Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #26 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg forstår deg, men samtidig er det bare to uker og én dag til 12 uker. Anonymous poster hash: 78fdb...238
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #27 Skrevet 13. oktober 2015 Synes uansett det er veldig tidlig å fortelle allerede nå, du har jo ikke engang passert 12 uker! Selv er jeg 17 uker på vei, og har akkurat fortalt besteforeldre, men ingen andre vet. Jeg var også kanondårlig og kastet opp i flere uker, men det lot seg bortforklare gitt. Anonymous poster hash: eba8c...b55
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #28 Skrevet 13. oktober 2015 Her var det jeg som ville vente. Det blir et utrolig langt svangerskap om en forteller så tidlig. Så jeg var vel nesten 20 uker før 'alle' visste det. Nærmeste familie i uke 14. Anonymous poster hash: 51ec6...12f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #29 Skrevet 13. oktober 2015 Du er gravid og velger hva du vil fortelle folk. Den dagen menn blir gravide, kan de få bestemme Anonymous poster hash: 83613...b08
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #30 Skrevet 13. oktober 2015 Det handler ikke om å abonnsere på Facebook i uke 10, men å slippe å juge når noen spør. Det er og stor forskjell på å si det i uke 12 som er det vanlige, og det å vente til jeg er 5-6 mnd på vei som samboer mener. Her hjemme må jeg og kunne få begynne å ta frem og se over tinga etter første så jeg vet hva vi har og hva vi trenger. Synes det er seint å begynne med det først 6 mnd uti svangerskapet. Sist gikk jeg på krykker fra ca 7 mnd, og jeg kjenner bekkenløsning allerede nå. Sist fødte jeg 3 uker før tiden, 2-4 uker før termin er normalen i familien min, er jo greit å ha mer enn 2 mnd på å forberede alt hvis den lille kommer før tiden. Pluss at søsken trenger og tid på å venne seg til tanken på en ny søster eller bror. Men skal prate mer med han om det etter ul, så får vi ta det derifra. Anonymous poster hash: 50828...40c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #31 Skrevet 13. oktober 2015 Er det så viktig å fortelle i uke 9? Med første barnet fortalte vi så fort som mulig. Med andre barnet ventet vi nestem uke 15. Det var mye bedre. Anonymous poster hash: 18cfa...3fc
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #32 Skrevet 13. oktober 2015 Ville kringkastet det etter uke 12 og gitt beng i den gale eksen. Mannen har en eks som er av samme ulla,løyet enormt til barna og alle rundt henne om meg. Da jeg ble gravid klikket hun i vinkel,men henne om det. Anonymous poster hash: 7e294...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå