Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #27 Skrevet 12. oktober 2015 Mannen min var med på ul og ikke noe annet. Jeg var på maaaange kontroller på to sykehus(ikke mitt valg). Han bodde på sykehuset i noen dager mens jeg svevde mellom liv og død i forbindelse med fødsel for å se til meg og ta seg av barnet som også lå på intensiven. Anonymous poster hash: 0a98d...216
QueeenBeee Skrevet 12. oktober 2015 #28 Skrevet 12. oktober 2015 Tok aldri fri for å være med, men hadde han fri så var han med. Fordi han ville det og jeg synes det var koselig. Sett bort i fra OUL, da tok han fri for å være med.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #29 Skrevet 12. oktober 2015 Han har vært med på tidlig ultralyd og ordinær ultralyd for å se kjønn. Ellers er jeg alene. Nå inkludert, sitter på venterommet på sykehuset. Neste ultralyd blir han med, tilfelle de setter meg i gang er det fint om han er her... Anonymous poster hash: 7d070...e96
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #30 Skrevet 12. oktober 2015 Med første var han med på oul og en vekstestimering/trivselskontroll nær termin grunnet mistanke om at baby ikke vokste nok. Andre svangerskap endte med alt for tidlig fødsel og baby klarte seg ikke. Tredje gang var han derfor med litt mer, på morkakeprøve, noen sykehuskontroller (ikke på langt nær alle), og jordmorsamtale på sykehuset for å tilrettelegge for fødsel. Godt å ha han med etter opplevelsen vi hadde hatt, med første hadde jeg ikke behov for å ha han med mer enn det han var med på. Anonymous poster hash: 974e9...719
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #31 Skrevet 12. oktober 2015 Han var med på alle kontroller og ul i begge svangerskapene. Han er også med på alt nå når vi venter nr 3. Grunn? Jeg har sosialangst! Bytter på litt om han tar fri eller egenmelding/sykt barn dag. Anonymous poster hash: bbfb9...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå