Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Til innsamlingsaksjonen i dag? Anonymous poster hash: b6b3f...cac
Guttaboys Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Er det regnskogen i dag? I så fall har jeg gitt 25 kr via P3.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 200,- Anonymous poster hash: 3cbe9...f3a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Vi bor så langt ut på bygda at de sjelden pleier å ringe på, men gir 100 kr til regnskogsfondet hver måned. Anonymous poster hash: 7afbe...4ad
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting. Gir aldri til tigging på dørene, bortsett fra til barn som samler inn til lokale idrettslag el. Anonymous poster hash: b2461...2b8
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Regner med at vi gir 200,- i dag, 50,- pr. pers.
frk Nilsen Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Gir vel 200,- i dag. Har gitt 200,- via barnehagen og 25,- via P3 aksjonen allerede
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 200 tror jeg. Anonymous poster hash: 78260...c37
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 Det vi har av småmynt. Tror det er en hundrelapp Anonymous poster hash: 99bd0...756
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting, vi er på hyttetur. Anonymous poster hash: b1847...e57
Iselilja Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 Da jeg var liten på 80-tallet ga foreldrene mine alltid 100 per person i familien, altså 500 kr. Har fortsatt tradisjonen og gir dermed 700. Burde økt beløpet pga inflasjon, men har ikke økonomi til mer i år. Bevaring av regnskogen er en sak som alltid har engasjert meg.
TinaK 1990 Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting. Gir aldri til tigging på dørene, bortsett fra til barn som samler inn til lokale idrettslag el. Anonymous poster hash: b2461...2b8 Tigging? Vet du egentlig konsekvensen av dette med regnskogen?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Det blir nok 400 fra oss i dag. Viktig sak. Anonymous poster hash: 6c92c...ac9
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting. Gir aldri til tigging på dørene, bortsett fra til barn som samler inn til lokale idrettslag el. Anonymous poster hash: b2461...2b8 Tigging? Vet du egentlig konsekvensen av dette med regnskogen? Hun merker nok ikke konsekvensen på samme måte som barn og barnebarn. Trenger ikke gi da. Anonymous poster hash: 8dd66...207
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 500, er 3 personer i familien. Anonymous poster hash: bcfd7...037
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #19 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting. Gir aldri til tigging på dørene, bortsett fra til barn som samler inn til lokale idrettslag el. Anonymous poster hash: b2461...2b8 Tigging? Vet du egentlig konsekvensen av dette med regnskogen? Selvsagt vet jeg det og jeg gir månedlige beløp. Det er tigging jeg ikke støtter. Anonymous poster hash: b2461...2b8
Iiiiik Skrevet 18. oktober 2015 #20 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg skal være bøssebærer, er det hvert år. Ungene må være med. Nå går tenåringen alene. Håper ikke vi møter så mange som sier at de ikke støtter tigging. Vi gir 500 via givertelefon siden vi jo ikke er hjemme når noen kommer hit.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #21 Skrevet 18. oktober 2015 Gir det vi har av småpenger selv, er vel ca 30-40 kr, men det er fordi jeg er litt dårlig forberedt. Tenker å ringe inn å gi 200 eller hva det er på telefon også. HI Anonymous poster hash: b6b3f...cac
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #22 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg skal være bøssebærer, er det hvert år. Ungene må være med. Nå går tenåringen alene. Håper ikke vi møter så mange som sier at de ikke støtter tigging. Vi gir 500 via givertelefon siden vi jo ikke er hjemme når noen kommer hit. Kan man ikke bare putte penger på sin egen bøsse som bøssebærer? Anonymous poster hash: 6c92c...ac9
LivetErEnLek Skrevet 18. oktober 2015 #23 Skrevet 18. oktober 2015 Takk for at du minnet meg på det. Får ta en tur i minibanken etterpå. Blir 600 kr, 100 kr pr person.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #24 Skrevet 18. oktober 2015 Ingenting. Så lenge konserner tjener milliarder på å hogge skogen ned betaler jeg ikke en eneste krone. Myndighetene i bl.a. Brasil gjør ikke en dritt mot illegal nedhogging, er ofte nok med på det gjennom korrupsjon. Nei, gidder ikke betale for noe de fint kunne klart selv, bevare regnskogen. Anonymous poster hash: f266c...ae9
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #25 Skrevet 18. oktober 2015 Null! Anonymous poster hash: 14235...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå