Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #26 Skrevet 8. oktober 2015 Leser årsplanen til bhg Holder styr på barnas og egne legetimer Følger barna til lege, helsestasjon,operasjoner ol. Holder styr på at barna har rene klær i bhg Og andre praktiske ting (snakker ikke om direkte husarbeid her). Holder med ja/nei, men ønsker du å utdype så vær så god Anonymous poster hash: 1fc7e...ecb Nei. Synes du er heldig som har en så oppegående mann...,., Anonymous poster hash: e0cda...aca
the amazing spidermamma Skrevet 8. oktober 2015 #27 Skrevet 8. oktober 2015 Ja, han har som regel mer oversikt enn meg, for det er han som henter og leverer oftest.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #28 Skrevet 8. oktober 2015 Nei Anonymous poster hash: 2b647...d84
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #29 Skrevet 8. oktober 2015 Nei. Han er flink på å ta med våte klær fra barnehagen. Men jegfinner dem som regel i bilen dagen etter. Min mann er en sosekopp. Men han er handy til tusen, så han har nok totalt sett bedre kontroll på ting enn meg. 😊 Anonymous poster hash: 4ae5f...c27
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #30 Skrevet 8. oktober 2015 Han leverer i barnehagen, jeg henter. Han glemmer å ta med nytt tøy til barnehagen, eller kan glemme å ta med skitne klær hjem. Han har tatt barnet til både lege, sykehusavtaler og operasjon (vi var begge der den dagen). Han har også glemt legeavtaler til barnet, og vi har fått regninger hjem. Han leser ikke årsplaner eller noe annet, men har gått alene på foreldremøte i barnehagen (jeg var syk). Han har ADD, noe som forklarer hvordan ting blir glemt, selv om jeg minner ham på ting mange ganger. Anonymous poster hash: 706fb...b7f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #31 Skrevet 8. oktober 2015 Nei. Nei. Nei. Og nei. Eksmannen holdt ikke styr på sånt. Eksmannen holder enda ikke styr på noe, det mangler alltid masse etter samvær med ungen. Heldigvis er eksmannen glad i ungen og ungen er glad i ham. Anonymous poster hash: de834...69c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #32 Skrevet 8. oktober 2015 Leser årsplanen til bhg Holder styr på barnas og egne legetimer Følger barna til lege, helsestasjon,operasjoner ol. Holder styr på at barna har rene klær i bhg Og andre praktiske ting (snakker ikke om direkte husarbeid her). Holder med ja/nei, men ønsker du å utdype så vær så god Anonymous poster hash: 1fc7e...ecb Holder styr på alt, egentlig. Anonymous poster hash: 7bcea...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå