Gå til innhold

Hvor mange her inne veier over 100 kilo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 108 kilo. Nå er jeg ca 85. Jeg er 178 høg og har kraftig benbyggning og masse muskler. Jeg ser ikke fet ut engang. De gjore jeg heller ikke når jeg var 108 kilo. Alle er forsjellige..folk burde ikke bry seg med hva man veier så lenge man er frisk og rask. Anonymous poster hash: 2ac31...01d

Det tror jeg ikke noe på. Jeg er selv 179 cm, og alle jeg vet på samme høyde ser tykke ut når de bikker 90 kg.

Gud bedre for et idiotisk svar! Vet du hvor mye alle på samme høyde som deg veier da?

Anonymous poster hash: 5d47f...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 119. Gikk ned til 97 på 8 uker. Gått litt opp igjen nå, og det hater jeg meg selv for.men på an igjen nå da! Så satser på det skal gå fort hvertfall ned til 80.

Jeg er som andre skriver her kraftig bygd med store muskler. Så det er faktisk ganske stor forskjell på kroppsmassen til folk, derav ulik vekt! Syns det er utrolig korttenkt av dere som skriver " du kan umulig veie sånn og sånn med den høyden uten å se fet ut" jO det går fint an! Når jeg veier 75, med mine 164 cm så er jeg ganske normal. Når jeg veier 60 er jeg skral, og brystbein,skuldre osv stikker ut. Det er mindre pent i mine øyne!!

Folk er forskjellig, og HVA SÅ!!?? :/

Iiiiiikkklkkkkk😱😱😱 Hvordan klarte du dt??

Anonymous poster hash: 24041...b1f

Skrevet

Jeg er over 100 kg nå for andre gang.

Så snart jeg er ferdig å amme skal jeg rett over på lavkarbo. 

Anonymous poster hash: a6638...f27
Skrevet

Jeg var 108 kilo. Nå er jeg ca 85. Jeg er 178 høg og har kraftig benbyggning og masse muskler. Jeg ser ikke fet ut engang. De gjore jeg heller ikke når jeg var 108 kilo. Alle er forsjellige..folk burde ikke bry seg med hva man veier så lenge man er frisk og rask. Anonymous poster hash: 2ac31...01d

Det tror jeg ikke noe på. Jeg er selv 179 cm, og alle jeg vet på samme høyde ser tykke ut når de bikker 90 kg.
Gud bedre for et idiotisk svar! Vet du hvor mye alle på samme høyde som deg veier da?

Jeg sa at alle jeg kjenner som er like høye som meg, ser tykke ut når de bikker 90 kg. Folk som nærmer seg 100 kg og er nærmere 180 cm kam gjerne innbille seg at de bærer vekta godt. Du bærer ikke overvekt bedre bare fordi du er høy. Du ser fortsatt stor ut. Om du vil eller ei. Og om noen sier de er overrasket over hvor mye du veier og jammen om ikke du bærer vekta godt, ja da tar de en liten hvit løgn for ikke å såre vedkommende.

Skrevet

Jeg runda 100 under forrige graviditet. Er 28 uker på vei med nr to nå og kommer sikkert over hundre nå også.

Anonymous poster hash: 33a79...fb1

Skrevet

Jeg sa at alle jeg kjenner som er like høye som meg, ser tykke ut når de bikker 90 kg. Folk som nærmer seg 100 kg og er nærmere 180 cm kam gjerne innbille seg at de bærer vekta godt. Du bærer ikke overvekt bedre bare fordi du er høy. Du ser fortsatt stor ut. Om du vil eller ei. Og om noen sier de er overrasket over hvor mye du veier og jammen om ikke du bærer vekta godt, ja da tar de en liten hvit løgn for ikke å såre vedkommende.

Synes du virkelig denne dama er stor? Tynn er hun jo ikke, men stor?!

Om HI i den tråden snakker sant så veier hun 88 kilo fordelt på 173 cm. Det er ikke veldig langt fra 100, og nesten 90. Hun er da ikke stor som i tykk?

Anonymous poster hash: db5c3...823

Skrevet

Synes du virkelig denne dama er stor? Tynn er hun jo ikke, men stor?!

Om HI i den tråden snakker sant så veier hun 88 kilo fordelt på 173 cm. Det er ikke veldig langt fra 100, og nesten 90. Hun er da ikke stor som i tykk?

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144236972-hvor-mye-tror-du-jeg-veier/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...