Gå til innhold

Hvor mye gir du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

60kr!

 

Har allerede gitt 60kr ifbm innsamling på skolen og bhg!

 

Anonymous poster hash: 49dd1...d1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100 kr

Har støttet med ca 500 kr allerede på skolearrangement.

 

Anonymous poster hash: 16fa5...638

Skrevet

Vi ga 50kr i kirkens kollekt i dag, den skulle gå til dagens aksjon.

Gir 100kr til bøssebæreren som kommer. Mer har jeg ikke råd til :(

 

Anonymous poster hash: 270be...bb8

Skrevet

Ingenting.

Kan ikke støtte alt, og jeg har min faste ting som jeg støtter.

Men bor slik til at ingen kommer på døra her uansett.



Anonymous poster hash: f2b3b...5f0
Skrevet

Ingenting

 

Anonymous poster hash: c268a...23f

Skrevet

100,- ;-)

 

Anonymous poster hash: 91ba2...48e

Skrevet

100 kr

 

Anonymous poster hash: a0752...5a1

Skrevet

Har bodd på samme sted i 6 år og enda ikke kommet noen på døren her 😔 Men gir 200 kr via telefon :)

 

Anonymous poster hash: a6088...d0a

Skrevet

500. 125 kr pr person om det er viktig...



Anonymous poster hash: 1b22b...2a4
Skrevet

200 kr

 

Anonymous poster hash: 6d382...aef

Skrevet

Var litt dårlig forberedt, skrapa sammen 50-60 kr i smått... Har sendt SMS til P3 noen ganger for å bøte på 😁

 

Anonymous poster hash: 9d615...23f

Skrevet

Ingenting, -tigging på døra er en uting! Har jeg lyst til å støtte veldedige organisasjoner så gjør jeg det med å sette inn penger til de på konto når det passer meg.

 

Anonymous poster hash: fed98...9d3

Skrevet

150,-

 

Anonymous poster hash: d640c...ce7

Skrevet

Ingenting, -tigging på døra er en uting! Har jeg lyst til å støtte veldedige organisasjoner så gjør jeg det med å sette inn penger til de på konto når det passer meg.

 

Anonymous poster hash: fed98...9d3

Sære Sære menneske.

 

 

 

Anonymous poster hash: ced6e...3b8

Skrevet

Vi ga 200, 50 pr person ☺

Skrevet

Har gitt nesten 400 kr. Alt av det vi hadde i smått.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3425c...779

Skrevet

 

Ingenting. Så lenge konserner tjener milliarder på å hogge skogen ned betaler jeg ikke en eneste krone. Myndighetene i bl.a. Brasil gjør ikke en dritt mot illegal nedhogging, er ofte nok med på det gjennom korrupsjon. Nei, gidder ikke betale for noe de fint kunne klart selv, bevare regnskogen.

 

Anonymous poster hash: f266c...ae9

Er du seriøs nå??? Regnskogen har betydning for HELE VERDEN! T.o.m. den grotta du bor i! Det er da ikke bare Brasil sitt ansvar. Du skjønner virkelig ikke mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...