Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #26 Skrevet 10. oktober 2015 Og her kommer dagens I-lands problem. Vi skal pusse opp kjøkkenet på hytta, og den store diskusjonen akkurat nå er fliser over kjøkkenbenken. Jeg og mannen blir ikke helt enige. Så da lurer jeg på deres mening, hvilken av disse 3 flisene ville du valgt? Det er til en klassisk hvit kjøkkeninnredning med profiler, og benkeplate i oljet eik 😄 Anonymous poster hash: a1aad...d18 Har du sjekket ut ulfven.no ? Anonymous poster hash: 2ec01...294 Ja, men de har ikke størrelsen jeg vil ha. Disse må jeg bestille fra en svensk butikk, de er de eneste jeg har funnet som har denne type fliser i 12,5 x 12,5 cm. Men de har mye fint der! Anonymous poster hash: a1aad...d18
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #27 Skrevet 10. oktober 2015 Og her kommer dagens I-lands problem. Vi skal pusse opp kjøkkenet på hytta, og den store diskusjonen akkurat nå er fliser over kjøkkenbenken. Jeg og mannen blir ikke helt enige. Så da lurer jeg på deres mening, hvilken av disse 3 flisene ville du valgt? Det er til en klassisk hvit kjøkkeninnredning med profiler, og benkeplate i oljet eik 😄 Anonymous poster hash: a1aad...d18 Jeg vill valgt alle 3 og kombinert med en ensfarget grå..Se siste episode av tid for hjem☺ Anonymous poster hash: ff5f6...192
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #28 Skrevet 10. oktober 2015 Kule fliser alle sammen! Om jeg måtte velge av desse her, så hadde jeg valgt den duse grå og hvite. MEN jeg hadde aldir gått for grått eller sort sammen med brun benkeplate... Anonymous poster hash: 08bdd...f60
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #29 Skrevet 10. oktober 2015 Kule fliser alle sammen! Om jeg måtte velge av desse her, så hadde jeg valgt den duse grå og hvite. MEN jeg hadde aldir gått for grått eller sort sammen med brun benkeplate... Anonymous poster hash: 08bdd...f60 Egentlig enig med deg, men dette er på ei hytte. Eller egentlig et hus fra tidlig 1900. Vi har et fantastisk eikegulv på kjøkkenet, og jeg har funnet en benkeplate som passer perfekt til det 😊 Og på ei hytte syns heg det er "lov" til å blande mer 😃 Anonymous poster hash: a1aad...d18
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #30 Skrevet 10. oktober 2015 Den til høyre. Spennende samtidig som den er klassisk og diskret. Den nederste er helt sjelløs og kjedelig. Anonymous poster hash: e8d8f...faa
snøsnø Skrevet 10. oktober 2015 #31 Skrevet 10. oktober 2015 Hadde ikke valgt noen av dem. OM det måtte være en av dem, så den nederste grå. Husk at hvis alle flisene skal ha mønster, så blir det MYE mønster. Jeg hadde valgt ensfargede fliser og eventuelt hatt noen pyntefliser litt løslig spredd (ikke mønster) eller en smal delekant et sted langsetter.
beef sister Skrevet 10. oktober 2015 #32 Skrevet 10. oktober 2015 Liker best de til høyre, men tror de grå blir mer behagelig å se på.
Hjertefru Skrevet 10. oktober 2015 #33 Skrevet 10. oktober 2015 Spørs hvilken stil dere har ellers. De til høyre passer godt hvis dere har en "landlig" stil, de grå nederste er mer mainstream....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #34 Skrevet 10. oktober 2015 Hadde ikke valgt noen av dem. OM det måtte være en av dem, så den nederste grå. Husk at hvis alle flisene skal ha mønster, så blir det MYE mønster. Jeg hadde valgt ensfargede fliser og eventuelt hatt noen pyntefliser litt løslig spredd (ikke mønster) eller en smal delekant et sted langsetter. Det er poenget med mye mønster. Jeg elsker marrokanske fliser, og kunne egentlig tenkt meg mye mer mønster og farger 😄 Hadde jeg fått bestemme helt selv så hadde det nok blitt denne flisen 😊 http://shop.kakeldaxgruppen.se/ej-prov/equipe-deco-sapphire-colours Anonymous poster hash: a1aad...d18
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #35 Skrevet 10. oktober 2015 Nederste Anonymous poster hash: 08831...82f
Mpus Skrevet 10. oktober 2015 #36 Skrevet 10. oktober 2015 Hadde ikke valgt noen av dem. OM det måtte være en av dem, så den nederste grå. Husk at hvis alle flisene skal ha mønster, så blir det MYE mønster. Jeg hadde valgt ensfargede fliser og eventuelt hatt noen pyntefliser litt løslig spredd (ikke mønster) eller en smal delekant et sted langsetter. Det er poenget med mye mønster. Jeg elsker marrokanske fliser, og kunne egentlig tenkt meg mye mer mønster og farger 😄Hadde jeg fått bestemme helt selv så hadde det nok blitt denne flisen 😊 http://shop.kakeldaxgruppen.se/ej-prov/equipe-deco-sapphire-colours Anonymous poster hash: a1aad...d18 Jeg syns den var kul 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå