Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Og hvor høy/tung er dere? Lurer på hvor mye som er vanlig. Har i flere år fråtset mat hver dag, men prøver å legge meg en vane om å spise lite og ofte, og ikke mer enn at jeg blir mett. Selv er jeg 161, 60 kg. Har spist to rundstykker, et eple, suppe til middag, en gulrot, en yoghurt og litt lettis nå på kveldingen. Anonymous poster hash: a5486...45a
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er høy og slank:-) 176 og 70 kg (høres mye ut, men jeg er tung, men slank). Har spist (ligger en annen tråd her om det;-)) : 1 skive til frokost, 3 til lunsj, 1 skive i 15-tiden, to fiskekaker til middag og 4 skiver og en kopp te til kvelds;-) drikker bare vann. Men dette er visstnok MYE, så skal redusere brødskiveforbruket mitt;-) Anonymous poster hash: 9e972...d34
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Et knekkebrød til frokost, et til lunsj + en liten porsjon middag. Jeg spiser altfor lite, og er vel ikke i faresonen for å legge på meg. Har også spist en halv banan. Anonymous poster hash: d8774...a51
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er 165 og ca 57 kg. Spist en grov scones med banan til frokost + et glass biola. Grov scones til lunsj med kokt egg. Grønnsakspasta med kjøttsaus og masse grønnsaker til middag. Is til kvelds. Vanligvis er det ikke is til kvelds, men yoghurt, grøt, et par brødskiver, middagsrester eller noe annet. Og når jeg ikke har bakt scones er det stort sett to skiver til hvert måltid uten middag. Anonymous poster hash: 3e569...811
Optatium Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Tjukk, men på slanker'n: To knekkis til frokost, en skive og et knekkis til lunsj, lasagne og salat (kun en porsjon) til middag, et lite stykke sjokoladekake til dessert, og noen munnfullen nøtter nå i kveldinga.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 175 og 88 kg (er gravid, men har bare lagt på meg 2 kg). I dag har jeg spist 2 skiver med gulost, 2 med leverpostei til lunsj, 1 eple, laks med pesto og pasta, en porsjon nudler og litt smågodt. Burde droooet de to siste ja... Anonymous poster hash: c630e...231
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 168 og 63 kg. Spist 1 Bixitkjeks, 4 skiver med smør og rekesalat, 3 poteter og kjøttboller, smågodt og tortillachips. Uff, ikke bra dette her. Anonymous poster hash: 81f4e...ed8
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er 163 høy og veier 50 kg. Til frokost spiste jeg en yoghurt, en brødskive med makrell i tomat og drakk en kopp kaffe. Til lunsj spiste jeg en stor grov baguett med kylling og salat og en eller annen dressing-sak. Etter jobb spiste jeg en brødskive med salami, et eple og drakk melk. Til middag spiste jeg den nye Toro torskepanne-retten med tomatsaus og ris. Den var god, så jeg spiste ca to porsjoner. Drakk vann. Etter middag drakk jeg kaffe og spiste to smart-kjeks. Nå er jeg litt småsulten igjen, så nå skal jeg snart to speilegg med brød. Innimellom gumler jeg på noen sjokoladebiter og fruktbiter. Anonymous poster hash: c2783...c49
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #9 Skrevet 13. oktober 2015 161cm og 60kg.. Gravid uke11, spiser som en hest, blir gisedårlig hvis ikke. Oppkast og migrene. 3skiver med leverpostei To pinneis Litt sjokoladepudding Pasta med tomatsaus (to porsjoner) Semulegrøt (liten porsjon) Rævva kosthold, men sliter med matlyst på bra ting. Jobber med saken! Anonymous poster hash: 0e324...649
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #10 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er høy og slank:-) 176 og 70 kg (høres mye ut, men jeg er tung, men slank). Har spist (ligger en annen tråd her om det;-)) : 1 skive til frokost, 3 til lunsj, 1 skive i 15-tiden, to fiskekaker til middag og 4 skiver og en kopp te til kvelds;-) drikker bare vann. Men dette er visstnok MYE, så skal redusere brødskiveforbruket mitt;-) Anonymous poster hash: 9e972...d34 8 !! Brødskiver o middag. Det var mye ja. Men du er jo slank så da "tåler" vel du det. Bra for deg. Jeg hadde rullet rundt. Anonymous poster hash: 8a0a7...c3c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #11 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har lagt på meg (5!!kg).. Er 175 og 76kg. Startet med frokost 6.30-havregrøt på vann med hjemmelaget jordbær syltetøy. Ett glass melk. Lunsj 11.10- to knekkebrød med jallapeno tubeost og ei skive med hapå. Middag 16.00-125g laks og en potet med rømme til. 4 hjemmelaget kjeks til kaffen😳 Kveldsmat 19.30- ei skive med leverpostei og ett polarbrød med nugatti. En sviske yoghurt. Ett glass melk. Joggetur 20.30, ikke mere mat i dag😊 Anonymous poster hash: 21ee9...735
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #12 Skrevet 13. oktober 2015 Lav og tjukk her! Er på slankern, men har nettopp funnet ut at jeg er gravid, er kjempekvalm og blitt syk også, så nå er kostholdet på bunn. 90 kg og 168 høy. Frokost: En liten skål yoghurt. Ca 100 g yoghurt med en knipe musli og et par rosiner (fast frokost hver dag) Mellommåltid: En liten vaniljeis (fordi alle mann er syk og pappa sa til guttungen at beste medisin er is) Middag: En karbonade på en brødskive med en klatt erterstuing (igjen, vi er syk alle mann). Kveld: En minifoccacia med grønnsaker og et par osteskiver, og en kaffe latte. Ca 1000 kcal (jepp, jeg måler opp og skriver ned alt). Dårlig kosthold i dag.. Anonymous poster hash: 5b8d7...7ee
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #13 Skrevet 13. oktober 2015 Grønnkålsmoothie og et rugsprø med egg til frokost En skyr og en müslibar til lunch En banan til mellommåltid Kyllingsalat med grønnkål, tomat og feta til middag En halv pakke Gjende kjeks til kaffen 😣 En halv kurs jordbær til kvelds 173 cm, 74 kilo 😳 Anonymous poster hash: 96569...492
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #14 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er feit og har bare spist søppel i dag, skammer meg.... 174 cm høy og 83 kg Frokost: 1 youplait proteinyoghurt med havregryn og rosiner i En hel pakke kjeks Et helt pringlerør med potetgull To tomater, ett eple og en håndfull druer En lakrispipe. Skal prøve å skjerpe meg i morgen, vil egentlig ned 15 kg og skal etter planen spise 4 måltider mat om dage (grovt og grønt) og ingen snop annet enn på lørdag. Anonymous poster hash: 6ac51...6a1
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #15 Skrevet 13. oktober 2015 1 skive, 2 egg En liten kanelsnurr Middag: 2 karbonader, en dæsj potetmos, gulrøtter, grønnsaker. En smoothie. Er 168 og veier 53 kg. Anonymous poster hash: 08308...7cb
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #16 Skrevet 13. oktober 2015 Tre pannekaker og en Rett i koppen-fiskesuppe. Det var jo langt mindre enn planlagt, men jeg spiser ikke på jobb, og jobbet over tiden i dag. Anonymous poster hash: 719ea...ab7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #17 Skrevet 13. oktober 2015 En protein + youghurt til frokost og kaffe En tacobolle fra rema og en is te uten sukker til lunsj ( dårlig samvittighet) En liten porsjon middag.. En liten seilfilet, en liten potet og en skje raspa gulrot Litt ovnsbakt omelett og salat i kveld og er glass Pepsi Max 160 cm/54 kg Anonymous poster hash: 98acb...891
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #18 Skrevet 13. oktober 2015 167/73 kg. 4 mnd siden fødsel. 2 skiver brød med ost og leverpostei. En skål havregrøt m melk og rosiner. Et lite kakestykke. Laks med to poteter og agurk. En pinneis. En liten neve potetgull og et glass cola til fotballkampen. Var ikke det litt mye...? Anonymous poster hash: b6374...9f3
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #19 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er 162 høy og veier 68 kg, har blitt litt lubben grunnet medisiner. Har i dag spist: Frokost: 2 polar brød med banan og 2 glass Pepsi Max. Lunsj: 1 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Middag: 2 Røkte pølser, 2 store poteter og masse brun saus. 2 glass Pepsi Max. Kveldsmat: 2 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Har også spist ca 20 biter med spesial sjokolade og drukket 4 glass til med Pepsi Max. Anonymous poster hash: 63f62...35d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #20 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er 162 høy og veier 68 kg, har blitt litt lubben grunnet medisiner. Har i dag spist: Frokost: 2 polar brød med banan og 2 glass Pepsi Max. Lunsj: 1 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Middag: 2 Røkte pølser, 2 store poteter og masse brun saus. 2 glass Pepsi Max. Kveldsmat: 2 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Har også spist ca 20 biter med spesial sjokolade og drukket 4 glass til med Pepsi Max. Anonymous poster hash: 63f62...35d Sikker på det er medisinens skyld? Anonymous poster hash: 96569...492
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #21 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er 162 høy og veier 68 kg, har blitt litt lubben grunnet medisiner. Har i dag spist: Frokost: 2 polar brød med banan og 2 glass Pepsi Max. Lunsj: 1 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Middag: 2 Røkte pølser, 2 store poteter og masse brun saus. 2 glass Pepsi Max. Kveldsmat: 2 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Har også spist ca 20 biter med spesial sjokolade og drukket 4 glass til med Pepsi Max. Anonymous poster hash: 63f62...35d Sikker på det er medisinens skyld? Anonymous poster hash: 96569...492 Det er jeg da jeg ikke har endret kosthold i det hele tatt etter at jeg begynte på medisiner for 1 år siden. 😟 Anonymous poster hash: 63f62...35d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #22 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er 162 høy og veier 68 kg, har blitt litt lubben grunnet medisiner. Har i dag spist: Frokost: 2 polar brød med banan og 2 glass Pepsi Max. Lunsj: 1 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Middag: 2 Røkte pølser, 2 store poteter og masse brun saus. 2 glass Pepsi Max. Kveldsmat: 2 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Har også spist ca 20 biter med spesial sjokolade og drukket 4 glass til med Pepsi Max. Anonymous poster hash: 63f62...35d Sikker på det er medisinens skyld? Anonymous poster hash: 96569...492 Det er jeg da jeg ikke har endret kosthold i det hele tatt etter at jeg begynte på medisiner for 1 år siden. 😟 Anonymous poster hash: 63f62...35d Prøv å endre litt Anonymous poster hash: 96569...492
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #23 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er 162 høy og veier 68 kg, har blitt litt lubben grunnet medisiner. Har i dag spist: Frokost: 2 polar brød med banan og 2 glass Pepsi Max. Lunsj: 1 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Middag: 2 Røkte pølser, 2 store poteter og masse brun saus. 2 glass Pepsi Max. Kveldsmat: 2 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Har også spist ca 20 biter med spesial sjokolade og drukket 4 glass til med Pepsi Max. Anonymous poster hash: 63f62...35d Sikker på det er medisinens skyld? Anonymous poster hash: 96569...492 Det er jeg da jeg ikke har endret kosthold i det hele tatt etter at jeg begynte på medisiner for 1 år siden. 😟 Anonymous poster hash: 63f62...35d Prøv å endre litt Anonymous poster hash: 96569...492 Nei har ingen behov for å endre kostholdet. Spiser mye kjøtt og fisk og har ellers ett helt normalt kosthold. Anonymous poster hash: 63f62...35d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #24 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er 162 høy og veier 68 kg, har blitt litt lubben grunnet medisiner. Har i dag spist: Frokost: 2 polar brød med banan og 2 glass Pepsi Max. Lunsj: 1 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Middag: 2 Røkte pølser, 2 store poteter og masse brun saus. 2 glass Pepsi Max. Kveldsmat: 2 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Har også spist ca 20 biter med spesial sjokolade og drukket 4 glass til med Pepsi Max. Anonymous poster hash: 63f62...35d Sikker på det er medisinens skyld? Anonymous poster hash: 96569...492 Tenkte det samme.. Mye kalorier i polarbrød og røkte kjøttpølser.. Anonymous poster hash: 21ee9...735
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #25 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er 162 høy og veier 68 kg, har blitt litt lubben grunnet medisiner. Har i dag spist: Frokost: 2 polar brød med banan og 2 glass Pepsi Max. Lunsj: 1 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Middag: 2 Røkte pølser, 2 store poteter og masse brun saus. 2 glass Pepsi Max. Kveldsmat: 2 polarbrød med banan og 1 glass Pepsi Max. Har også spist ca 20 biter med spesial sjokolade og drukket 4 glass til med Pepsi Max. Anonymous poster hash: 63f62...35d Sikker på det er medisinens skyld? Anonymous poster hash: 96569...492 Det er jeg da jeg ikke har endret kosthold i det hele tatt etter at jeg begynte på medisiner for 1 år siden. 😟 Anonymous poster hash: 63f62...35d Prøv å endre litt Anonymous poster hash: 96569...492 Nei har ingen behov for å endre kostholdet. Spiser mye kjøtt og fisk og har ellers ett helt normalt kosthold. Anonymous poster hash: 63f62...35d Det er ikke "helt normalt" med litervis med Pepsi max hver dag! Det er også ganske mye kalorier i både polarbrød, to bananer og pølser med saus. Dette kostholdet har stort forbedringspotensiale! Anonymous poster hash: c630e...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå