Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #26 Skrevet 18. oktober 2015 60kr! Har allerede gitt 60kr ifbm innsamling på skolen og bhg! Anonymous poster hash: 49dd1...d1d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #27 Skrevet 18. oktober 2015 100 kr Har støttet med ca 500 kr allerede på skolearrangement. Anonymous poster hash: 16fa5...638
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #28 Skrevet 18. oktober 2015 Vi ga 50kr i kirkens kollekt i dag, den skulle gå til dagens aksjon. Gir 100kr til bøssebæreren som kommer. Mer har jeg ikke råd til Anonymous poster hash: 270be...bb8
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #29 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting. Kan ikke støtte alt, og jeg har min faste ting som jeg støtter. Men bor slik til at ingen kommer på døra her uansett. Anonymous poster hash: f2b3b...5f0
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #30 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting Anonymous poster hash: c268a...23f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #31 Skrevet 18. oktober 2015 100,- ;-) Anonymous poster hash: 91ba2...48e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #32 Skrevet 18. oktober 2015 100 kr Anonymous poster hash: a0752...5a1
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #33 Skrevet 18. oktober 2015 Har bodd på samme sted i 6 år og enda ikke kommet noen på døren her 😔 Men gir 200 kr via telefon Anonymous poster hash: a6088...d0a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #34 Skrevet 18. oktober 2015 500. 125 kr pr person om det er viktig... Anonymous poster hash: 1b22b...2a4
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #36 Skrevet 18. oktober 2015 200 kr Anonymous poster hash: 6d382...aef
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #37 Skrevet 18. oktober 2015 Var litt dårlig forberedt, skrapa sammen 50-60 kr i smått... Har sendt SMS til P3 noen ganger for å bøte på 😁 Anonymous poster hash: 9d615...23f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #38 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting, -tigging på døra er en uting! Har jeg lyst til å støtte veldedige organisasjoner så gjør jeg det med å sette inn penger til de på konto når det passer meg. Anonymous poster hash: fed98...9d3
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #39 Skrevet 18. oktober 2015 150,- Anonymous poster hash: d640c...ce7
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #40 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting, -tigging på døra er en uting! Har jeg lyst til å støtte veldedige organisasjoner så gjør jeg det med å sette inn penger til de på konto når det passer meg. Anonymous poster hash: fed98...9d3 Sære Sære menneske. Anonymous poster hash: ced6e...3b8
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #42 Skrevet 18. oktober 2015 Har gitt nesten 400 kr. Alt av det vi hadde i smått. Anonymous poster hash: 3425c...779
Mamma til 2 søte Skrevet 18. oktober 2015 #43 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting. Så lenge konserner tjener milliarder på å hogge skogen ned betaler jeg ikke en eneste krone. Myndighetene i bl.a. Brasil gjør ikke en dritt mot illegal nedhogging, er ofte nok med på det gjennom korrupsjon. Nei, gidder ikke betale for noe de fint kunne klart selv, bevare regnskogen. Anonymous poster hash: f266c...ae9 Er du seriøs nå??? Regnskogen har betydning for HELE VERDEN! T.o.m. den grotta du bor i! Det er da ikke bare Brasil sitt ansvar. Du skjønner virkelig ikke mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå