Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Leser årsplanen til bhg Holder styr på barnas og egne legetimer Følger barna til lege, helsestasjon,operasjoner ol. Holder styr på at barna har rene klær i bhg Og andre praktiske ting (snakker ikke om direkte husarbeid her). Holder med ja/nei, men ønsker du å utdype så vær så god Anonymous poster hash: 1fc7e...ecb
n74 Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Årsplan nei, måndesplan ja. Holder styr på legetimer. Følger barnet til lege Holder ikke helt styr på klær i barnehagen, men klarer å ta med seg regntøy og dresser som er skitne, og vaske det for så å ta det med igjen dagen etter. Men skiftetøy er det nok jeg som holder styr på.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Han leser månedsplanen, ikke årsplanen, men han gjør alt annet du ramser opp her, ja Anonymous poster hash: 7d987...3bf
Hjertefru Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Nei Ja Følger ca 50/50 Delvis De to eldste går på skolen, han er totalt håpløs på å lese ukeplan hver mandag så han har ikke peiling på når det er gym fex.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Vi har kalender på mobilene der alt legges inn, den som får infoen legger det inn i kalenderen. På resten, ja han har like god oversikt som jeg har. Anonymous poster hash: 6c8e9...00a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Nei, men han kommer støtt og stadig hjem fra bhg med klær som ikke er barnas Anonymous poster hash: 5a366...d4a
TPK Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Nei. Han følger til lege o.l hvis jeg ber om det og minner ham på det (fordi jeg har en jobb hvor jeg kan gjøre dette i arbeidstiden med lønn, så det er ikke bare latskap fra hans side). Barn og klær har han virkelig ikke styr på. Klarer knapt å organisere sine egne klær!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Nei. Han er nå exen min forresten. Anonymous poster hash: f41b7...8d3
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Nei x 4... Anonymous poster hash: 9a68f...b06
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Ja Anonymous poster hash: 0d10c...48a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 ja.. ja.. ja.. NEI!!! Anonymous poster hash: 50484...6ac
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 Hi her. Mannen leser ikke årsplan, mndsplan, ukeplan eller noe. Han aner ikke hva barna gjør i bhg. Men... Bhg har akkurat innført en app der slik info legges ut, noe som gjør han mer engasjert (ser på bilder, sjekker hvor lenge gutten sov dupp osv). Hurra!!! Legetimer er mitt ansvar. Har får stadig ikke-møtt regninger til egne timer (da har han glemt å nevne timen for meg, så jeg har ikke fått minnet han på dette). Jeg følger barna pga jobbsituasjon, men han gjør det om jeg er syk el.l. Han tar med klær hjem fra bhg hver fredag, men når han får beskjed om å pakke nytt får han bare med seg 30% av det barnet trenger. Jeg går gjennom etterpå, han kaller dette samarbeid helt ok, han gjør da litt... Anonymous poster hash: 1fc7e...ecb
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #13 Skrevet 8. oktober 2015 Nei Nei Ja Nei Jeg er "organisatoren" når det gjelder barnet vårt, men han tar det igjen ved å være den som holder styr på hjemmet. Dvs han følger gjerne til helsestasjon osv, men det er jeg som husker på timen, gjør barnet klart og sørger for at de kommer seg av gårde til riktig tid. Han leverer i bhg hver dag, men jeg gjør barnet klart om morgenen, sender med det han skal ha med osv. Jeg organiserer, han utfører. Anonymous poster hash: 0a728...14b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #14 Skrevet 8. oktober 2015 Nei Anonymous poster hash: f09e5...e51
Miss Chocolate Skrevet 8. oktober 2015 #15 Skrevet 8. oktober 2015 Han følger delvis med og jeg følger delvis med. Han tar sin del av ansvaret. ❤️
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #16 Skrevet 8. oktober 2015 Nei, men han kommer støtt og stadig hjem fra bhg med klær som ikke er barnas Anonymous poster hash: 5a366...d4a så praktisk med litt nytt Anonymous poster hash: ea848...549
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #17 Skrevet 8. oktober 2015 Han leser årsplanen og månedsplanen. Han holder styr på egne legetimer, men ikke barnas mer enn til at jeg trenger bilen den dagen, så han må gå til jobb. Følger til lege om det er til legevakt på ettermiddag/kveld, og sikkert operasjoner om det hadde vært aktuelt. HS er det jeg som ordner, men det er fordi det passer seg best sånn.Han har ikke peiling på bhg-tøy. Ikke klærne hjemme heller... Han ser ikke engang forskjell på hvems tøy det er, om det er baby som bruker 68 eller om det er toåring som bruker 98... Men han vet i det minste hvor hylla er hen, og ber jeg om at han skal ta med seg noe, klarer han det om han får en detaljert beskrivelse. Gjerne en huskelapp om det er flere ting... Anonymous poster hash: a16b6...7f3
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #18 Skrevet 8. oktober 2015 Nei Nei Ja, hvis jeg ber han om det. Ja, der er han faktisk ganske flink, selv om det er jeg som har hovedansvaret! Anonymous poster hash: 39dbc...45b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #19 Skrevet 8. oktober 2015 Nei, men han kommer støtt og stadig hjem fra bhg med klær som ikke er barnas Anonymous poster hash: 5a366...d4a Økonomisk for dere det da 👍🏼 Anonymous poster hash: 71452...b85
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #20 Skrevet 8. oktober 2015 Min kjæreste må jo være unik. Han har alltid fulgt opp gutten sin på alt, selv når han bodde sammen med moren var det han som tok hovedansvaret. Nå har han gutten 50 prosent pluss og har stålkontroll på alt, pluss at han gjerne tar ting når gutten er hos moren også. Mann som er voksen med andre ord. Min ex var ikke sånn btw. Litt derfor han også er en ex. Anonymous poster hash: ccec5...601
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #21 Skrevet 8. oktober 2015 Nei jeg tar meg av levering og henting i barnehagen. Jeg går på foreldremøter og følger til legen. Osv osv. Anonymous poster hash: 758e6...ccb
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #22 Skrevet 8. oktober 2015 Nei... Han gjør gjerne ting om han blir bedt om det og minnet på det ørten ganger. Han har null kontroll og null oversikt. Må ta på meg delvis skyld. Jeg har tatt styringen fra dag en. Er også redd for å gi slipp fordi jeg ikke har nok tillit til at han klarer å holde styr. Men det er ikke uten grunn. Han var svært uorganisert før vi ble sammen. Fikk stadig purringer og inkassovarsel fordi han glemte å betale regninger, glemte eu-kontroller på bilen, glemte å lese av strømmen, glemte lege- og tannlegetimer osv. Anonymous poster hash: 8991a...d56
Mostly Harmless Skrevet 8. oktober 2015 #23 Skrevet 8. oktober 2015 Nei, men han sørger for at bilen er kjørbar, har hovedansvaret for maten, og følger opp knirkende dører/trekk fra vinduene/masse mystisk med huset som jeg ikke legger merke til. Han tar klær med hjem fra barnehagen bare hvis jeg skriver liste, mens jeg kan koke poteter, men bare hvis jeg får beskjed om det...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #24 Skrevet 8. oktober 2015 Leser årsplanen til bhg Holder styr på barnas og egne legetimer Følger barna til lege, helsestasjon,operasjoner ol. Holder styr på at barna har rene klær i bhg Og andre praktiske ting (snakker ikke om direkte husarbeid her). Holder med ja/nei, men ønsker du å utdype så vær så god Anonymous poster hash: 1fc7e...ecb Han er min eksmann nå, men svaret er ja. Vi har delt ting mellom oss. Noen foreldremøter og legetimer går jeg på, andre tar han. Anonymous poster hash: d66c9...141
Mamma_til_2 Skrevet 8. oktober 2015 #25 Skrevet 8. oktober 2015 Nei men jeg er kontrollfreek når det kommer til alt du nevner så det holder at jeg vet så kan jeg gi beskjed videre ang legetime og annet, vi deler på og følge til lege ol .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå