Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Hva tror du? Anonymous poster hash: a6ca0...e97
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Kroppen vår blir gravd ned, og så råtner den. Anonymous poster hash: a47fd...8ef
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Så er det ikke mer? Ikke håp å få se mamma igjen ? Anonymous poster hash: a6ca0...e97
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Kroppen dør, men sjelen lever videre. Du får møte dine kjære igjen. 😊 Anonymous poster hash: 01aff...950
beef sister Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Så er det ikke mer? Ikke håp å få se mamma igjen ? Anonymous poster hash: a6ca0...e97 Du velger jo selv om du vil tro på et liv etter døden.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Vi opphører. Anonymous poster hash: 84c9e...0a4
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Skjela di vil bli videreført til ett annet menneske som blir født. Anonymous poster hash: 83278...560
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 Så er det ikke mer? Ikke håp å få se mamma igjen ? Anonymous poster hash: a6ca0...e97 Jeg er kristen og tror på et evig liv. Men jeg vet jo ikke, og tror det er viktig å leve det livet man har fått på jorda best mulig (både for egen livskvalitet og for å bety noe for andre) Hvis du ikke har en tro, så har du allikevel med deg minnene om mammaen din, alt du lærte av henne, kanskje ligner du litt på henne og ser en skygge av ansiktet hennes i ditt eget speilbilde. Anonymous poster hash: bd745...ae9
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 Det er ingen som kan svare på det... Det er nok mer mellom himmel og jord enn vi aner. Det er f.eks. merkelig at det finnes unger som kan huske ting fra tidligere liv. Men man kan likevel ikke fastslå at noen har levd før... fordi det kan finnes en annen forklaring.. Og folk som har hatt nær-døden opplevelser, det kan være hjernen som spiller en et puss. Hva med de som har kontakt med de på den "andre siden"? Kan det være noe annet de plukker opp? Jeg har en tanke om at det kanskje eksisterer en form for livskraft som vil være evigvarende. Men jeg tror at eksistensen av kropp og sinn opphører å eksistere. De familiebånd og vennskap man har i dette livet, betyr kun noe i dette livet. Fordi det er en kroppslig tilknytning. Når man dør er den tilknytningen over. For mange er det viktig å ha noe å tro på, fordi tanken på at man blir helt borte en dag kan jo være forferdelig skremmende... Anonymous poster hash: 4e9f8...2e5
TinaK 1990 Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg blir hverken begravd eller råtner. ..jeg blir kremer heldigvis. Men til saken. Ingen vet. Men jeg tror det er mye mer mellom himmel og jord vi ikke kan vite eller forklare. Energier etc...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 Vi kommer til himmelen 😊 Anonymous poster hash: 11ce4...ab8
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 Råtner og blir til jord. Anonymous poster hash: 0597e...480
Hjertefru Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Tja, si det? Fornuften sier at når kroppen dør, opphører vi å eksistere på alle plan. Men dette er fryktelig vanskelig å ta inn over seg. Hvem vet, kanskje vi får oss en overraskelse den dagen vi sjekker ut og plutselig finner oss selv overfor st. Peter.... Elsker å leke med tanken på at de som har forlatt oss ikke er borte for godt. At de passer på oss på et vis. Både en god og skremmende tanke. Synes Åndenes makt er topp underholdning. Men jeg ville ikke tatt sjansen, tror nok at dette ene livet er det vi får. Takk for i aften
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 Ingen som kan svare på... Anonymous poster hash: d88cc...291
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg blir kremert å pakketigrava til sønnen min som desverre er på plass i grava alt. Sjelelig trur jeg desverrer ikke det skjer noe så har ikke noe håp om å få tid med han igjen. Blir nok tett skrift på den gravsteinen etterhvert for jeg er ikke alene om å tenke meg dit. Anonymous poster hash: ddeff...995
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 Du får se på proof på tv, så får du kanskje et svar Jeg tenker at det er det man tror det er:) Jeg ser for meg at farmor danser vals på skyene med bestefar. Begge i ung versjon og friske ben Anonymous poster hash: 3e68d...de7
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #19 Skrevet 18. oktober 2015 Kroppen dør og råtner for å bli en del av det evige kretsløpet. Bevisstheten blir borte og vi opphører å eksistere. Vi vil fortsatt finnes i tankene til de som var glade i oss og forhåpentligvis være et trygt og godt minne for våre kjære Anonymous poster hash: 0ea02...a5f
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. oktober 2015 #20 Skrevet 18. oktober 2015 Det er faktisk ikke så viktig for meg. For min del er det mye viktigere å tenke over hva jeg har i DETTE livet, det som er her og nå, for for alt jeg vet er dette den eneste sjansen jeg får. Da tenker jeg det er viktigst å sette pris på her og nå, leve godt og ta vare på alle dem som betyr mest for meg og vise dem hvor glad jeg er i dem, og å gjøre det meste ut av hverdagen. For det er jo det som er LIVET. Døden får jeg ta den dagen den kommer.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #21 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg håper det er ingenting. Bare borte. Vil bli kremert og spres et sted Men vil kanskje tenke annerledes den dagen jeg mister en av mine nære Anonymous poster hash: 64f10...a8d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #22 Skrevet 18. oktober 2015 Kremete her. Håper det er noe mer. Tror på det. Får ikke svar før den dagen skjer. Anonymous poster hash: d88cc...291
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #23 Skrevet 18. oktober 2015 Kremete her. Håper det er noe mer. Tror på det. Får ikke svar før den dagen skjer. Anonymous poster hash: d88cc...291 Kremert. ..ikke kremete Anonymous poster hash: d88cc...291
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #24 Skrevet 18. oktober 2015 Kroppen dør og råtner for å bli en del av det evige kretsløpet. Bevisstheten blir borte og vi opphører å eksistere. Vi vil fortsatt finnes i tankene til de som var glade i oss og forhåpentligvis være et trygt og godt minne for våre kjære Anonymous poster hash: 0ea02...a5f Vi vil fortsatt være I tankene hos våre nærmeste men jeg tenker også at I neste generasjon er vi bare et navn på en forgjenger ingen vet noe om og blir glemt.. Men sånn er det vel;) Anonymous poster hash: 3c55a...977
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #25 Skrevet 18. oktober 2015 Den dagen jeg dør, slutter jeg å eksistere. Etter hvert blir jeg kremert og så er det å håpe at mine nærmeste sitter igjen med noen gode minner og en brukbar arv. That's it. Anonymous poster hash: 3c64b...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå