Gå til innhold

De store vanskelige valgene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og her kommer dagens I-lands problem. Vi skal pusse opp kjøkkenet på hytta, og den store diskusjonen akkurat nå er fliser over kjøkkenbenken. Jeg og mannen blir ikke helt enige. Så da lurer jeg på deres mening, hvilken av disse 3 flisene ville du valgt?

Det er til en klassisk hvit kjøkkeninnredning med profiler, og benkeplate i oljet eik 😄

Anonymous poster hash: a1aad...d18

post-42-1047669_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nederste grå! De andre gjorde vondt å se på

Anonymous poster hash: b4675...04c

Skrevet

Den til høyre.

Skrevet

Den som er hvit og grå.

Anonymous poster hash: 47fcb...254
Gjest Antarctica
Skrevet

Den grå. Nydelig farge. De andre blir masete på store flater.

Skrevet

Den med hvit og grå :) De andre to kan bli for mye og virke stressende på noen om de dekker "større" arealer (selv området over vasken hadde vært mer enn nok for meg med de to mønstrene) Den i hvit og grå gir fint mønster, men er likevel nøytral nok til at den virker beroende :)

Skrevet

Den nederste, grå :)

Anonymous poster hash: 69782...cfa
Skrevet

Jeg blir litt glad for at så mange er enige med meg 😂

Jeg vil ga den nederste grå, og mannen den til høyre. Tror han prøver å være litt økonomisk også, den nederste er dobbelt så dyr som de to andre 😆

Skrevet

Den nederste selvfølgelig!

Skrevet (endret)

Om det er Marokanske fliser så ville jeg gått for en miks. En miks i farger og mønstre som passer sammen.

Endret av Elina
Skrevet

Den nederste eller den til høyre. Den nederste er nokk den tryggeste - den det er minst sannsynlig man blir lei av. Men tror også den til høyre kan bli veldig kul.

Skrevet

Ingen av de, men må jeg velge, så er jeg enig med mannen din. Den grå er bare kjedelig.

Skrevet

Helt klart den til høyre. Den grå var litt kjedelig.

Anonymous poster hash: 25ee6...f30

Skrevet

Hehe, takk for mange svar. Veldig glad for tilbakemeldinger. Teit at det skal være sååå vanskelig å velge fliser 😂

Skrevet

Høyre, med to farger :)

Anonymous poster hash: e84d5...2b7

Skrevet

Definitivt ingen av dem! Kjøp én pakke sånne fliser og legg dem ut, jeg lover dere blir gærne i øya! Velg noen uten mønster.

Anonymous poster hash: 983fa...2d6

Skrevet

Definitivt ingen av dem! Kjøp én pakke sånne fliser og legg dem ut, jeg lover dere blir gærne i øya! Velg noen uten mønster.

Anonymous poster hash: 983fa...2d6

Da har vi forskjellig smak, er dritt lei kjedelig fliser uten mønster. Jeg kunne ha tenkt meg mer farger enn det er på disse, men der har mannen sagt stopp.

Men takk for svar 😊

Skrevet

Tenkte først den grå, men tror den til høyre blir knallfin til hvitt kjøkken. :)

Skrevet

Tenkte først den grå, men tror den til høyre blir knallfin til hvitt kjøkken. :)

Helt enig. La mannen din vinne denne 😉

Anonymous poster hash: fe627...2a3

Skrevet

Og her kommer dagens I-lands problem. Vi skal pusse opp kjøkkenet på hytta, og den store diskusjonen akkurat nå er fliser over kjøkkenbenken. Jeg og mannen blir ikke helt enige. Så da lurer jeg på deres mening, hvilken av disse 3 flisene ville du valgt?

Det er til en klassisk hvit kjøkkeninnredning med profiler, og benkeplate i oljet eik 😄

Har du sjekket ut ulfven.no ?

Anonymous poster hash: 2ec01...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...