Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #27 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg vet det er mer Menneskelivet er bare et par setninger av en hel roman som skal skrives. Sjelen vår er på en reise der alt dreier seg om å lære å utvikle seg. Anonymous poster hash: bd0ee...b08
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2015 #28 Skrevet 18. oktober 2015 Den som lever får se. Eller - den som ikke lever får se!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #29 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har selv vært klinisk død og vekket til live igjen. Det jeg så, hørte og følte da jeg var død var veldig fint. Om det bare er fordi tankene mine fortsetter å spinne i noen minutter til før alt er over vet jeg jo ikke men de minuttene var lyse, myke, varme og full av kjærlighet. Har lest mye om det og forskere mener det er hjernen som fortsetter litt til selvom hjertet ikke lengre slår. Om det er sant vet vi jo ikke men de første minuttene i overgangen mellom liv og død var for meg en beroligende opplevelse. Anonymous poster hash: 6642e...602
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #30 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg skal ikke dø jeg, rett og slett. Synes det er dritskummelt å tenke på sånt. Kommer sikkert til å dø av dødsangst når jeg blir gammel nok til at slutten virkelig nærmer seg.. Anonymous poster hash: 6cb66...fda
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #31 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg er kristen og tror på en himmel og en helvete. Man må be om tilgivelse for sin synd og ha tatt imot Jesus som sin frelser for å komme til himmelen. Om det er på dødsleie eller ikke er det samme, Gud holder løftet sitt, men en som har tjent Gud hele livet vil få en større belønning og mottakelse av Gud enn en synder som omvender seg rett før han dør.. Anonymous poster hash: d02c5...603
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #32 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg er kristen og tror på en himmel og en helvete. Man må be om tilgivelse for sin synd og ha tatt imot Jesus som sin frelser for å komme til himmelen. Om det er på dødsleie eller ikke er det samme, Gud holder løftet sitt, men en som har tjent Gud hele livet vil få en større belønning og mottakelse av Gud enn en synder som omvender seg rett før han dør.. Anonymous poster hash: d02c5...603 Rent nysgjerrig spørsmål. Hva er synd for deg? Ikke gå i kirken hver søndag? Tenke stygge tanker om andre? Eller er det synder som straffes med fengsel/bøter i vårt moderne samfunn som også er synd for deg? Anonymous poster hash: 6642e...602
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #33 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg tror det er vhengig av hva slags menneske man har vært i livet Anonymous poster hash: 32e1f...3b8
Helene Harepus Skrevet 19. oktober 2015 #34 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg personlig tror vi har en sjel og at kroppen er bare "fartøyet" vårt i livet. Når denne kroppen er gått i stykker går sjelen videre.
Pengetreet Skrevet 19. oktober 2015 #35 Skrevet 19. oktober 2015 Mitt ståsted er at vi er evige sjeler som søker erfaring. Det får vi gjennom å leve mange liv.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #36 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg vet det er mer Menneskelivet er bare et par setninger av en hel roman som skal skrives. Sjelen vår er på en reise der alt dreier seg om å lære å utvikle seg. Anonymous poster hash: bd0ee...b08 Hvordan vet du dette da? Anonymous poster hash: 64f10...a8d
Hjertefru Skrevet 19. oktober 2015 #37 Skrevet 19. oktober 2015 Kroppen dør og råtner for å bli en del av det evige kretsløpet. Bevisstheten blir borte og vi opphører å eksistere. Vi vil fortsatt finnes i tankene til de som var glade i oss og forhåpentligvis være et trygt og godt minne for våre kjæreAnonymous poster hash: 0ea02...a5f Vi vil fortsatt være I tankene hos våre nærmeste men jeg tenker også at I neste generasjon er vi bare et navn på en forgjenger ingen vet noe om og blir glemt.. Men sånn er det vel;)Anonymous poster hash: 3c55a...977 Det kommer litt an på... Jeg har et sett med oldeforeldre som døde på femtitallet. Likevel føler jeg at jeg kjenner dem. De var min mors trygge havn i en turbulent oppvekst, og hun er en god historieforteller. Har en del bilder av dem, og jeg har arvet oldemors kjæreste eiendeler.
Gjest Antarctica Skrevet 19. oktober 2015 #38 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg er kristen og tror på en himmel og en helvete. Man må be om tilgivelse for sin synd og ha tatt imot Jesus som sin frelser for å komme til himmelen. Om det er på dødsleie eller ikke er det samme, Gud holder løftet sitt, men en som har tjent Gud hele livet vil få en større belønning og mottakelse av Gud enn en synder som omvender seg rett før han dør.. Anonymous poster hash: d02c5...603 Herlig teori! Noen møtes med et skuldertrekk, andre med korpsmusikk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå