Gå til innhold

Inspirert!!! Har du blitt utestengt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang blitt utestengt fra et nettforum, eller fått "kjeft" av moderatorer?

 

Hvis ja: hva gjorde du?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg ble utestengt fra Freakforum en gang. Ikke permanent da, bare noen dager 😊 Var visst fordi jeg stilte et spørsmål som det ikke var lov å stille....

 

Anonymous poster hash: bcbb8...3d2

Skrevet (endret)

Nei, aldri blitt utestengt. Hvilket forøvrig plager enkelte voldsomt, hvilket igjen gleder meg meget.

Endret av sug lut
Skrevet

Nei, aldri blitt utestengt. Hvilket forøvrig plager enkelte voldsomt, hvilket igjen gleder meg meget.

Hvorfor skulle det plage noen?

 

Anonymous poster hash: cadc7...96f

Skrevet

 

Nei, aldri blitt utestengt. Hvilket forøvrig plager enkelte voldsomt, hvilket igjen gleder meg meget.

Hvorfor skulle det plage noen?

 

Anonymous poster hash: cadc7...96f

 

Det får du spørre dem om, det er nok mer underholdende.

Skrevet

Dette var stusselige greier.

INGEN som har noe gøy å dele?

 

Selv er jeg altfor konfliktsky til å være i nærheten av utestengelse. 

Skrevet

Jeg ble utestengt fra et diagnoseforum en gang. Ikke bare utestengt, men ip-bannet også. :eeeh:

 

Hvorfor? Jo jeg var uenig i måten noen nye brukere hadde kuppet forumet på(virkelig kuppet, de annekterte hele forumadministrasjonen), og det fikk jeg da ikke lov til å være.

Enten er du med eller mot dem. Slik er det den dag i dag, og dette flotte forumet er nå totalt ødelagt.

Skrevet

Nei, men fått melding av moderator som lurte på om det gikk bra med meg. Keg ble forvirret g fant ut at min psykisk syke svigerinne hadde skrevet masse om selvmord ol via min bruker.

Ble bekymret, men godt moderator bryr seg pg faktisk følger opp slike alvorlige ting.

 

Men ikle utestengt :)

Skrevet

Nei. Jeg har da vett på å te meg



Anonymous poster hash: 0f3bc...d60
Skrevet

Blitt kastet ut av en kjøp og salg side på facebook ;D

 

Anonymous poster hash: 2c341...1f9

Skrevet

Jeg ble faktisk utestengt fra navleforumet Vitytes.com, hvis noen har vært borti det, men det var med vilje, en test for å se hvor lavt det var under taket der (svar: ca 2mm).



Anonymous poster hash: 2d13d...775
Gjest Antarctica
Skrevet

 

Jeg ble faktisk utestengt fra navleforumet Vitytes.com, hvis noen har vært borti det, men det var med vilje, en test for å se hvor lavt det var under taket der (svar: ca 2mm).

 

Anonymous poster hash: 2d13d...775

Navleforumet..? Det må være et forum for spesielt interesserte. Navlebeskuende folk....

Skrevet

Jeg har fått tilsnakk fordi jeg i vanvare brøt en regel. Helt uskyldig fra min side da intensjonene ikke var det de la i det og årsaken til at regelen var der. Regler er regler, så det var helt uproblematisk for meg. 



Anonymous poster hash: c6da8...f77
Skrevet

 

Jeg ble faktisk utestengt fra navleforumet Vitytes.com, hvis noen har vært borti det, men det var med vilje, en test for å se hvor lavt det var under taket der (svar: ca 2mm).

 

Anonymous poster hash: 2d13d...775

Navleforumet..? Det må være et forum for spesielt interesserte. Navlebeskuende folk....

 

Forum for dem med navlelo?

Skrevet

Ja, fikk kjeft på canis.no av moderator og beskjed om at hvis jeg ikke gav meg i tråden ville jeg bli utestengt. 

Dette er et forum som er stappfull av folk som er helt kokko innenfor hundeverdenen. 

Var en dame som bad om råd om hunden til samboeren som bet barna hennes. Hele forumet mente at hun skulle omentrent gi bort ungen sin for det var jo hunden det var synd på.. Jeg mente at det var samboeren som skulle ta ansvar over å enten avlive hunden eller oppdra hunden skikkelig for den var egentlig regnet som farlig. 

Siden den gang har jeg ikke vært på forumet for folk er helt gale der inne.. 



Anonymous poster hash: a8b9e...c4b
Skrevet

Ja, men det var mannen som hadde vært inne på min profil. Det skal sies at vi diskuterte i samme diskusjon, og et var vist feil at vi ikke var enige i trådstarter som også var moderator.

 

Da gikk det en liten faen i meg, og jeg tok saken videre. Nå kjenner jeg de andre som var det personlig, og de er like full av faen som meg så vi hadde det ganske artig igrunn.

 

Anonymous poster hash: e505b...74f

Skrevet

Ble kastet ut av « mæ å hjelpe» (noe i den duren) fordi jeg (og mange flere) stillte noen kritiske spørsmål til hennes opptreden på facebook-veggen til gruppa.

 

Hun var så lite profesjonell at det ble pinlig på hennes vegne. Ingen evne til selvkritikk, slettet heller folk som ønska å hjelpe.

 

 

Anonymous poster hash: b0fdf...283

Skrevet

 

Ble kastet ut av « mæ å hjelpe» (noe i den duren) fordi jeg (og mange flere) stillte noen kritiske spørsmål til hennes opptreden på facebook-veggen til gruppa.

 

Hun var så lite profesjonell at det ble pinlig på hennes vegne. Ingen evne til selvkritikk, slettet heller folk som ønska å hjelpe.

 

 

Anonymous poster hash: b0fdf...283 [/quo

 

Drittelefon som redigerer i hytt og pine... «hjælp mæ å hjelpe»...

 

Anonymous poster hash: b0fdf...283

Skrevet

Ja, herfra. Kalte moderator en partisk bitch eller noe sånt. Hun drev hatkampanje mot luten og redigerte tråder som en full sjømann. Det var da vi hadde leiemoderatorer. Og ble truet med utkastelse da jeg hadde nicket Modelator, det er sikkert 10 år siden. 

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, herfra. Kalte moderator en partisk bitch eller noe sånt. Hun drev hatkampanje mot luten og redigerte tråder som en full sjømann. Det var da vi hadde leiemoderatorer. Og ble truet med utkastelse da jeg hadde nicket Modelator, det er sikkert 10 år siden.

Pikant!

Må være mer enn 10 år, for jeg var med fra 2005, og husker ikke dette?

Skrevet

Ble utestengt fra et forum fordi jeg hadde for mange linjer i signaturen min. Ante ikke at de hadde en regel om det. Tror regelen var max 4 linjer og jeg hadde 5.

 

Anonymous poster hash: 30e16...e5c

Skrevet

Blitt kasta ut av noen grupper på FB, kom med noen heftige sannhetsord om C9 og hvordan enkelte forhandlere holder på...

Mine ord om det nådde ledelsen i forever living 😁

 

Anonymous poster hash: 6f9eb...5bc

  • 4 uker senere...
Skrevet

 

Ja, herfra. Kalte moderator en partisk bitch eller noe sånt. Hun drev hatkampanje mot luten og redigerte tråder som en full sjømann. Det var da vi hadde leiemoderatorer. Og ble truet med utkastelse da jeg hadde nicket Modelator, det er sikkert 10 år siden.

Pikant!

Må være mer enn 10 år, for jeg var med fra 2005, og husker ikke dette?

 

Det var på slutten av moderator-IS-veldet, så det er ikke så lenge siden, men det var før resten av nyhetsbildet også var preget av IS... muligens omtrent i dette tidsrommet her, kanskje? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143999235-hvor-i-alle-dager-ble-innlegget-mitt-av/

Skrevet

Jeg ble kastet ut av Facebookgruppen "mat fra bunnen" fordi jeg spurte hvorfor det ikke var lov med link der inne....

 

🙄

 

Anonymous poster hash: 6b170...ab9

Skrevet

Har du noen gang blitt utestengt fra et nettforum, eller fått "kjeft" av moderatorer?

 

Hvis ja: hva gjorde du?

Nei.

 

Men jeg blir mykje mobba her inne pga skrivefeil.

 

 

 

Anonymous poster hash: 2a29d...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...