Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #26 Skrevet 7. oktober 2015 Ja ja, gjort er gjort, og spist er spist. Rart dere ikke steriliserte dere før dere bør gravide da... Anonymous poster hash: 2be4e...42e Jeg er ikke overrasket over en sånn kommentar. Her inne er det alltid noen som føler de må være litt ekle med de som har det tøft. Du klarer uansett ikke være hardere mot meg enn jeg er selv. Ha en fin kveld videre. (Det er ventetid på sterilisering i det offentlige, selv når man får det innvilget på medisinsk grunnlag. Nå gjør mannen det privat.) Anonymous poster hash: 46aa3...bb4 Hadde dere gjort det privat med en gang bare.... Anonymous poster hash: 2be4e...42e Ærlig talt, eier du ikke skam i livet? Anonymous poster hash: 2ee61...f0e Å kjære.. Hadde de bare tenkt seg godt om, så kunne dette faktisk vært unngått! Enig? Anonymous poster hash: 2be4e...42e Du, gå vekk og vær! HI: En god klem til deg <3 Anonymous poster hash: cb3a1...2d0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #27 Skrevet 8. oktober 2015 Sender deg en stor klem hi! Du gjorde det eneste riktige i din situasjon! Jeg skjønner at det er vanskelig, men det blir heldigvis lettere med tiden! Du har tatt ett valg som gjør at barna dine får vokse opp med mamma! Ta tiden til hjelp, kos deg med barna og mannen din og bruk nettverket ditt for alt det er godt for! Anonymous poster hash: 35ac8...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå