Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #26 Skrevet 6. november 2015 Har du noen gang blitt utestengt fra et nettforum, eller fått "kjeft" av moderatorer? Hvis ja: hva gjorde du? Nei. Men jeg blir mykje mobba her inne pga skrivefeil. Anonymous poster hash: 2a29d...fad Knis. Anonymous poster hash: d723d...4ec
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #27 Skrevet 6. november 2015 Jeg ble nesten kastet ut av snartmamma. Det var en dame som startet og angripe meg i alle tråder jeg skrev i, og var ganske grovt det hun skrev og. Så jeg sendte henne en privat melding, og lurte på hva hun holdt på meg, og hva galt jeg hadde gjort mot henne. Jeg fikk et svar, hvor jeg ble kaldt utrolig mye stygge ting. Så jeg kontaktet moderatorene og sa fra. Men fikk ikke svar. Så da skrev jeg på forumet at jeg lurte på hvorfor moderatorene ikke svarte, og hvorfor de mente det var greit at noen kunne gå til angrep på brukerne der inne. Jeg nevnte ingen nick. Da fikk jeg advarsel om at skrev jeg noe mer om dette, ble jeg kastet ut. Og det den andre brukeren hadde gjort mot meg, så ikke de på som galt. Ennå det var skikkelig ille. Jeg sluttet og være der inne da. Anonymous poster hash: 15ebc...b1c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #28 Skrevet 6. november 2015 Hehe, jeg har ikke blitt kastet ut av noen forum eller grupper, men har flere ganger fått beskjed om å moderere meg. Til gjengjeld har jeg vært med på å kaste ut flere medlemmer av grupper på fb, da har det vært pga grove personangrep o.l. Anonymous poster hash: 9f9a6...1b6
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2015 #29 Skrevet 6. november 2015 Ja, herfra. Kalte moderator en partisk bitch eller noe sånt. Hun drev hatkampanje mot luten og redigerte tråder som en full sjømann. Det var da vi hadde leiemoderatorer. Og ble truet med utkastelse da jeg hadde nicket Modelator, det er sikkert 10 år siden.Pikant!Må være mer enn 10 år, for jeg var med fra 2005, og husker ikke dette? Det var på slutten av moderator-IS-veldet, så det er ikke så lenge siden, men det var før resten av nyhetsbildet også var preget av IS... muligens omtrent i dette tidsrommet her, kanskje? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143999235-hvor-i-alle-dager-ble-innlegget-mitt-av/ Er du Cunning Stunts her? For øvrig helt crazy lattervekkende!!
sug lut Skrevet 6. november 2015 #30 Skrevet 6. november 2015 (endret) Ja, herfra. Kalte moderator en partisk bitch eller noe sånt. Hun drev hatkampanje mot luten og redigerte tråder som en full sjømann. Det var da vi hadde leiemoderatorer. Og ble truet med utkastelse da jeg hadde nicket Modelator, det er sikkert 10 år siden.Pikant!Må være mer enn 10 år, for jeg var med fra 2005, og husker ikke dette? Det var på slutten av moderator-IS-veldet, så det er ikke så lenge siden, men det var før resten av nyhetsbildet også var preget av IS... muligens omtrent i dette tidsrommet her, kanskje? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143999235-hvor-i-alle-dager-ble-innlegget-mitt-av/ Er du Cunning Stunts her? For øvrig helt crazy lattervekkende!! Det var bizzarro world her en stund, ja. Ja, er Cunning Stunts og intimnissemor i den tråden. Endret 6. november 2015 av sug lut
Luksusdyret Skrevet 6. november 2015 #31 Skrevet 6. november 2015 Jepp, fra et forum der folk diskuterte Forever Living-produkter og anbefalte c9-kuren til alle, inkludert ammende mødre og folk med sykdommer, som for eksempel lavt stoffskifte. Var visst ufint av meg å betvile deres kunnskap og spørre hvorfor de anbefaler soyabaserte produkter til folk med lavt stoffskifte, og hvorfor de anbefaler en kur som er ment til å føre giftstoffer ut av kroppen (blant annet via morsmelk) til ammende mødre.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #32 Skrevet 6. november 2015 Jeg ble kastet ut av Facebookgruppen "mat fra bunnen" fordi jeg spurte hvorfor det ikke var lov med link der inne.... 🙄 Anonymous poster hash: 6b170...ab9 Haha, det har jeg også lurt på, men da skjønner jeg at jeg ikke skal spørre :-p Anonymous poster hash: 89981...c82
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #33 Skrevet 6. november 2015 Jeg ble kastet ut av Facebookgruppen "mat fra bunnen" fordi jeg spurte hvorfor det ikke var lov med link der inne.... 🙄 Anonymous poster hash: 6b170...ab9 Haha, det har jeg også lurt på, men da skjønner jeg at jeg ikke skal spørre :-p Anonymous poster hash: 89981...c82 Det er ikke lov med link fordi Admin der inne vil ha æren for oppskriftene hun legger ut (som hun har "funnet på", men egentlig funnet på nettet/kokebøker). Det er så dumt 😂🙈 Anonymous poster hash: 6b170...ab9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #34 Skrevet 6. november 2015 Jeg ble kastet ut av Facebookgruppen "mat fra bunnen" fordi jeg spurte hvorfor det ikke var lov med link der inne.... 🙄 Anonymous poster hash: 6b170...ab9 Haha, det har jeg også lurt på, men da skjønner jeg at jeg ikke skal spørre :-p Anonymous poster hash: 89981...c82 Det er ikke lov med link fordi Admin der inne vil ha æren for oppskriftene hun legger ut (som hun har "funnet på", men egentlig funnet på nettet/kokebøker). Det er så dumt 😂🙈 Anonymous poster hash: 6b170...ab9 Den gruppa er klin gæren. Regler for alt og de natt-trådene er jo helt merkelige. På forhånd advarer de mot å lage bråk (i en natt-tråd liksom? Hva er der å bråke med???) og selve trådene er noe a la "søte deg", "gode du", "sov søtt", "nydelige du,så fint med noen ord i nattens mulm og mørke" osv 🤔🤔😆😱 Og mat fra bunnen-yea right. Legges ut oppskrifter med stekt falukorv og den prisgis overhode fantastisk den er. Jommen sa jeg smør, det var mye fra bunnen du😆 HI: aldri blitt kastet ut men blir nok haunted av "mat fra bunnen"-folka nå😉 Har meldt meg ut av gruppa👍 Anonymous poster hash: 526e7...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå