitt liv. Vet ikke hvordan jeg Gjør det og i følge flere så funker det ikke med min telefon uansett.

Husker ei venninne sendte et morratrynebilde til meg og etterpå lurte hun på hvorfor i all verden jeg screenshotta det bilde.... noe jeg da selvfølgelig ikke hadde gjort.

Men altså, bare hans bilder? Hvorfor aldri bilder av meg, barna, eller middagen ?? Hi

Skrevet

På snapstory er da ikke 5-7 bilder overkill. Jeg følger folk som til slutt har en snapstory på nesten ti minutter innimellom. Det er mange bilder og videoer. Mistenker at dere som mener det er mange bilder ikke helt vet hva snap er og hvordan det brukes. Ikke som facebook med andre ord ;) Jeg ville spurt henne om hun synes mannen min er fjong siden hun screenshotter ham hele tiden ;)

Har snap og bruker det hver dag;-) men 5-7 bilder er mye. Har ingen som sender så mange hver dag på mi liste iallefall. Ett par, kanskje 3 for dag.

Skrevet

Men altså, bare hans bilder? Hvorfor aldri bilder av meg, barna, eller middagen ?? Hi

Skulle gjerne gitt deg svaret. Ja aner ikke og synes det er rart fordi alle ser jo at man screenshooter. Ofte gjør folk det på mine bilder men det er tanter og besteforeldre som lagrer bilder av barna. Ville nok reagert som deg.

Skrevet

Har snap og bruker det hver dag;-) men 5-7 bilder er mye. Har ingen som sender så mange hver dag på mi liste iallefall. Ett par, kanskje 3 for dag.

5-7 bilder på mystory er da virkelig ikke mye...

Skrevet

Hun er garantert forelska i mannen din!

Anonymous poster hash: fddd7...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...