Gå til innhold

Hvor mange her inne veier over 100 kilo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: db5c3...823

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nå lenger :)

Anonymous poster hash: e6505...181
Skrevet

Veier 53,7... Hvordan i huleste heiteste greier man være så tung? Det må være tungt fysisk å bære på så mange kg

Anonymous poster hash: 9ec1e...a70

Skrevet

Mannen min på 2 m. Jeg er ca halvparten.

Anonymous poster hash: 7676b...3b1

Skrevet

Var det i det hele tatt noen som spurte om de som veier 50 kg? Denne tråden handler om de som veier over 100 kr, da er det meningsløst å svare på noe helt annet.

Anonymous poster hash: d7efd...534
Skrevet

Ikke jeg, jeg veier også "bare" 50 kg, men mannen veier ca 106 kg. 180 cm og ganske godt trent :)

Anonymous poster hash: ae0ab...57f

Skrevet

Var det i det hele tatt noen som spurte om de som veier 50 kg? Denne tråden handler om de som veier over 100 kr, da er det meningsløst å svare på noe helt annet.

Anonymous poster hash: d7efd...534

Detta er standar på forumet her. Vanskelig og svare på eit spørsmål.

Anonymous poster hash: 33af2...4a4

Skrevet

:murvegg: Her kan man ikke spørre om noe sånt uten å få x-antall svar fra de som er sååååå slanke. Enkelte ser på sånne tråder som en perfekt mulighet til å skryte hi.......

Anonymous poster hash: fcd11...aba
Skrevet

Jeg var 108 kilo. Nå er jeg ca 85. Jeg er 178 høg og har kraftig benbyggning og masse muskler. Jeg ser ikke fet ut engang. De gjore jeg heller ikke når jeg var 108 kilo. Alle er forsjellige..folk burde ikke bry seg med hva man veier så lenge man er frisk og rask.

Anonymous poster hash: 2ac31...01d

Skrevet

Jeg tok tak i vekten min da jeg nærmet meg 110 kg, og etter ca 1,5 år viste vekten 75 kg. Nå har jeg stått der i ca.1 år og er nå klar for å få bort noen kg til.

Anonymous poster hash: 2c237...b4a
Skrevet

Jeg tok litt grep da jeg ble 93 kg, hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg lett gått opp til over 100. Jeg er ikke så høy heller, bare 166 cm. Jeg ble gravid da jeg var 90 kg, så var veldig forberedt på å gå over de 100, men på grunn av ekstrem kvalme og veldig redusert matlyst har jeg nå gått ned til 82 kg. Er i uke 28 nå.

Skrevet

Veide 107 når jeg var høygravid. Er snart på vei dit igjen (er gravid nå). Men jeg merker at kroppen fungerer mye dårligere når jeg bikker 90, så over det skal jeg aldri mer (uten å være gravid).

Anonymous poster hash: bf76f...b9a

Skrevet

Jeg er 110.

1 år siden fødsel...

Altfor glad i sjokolade.

Er aktiv og trener men må kutte godisen.

Har begynt på sommerkropp 2016😀

Anonymous poster hash: 21fe5...30f

Skrevet

Jeg var før jeg ble gravid 102 kg. Nå er jeg 103 og 21 uker på vei. Ja, hvordan kan noen mennesker leve med å være så tunge, som noen skrev over her... Jeg er tjukk, men ikke "bælfeit". Hadde du sett meg så hadde du tippet jeg var rundt 80 kg. Mange bør tenke seg om to ganger før de kommer med slike kommentarer. Vekt er et tall, og det er sammensetningen av kroppen og kroppsbygningen som betyr noe.

Anonymous poster hash: edfb2...414

Skrevet

Jeg har veid langt over 100 kg og ja til dere skinny girls... kroppen vender seg til kiloene serru! Har også veid 47 kg og blirr fetere med årene.

Har gått ned 25 kg og ennå 15 kg til før jeg blir fornøyd. Stopper når rynkene kommer i ansiktet. Er enten pest eller kolera her i gården. Være rund uten rynker, eller tynn med bister grinete/ rynkete mine.

Skrevet

Jeg har veid over 100 kg flere ganger.

Til termin med ungene mine veide jeg 125 og 120 kg. Jordmora holdt på å ramle av stolen hver gang hun veide meg og lurte på hvor i alle dager kg gjemte seg. Jeg bar de godt. Jeg er 182 høy.

