Firekids Skrevet 9. oktober 2015 #26 Skrevet 9. oktober 2015 Når det gjelder venner er det kvalitet og ikke kvantitet som gjelder.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #27 Skrevet 9. oktober 2015 Nå er ikke jeg så opptatt av facebookvenner og vet ikke en gang hvor mange venner jeg har der. Jeg er derimot veldig sosial og har en stor omgangskrets. Jeg har en del nære venner som jeg kan betro meg til og stole på, noen av dem helt fra barndommen. Og så har jeg en del ulike vennegjenger. F.eks en god vennegjeng på jobb, en vennegjeng i nabolaget, en vennegjeng fra ungdomstiden og noen gode venner i foreldre av venner til barna. Anonymous poster hash: 107f1...887
Salomine Skrevet 10. oktober 2015 #28 Skrevet 10. oktober 2015 Har fire nære venninner, og fire venninner som ikke er fult så nære. Dessverre bor ingen av dem i nærheten slik at man bare kan stikke innom liksom. Men vi treffes av og til og har alltid tid for hverandre på telefon.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #29 Skrevet 10. oktober 2015 Kun 2 egentlig.. Og helt ærlig vet jeg ikke hvor nær vi er mer. Så har der begynt nye folk på jobb som er like gammel som meg (invitert på fest der i neste uke) så ser fram til å bli kjent med de privat (har en bra tone på jobb..) skal og starte studier til vinteren, håper på nye bekjentskaper der :-) ser også mange får x antall "likes" på bilder de legger ut av seg selv eller andre og da føler jeg meg stusselig som kanskje får noen få. Føler meg fjortis der, men det kan jo virke som fb er en indikator på hvor godt likt man er. Anonymous poster hash: d330c...09a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #30 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har ei som jeg begynner å bli ganske godt kjent med. Møtte henne gjennom kjæresten min. Hun er vel den eneste vennen jeg har. Har også ca 20 venner på Facebook, og snakker med to av de nå og da. Ganske kjedelig, men jeg klarer rett og slett ikke å få meg venner. Anonymous poster hash: 7877d...8e5
Urwa Skrevet 10. oktober 2015 #31 Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Ja jeg har veldig mange venner. 5-6 av de er veldig nære som jeg kan prate alt med. Ellers har jeg en veldig nær vennindegjeng på 15 stk som gjør mange ting sammen. Venner utenom det har jeg ikke tall på. Jeg liker å treffe nye mennesker😊 Elsker å invitere de hjem og å gå på besøk. Synes det er veldig koselig❤️ Endret 10. oktober 2015 av Urwa
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #32 Skrevet 10. oktober 2015 Kun 2 egentlig.. Og helt ærlig vet jeg ikke hvor nær vi er mer. Så har der begynt nye folk på jobb som er like gammel som meg (invitert på fest der i neste uke) så ser fram til å bli kjent med de privat (har en bra tone på jobb..) skal og starte studier til vinteren, håper på nye bekjentskaper der :-) ser også mange får x antall "likes" på bilder de legger ut av seg selv eller andre og da føler jeg meg stusselig som kanskje får noen få. Føler meg fjortis der, men det kan jo virke som fb er en indikator på hvor godt likt man er. Anonymous poster hash: d330c...09a Bare for å kommentere Facebook; jeg får bestandig masse likes og kommentarer på mine statuser og bilder. Jeg vil si at jeg har kanskje 3 gode venner, og ellers er det bekjente. Jeg blir ikke nedringt av folk som vil finne på noe irl. Da må jeg alltid ta initiativ selv. Likevel liker folk meg på Facebook... Så det er ikke noen naturlig sammenheng der.. Anonymous poster hash: 7d9cd...8a5
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. oktober 2015 #33 Skrevet 10. oktober 2015 Vil si jeg har en nær venn. Jeg har en del facebookvenner (300), og mange bekjente. Jeg har aldri jentekvelder eller klubb. Men poenget her er at jeg ikke savner det heller. Livet mitt er travelt og jeg foretrekker å ha helgene sammen med mann og barn. Ukedagene går i trening og barnas aktiviteter. Jeg er på ingen måte ensom, og jeg vil ikke endre på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå