Gå til innhold

Hvor mye gir du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til innsamlingsaksjonen i dag?



Anonymous poster hash: b6b3f...cac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det regnskogen i dag? I så fall har jeg gitt 25 kr via P3.

Skrevet

200,-

 

Anonymous poster hash: 3cbe9...f3a

Skrevet

Vi bor så langt ut på bygda at de sjelden pleier å ringe på, men gir 100 kr til regnskogsfondet hver måned.

 

Anonymous poster hash: 7afbe...4ad

Skrevet

Ingenting. Gir aldri til tigging på dørene, bortsett fra til barn som samler inn til lokale idrettslag el.



Anonymous poster hash: b2461...2b8
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Regner med at vi gir 200,- i dag, 50,- pr. pers.

Skrevet

Gir vel 200,- i dag. Har gitt 200,- via barnehagen og 25,- via P3 aksjonen allerede :)

Skrevet

200 tror jeg.

 

Anonymous poster hash: 78260...c37

Skrevet

Det vi har av småmynt. Tror det er en hundrelapp

 

Anonymous poster hash: 99bd0...756

Skrevet

Ingenting, vi er på hyttetur.

 

Anonymous poster hash: b1847...e57

Skrevet

Da jeg var liten på 80-tallet ga foreldrene mine alltid 100 per person i familien, altså 500 kr. Har fortsatt tradisjonen og gir dermed 700. Burde økt beløpet pga inflasjon, men har ikke økonomi til mer i år. Bevaring av regnskogen er en sak som alltid har engasjert meg.

Skrevet

 

Ingenting. Gir aldri til tigging på dørene, bortsett fra til barn som samler inn til lokale idrettslag el.

 

Anonymous poster hash: b2461...2b8

Tigging?

 

Vet du egentlig konsekvensen av dette med regnskogen?

Skrevet

Det blir nok 400 fra oss i dag. Viktig sak.

 

Anonymous poster hash: 6c92c...ac9

Skrevet

 

 

Ingenting. Gir aldri til tigging på dørene, bortsett fra til barn som samler inn til lokale idrettslag el.

 

Anonymous poster hash: b2461...2b8

Tigging?

 

Vet du egentlig konsekvensen av dette med regnskogen?

Hun merker nok ikke konsekvensen på samme måte som barn og barnebarn. Trenger ikke gi da.

 

Anonymous poster hash: 8dd66...207

Skrevet

500, er 3 personer i familien.



Anonymous poster hash: bcfd7...037
Skrevet

 

 

Ingenting. Gir aldri til tigging på dørene, bortsett fra til barn som samler inn til lokale idrettslag el.

 

Anonymous poster hash: b2461...2b8

Tigging?

 

Vet du egentlig konsekvensen av dette med regnskogen?

Selvsagt vet jeg det og jeg gir månedlige beløp. Det er tigging jeg ikke støtter.

 

 

 

Anonymous poster hash: b2461...2b8

Skrevet

Jeg skal være bøssebærer, er det hvert år. Ungene må være med. Nå går tenåringen alene. Håper ikke vi møter så mange som sier at de ikke støtter tigging. 

 

Vi gir 500 via givertelefon siden vi jo ikke er hjemme når noen kommer hit. 

Skrevet

Gir det vi har av småpenger selv, er vel ca 30-40 kr, men det er fordi jeg er litt dårlig forberedt. Tenker å ringe inn å gi 200 eller hva det er på telefon også. HI



Anonymous poster hash: b6b3f...cac
Skrevet

Jeg skal være bøssebærer, er det hvert år. Ungene må være med. Nå går tenåringen alene. Håper ikke vi møter så mange som sier at de ikke støtter tigging.

 

Vi gir 500 via givertelefon siden vi jo ikke er hjemme når noen kommer hit.

Kan man ikke bare putte penger på sin egen bøsse som bøssebærer?

 

Anonymous poster hash: 6c92c...ac9

Skrevet

Takk for at du minnet meg på det. Får ta en tur i minibanken etterpå. Blir 600 kr, 100 kr pr person.

Skrevet

Ingenting. Så lenge konserner tjener milliarder på å hogge skogen ned betaler jeg ikke en eneste krone. Myndighetene i bl.a. Brasil gjør ikke en dritt mot illegal nedhogging, er ofte nok med på det gjennom korrupsjon. Nei, gidder ikke betale for noe de fint kunne klart selv, bevare regnskogen.



Anonymous poster hash: f266c...ae9
Skrevet

Null!

 

Anonymous poster hash: 14235...b29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...