Jeg hadde blodtrykk som en sprek hingst og var i kanonform begge svangerskapene. Jeg var selvsagt overvektig, men ikke syk :)

Nå har jeg slanket meg voldsomt å holdt stabil vekt siden 2010. Jeg veier 75 kg og er tynn, av den grunn at jeg er så lang. Det er ingen som tror meg når jeg forteller hva jeg veide til termin.

Anonymous poster hash: b0e67...bc0
Skrevet

Veier 53,7... Hvordan i huleste heiteste greier man være så tung? Det må være tungt fysisk å bære på så mange kg

Hvorfor i huleste heiteste kan man ikke svare på spørsmålet???????? Ingen bryr seg om at du veier 53,7, men det gjorde nok godt å få skrytt litt av det. Pass deg så ikke du detter ned av den høye hesten din

Jeg veide 101, men har gått ned til 95

Anonymous poster hash: 3446b...444

Skrevet

Jeg veier 102. Gikk opp 8 kg etter spontanaborten.. for mye trøstemat og ble sittende hjemme. Skal ned igjen til 85-90 et sted etterhvert. Er rund, men er formfull i form av stor byste. X-boken og Kinnect venter med treningsspill :)

Anonymous poster hash: 53499...2b6

Skrevet

Hvorfor i huleste heiteste kan man ikke svare på spørsmålet???????? Ingen bryr seg om at du veier 53,7, men det gjorde nok godt å få skrytt litt av det. Pass deg så ikke du detter ned av den høye hesten din

Ta deg en smultring. Jeg skrøt ikke. Kan bare ikke fatte noen lar seg selv bli så stor at det er helsefarlig.

Skrevet

Ta deg en smultring. Jeg skrøt ikke. Kan bare ikke fatte noen lar seg selv bli så stor at det er helsefarlig.

Ingen som har bedt om din mening

Skrevet

Veier 53,7... Hvordan i huleste heiteste greier man være så tung? Det må være tungt fysisk å bære på så mange kgAnonymous poster hash: 9ec1e...a70

Jeg veide 101, men har gått ned til 95Anonymous poster hash: 3446b...444

Ta deg en smultring. Jeg skrøt ikke. Kan bare ikke fatte noen lar seg selv bli så stor at det er helsefarlig. Anonymous poster hash: 9ec1e...a70

Men kan du ikke ha deg vekk fra den tråden her om du ikke skal svare på det hovedinnlegger spør om da??!

Da hadde hun kanskje sagt : "Noen som veier over 50 her?" Eller hva?

Jeg kan heller ikke fatte at du orker å være så tynn som 53 komma syv!! Lille spirrevipp!

Anonymous poster hash: 00f8a...e4c

Skrevet

Veier 53,7... Hvordan i huleste heiteste greier man være så tung? Det må være tungt fysisk å bære på så mange kgAnonymous poster hash: 9ec1e...a70

Jeg veide 101, men har gått ned til 95Anonymous poster hash: 3446b...444

Ta deg en smultring. Jeg skrøt ikke. Kan bare ikke fatte noen lar seg selv bli så stor at det er helsefarlig. Anonymous poster hash: 9ec1e...a70
Men kan du ikke ha deg vekk fra den tråden her om du ikke skal svare på det hovedinnlegger spør om da??!

Da hadde hun kanskje sagt : "Noen som veier over 50 her?" Eller hva?

Jeg kan heller ikke fatte at du orker å være så tynn som 53 komma syv!! Lille spirrevipp!

Anonymous poster hash: 00f8a...e4c

Haha, den svei gitt. Ikke vær hårsår :) jeg lurer også på hva HI skal med denne informasjonen. Naturligvis finnes det mange damer over 100 kg. Trives man med det, værsågod. Hadde jeg vært dobbel så tung kunne jeg nok knapt bevegd meg.

Skrevet

Jeg er 109kg.

Var det noe spes du lurte på ifb med min overvekt?

Anonymous poster hash: 5354f...279

Skrevet

Jeg er 103 kg. Sneket seg på litt etter litt, samt 3 graviditeter og 2 fødsler.

Itillegg går forbrenningen ned.

Så selv om jeg prøver så godt jeg kan, klarer jeg ikke å gå ned.

Men jeg er frisk, er aldri syk fra jobben min. Jobber 100%. + litt til.

Derfor må jeg vel bare være fornøyd, siden jeg er frisk og rask. Selv om jeg ikke passer inn i dagens moteidealer( les... De finnes ikke i uretusjerte bilder)

Anonymous poster hash: e1822...d32

Skrevet

Jeg er langt over 100.

Anonymous poster hash: 56726...9e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...