Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 1. Bhg sin metode resulterer i et gråtende barn som hysterisk roper etter mamma. (Dette er pedagogisk riktig fordi barnet får kjenne på følelsene sine og de får bekreftet at det er ok å vise følelser/være lei seg. Barnet følelser er riktig). 2. Mammas metode, som resulterer i at barnet gir meg kos, vinker og smiler mens hun løper bort til de andre for å starte leken. Aldri gråt. Har testet ut mammas/bhg sin metode hipp som happ med samme resultat hver gang. Er forøvrig enig med bhg at barnas følelser ikke skal tulles bort og overses, men hvorfor fremprovosere gråt hver dag ved levering? Jenta mi få trøst og vi snakker om følelser ellers (har større barn også). Dette barnet fyller straks 2 år. Anonymous poster hash: 0d18c...b11
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg går aldri fra mitt barn når det er hysterisk. (Eller én gang. Men da måtte jeg løpe for å rekke avsluttende eksamen på studiet. Noe barnehagen visste). Men jeg har gått i fra når det sutregråter. Jeg kjenner igjen gråten fra mitt barn, og vurder ut ifra situasjonen. Anonymous poster hash: 2a7c3...5a9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Mamma metode. Jeg mener gråt er ett symptom på noe, og i dette tilfelle vil jeg si det er viktig å trygge barnet før mor går. Vi skal alltid anerkjenne følelser de har, og hjelpe de med å forstå hvorfor ting er som det er og de føler som de gjør. Det betyr ikke at vi trenger å fremprovosere vonde følelser hos barna våre. Har selv valgt å bruke god tid ved levering og dra når barnet er klar enn å måtte rive barnet ut av armene mine. Anonymous poster hash: f23f8...c9d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg går lett fra barnet om det bare klager/sutrer, og jeg vet det ikke egentlig er noe galt. Trøster og "duller" jeg med henne da, blir det verre neste gang. Er det hysterisk, noe ser ut til å være i veien (kanskje jeg vet hva, kanskje ikke), så løser jeg det på en helt annen måte. Går aldri fra barnet slik. Anonymous poster hash: aaf5d...e0a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg går fra mitt gråtende barn, men det er fordi jeg vet at gråten stopper med en gang jeg er ute av syne Han er som en bryter. For oss blir det hundre ganger verre for barnet hvis jeg bruker "dikkedikk-metoden" en halvtime før jeg går. Ser ut til at din metode fungerer bedre enn barnehagen sin og da synes jeg at du skal fortsette å bruke den. Anonymous poster hash: b170f...507
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Du må beskrive disse metodene mer, hva er forskjellen? Anonymous poster hash: fe7fc...5fa
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Min metode hadde vært å snakke mer med barnehagen. Det er jo ikke sånn at de mener at det er best at barnet gråter. Det ligger noe annet her som du ikke gjør rede for. Anonymous poster hash: 27204...3bd
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. oktober 2015 #8 Skrevet 7. oktober 2015 Du sier ingenting om hva disse metodene går ut på?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #9 Skrevet 7. oktober 2015 Du må fortelle mer. Hva går hver "metode" ut på? Anonymous poster hash: 3e9d3...778
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #10 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg går aldri fra mitt barn når det er hysterisk. (Eller én gang. Men da måtte jeg løpe for å rekke avsluttende eksamen på studiet. Noe barnehagen visste). Men jeg har gått i fra når det sutregråter. Jeg kjenner igjen gråten fra mitt barn, og vurder ut ifra situasjonen. Anonymous poster hash: 2a7c3...5a9 Så du kommer heller for sent på jobb for å unngå å gå fra ett barn som skriker? Latterlig! Sønnen min skriker ofte hysterisk når går,men om jeg bare går med en gang så går det fort over. Blir jeg igjen å duller med han så skriker 1000 ganger verre når jeg er nødt å gå igjen. Anonymous poster hash: 5782e...39a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #11 Skrevet 7. oktober 2015 Må vel ikke utdype hver metode for å få svar? Resultatet er det viktige. Jo, bhg mener at dersom barnet gråter er det riktig for barnet, og man kan si "jeg forstår at du er lei deg fordi mamma skal dra" og andre pedagogiske fraser som ikke nytter på mitt barn. For dem kan gjerne barnet gråte hver dag ved levering så lenge følelsene ikke "husjes bort". Jeg tuller med henne,hun ler og har det fint, og synes det er ok at jeg drar. Mer orker jeg ikke beskrive metodene da det ikke er det som har betydning her, det er avskjeden/reaksjonen som er problemet. Anonymous poster hash: 0d18c...b11
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #12 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg går aldri fra mitt barn når det er hysterisk. (Eller én gang. Men da måtte jeg løpe for å rekke avsluttende eksamen på studiet. Noe barnehagen visste). Men jeg har gått i fra når det sutregråter. Jeg kjenner igjen gråten fra mitt barn, og vurder ut ifra situasjonen. Anonymous poster hash: 2a7c3...5a9 Så du kommer heller for sent på jobb for å unngå å gå fra ett barn som skriker? Latterlig!Sønnen min skriker ofte hysterisk når går,men om jeg bare går med en gang så går det fort over. Blir jeg igjen å duller med han så skriker 1000 ganger verre når jeg er nødt å gå igjen. Anonymous poster hash: 5782e...39a Hi her. Samme her. 1000 ganger verre om jeg er der lenge ved levering. Men om jeg slipper å bruke barnehagens anbefalte pedagogiske gloser så går det fint å levere henne på 1 minutt Anonymous poster hash: 0d18c...b11
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #13 Skrevet 7. oktober 2015 Samme tråd igjen fra deg.... Gjesp!! Hvor mange ganger skal du ha det bekreftet? Stol på deg selv eller og gro deg noen baller. Anonymous poster hash: b6135...27b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #14 Skrevet 7. oktober 2015 Samme tråd igjen fra deg.... Gjesp!! Hvor mange ganger skal du ha det bekreftet? Stol på deg selv eller og gro deg noen baller. Anonymous poster hash: b6135...27b Klapp igjen ditt tragiske troll! Har aldri skrevet om dette før, hva faen feiler deg? Bitch! Anonymous poster hash: 0d18c...b11
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #15 Skrevet 7. oktober 2015 Samme tråd igjen fra deg.... Gjesp!! Hvor mange ganger skal du ha det bekreftet? Stol på deg selv eller og gro deg noen baller. Anonymous poster hash: b6135...27b Klapp igjen ditt tragiske troll! Har aldri skrevet om dette før, hva faen feiler deg? Bitch! Anonymous poster hash: 0d18c...b11 Utifra ditt reaksjonsmønster her, så skjønner jeg hvorfor barnehagen kommer inn og styrer leveringsrutinene dine. Du fremstår som både umoden og som en person som har store problemer med å styre eget sinne... Anonymous poster hash: 3754b...824
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #16 Skrevet 7. oktober 2015 Hysterisk gråt går jeg aldri fra. Da sier jeg jo at barnets følelser ikke er viktig ved å forlate det. Litt sutring går jeg. Sutringen opphører med en gang jeg er ute av døra. Anonymous poster hash: 03137...5c3
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #17 Skrevet 7. oktober 2015 Samme tråd igjen fra deg.... Gjesp!! Hvor mange ganger skal du ha det bekreftet? Stol på deg selv eller og gro deg noen baller. Anonymous poster hash: b6135...27b Klapp igjen ditt tragiske troll! Har aldri skrevet om dette før, hva faen feiler deg? Bitch! Anonymous poster hash: 0d18c...b11 OI. For et språk. Kysser du ungene dine med den fæle munnen der? 🙊 Anonymous poster hash: 03137...5c3
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #18 Skrevet 7. oktober 2015 Samme tråd igjen fra deg.... Gjesp!! Hvor mange ganger skal du ha det bekreftet? Stol på deg selv eller og gro deg noen baller. Anonymous poster hash: b6135...27b Klapp igjen ditt tragiske troll! Har aldri skrevet om dette før, hva faen feiler deg? Bitch! Anonymous poster hash: 0d18c...b11 Har det klikka for deg eller? Anonymous poster hash: 3f3e9...494
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #19 Skrevet 7. oktober 2015 Må vel ikke utdype hver metode for å få svar? Resultatet er det viktige. Jo, bhg mener at dersom barnet gråter er det riktig for barnet, og man kan si "jeg forstår at du er lei deg fordi mamma skal dra" og andre pedagogiske fraser som ikke nytter på mitt barn. For dem kan gjerne barnet gråte hver dag ved levering så lenge følelsene ikke "husjes bort". Jeg tuller med henne,hun ler og har det fint, og synes det er ok at jeg drar. Mer orker jeg ikke beskrive metodene da det ikke er det som har betydning her, det er avskjeden/reaksjonen som er problemet. Anonymous poster hash: 0d18c...b11 Metodene er faktisk av betydning. Hvis du har en metode for å levere som går fort, ikke resulterer i gråtende barn og som fungerer for deg og barnet, hvorfor vil da barnehagen ha det gjort på en annen måte? Så lenge du ikke vil utdype hvordan du gjør ting er det umulig å si noe om hvem som har rett av deg å barnehagen. Det er vanskelig å tro at barnehagen er så urimelige / dumme som du lar der høres ut som. Anonymous poster hash: 3824b...ca5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #20 Skrevet 7. oktober 2015 Samme tråd igjen fra deg.... Gjesp!! Hvor mange ganger skal du ha det bekreftet? Stol på deg selv eller og gro deg noen baller. Anonymous poster hash: b6135...27b Klapp igjen ditt tragiske troll! Har aldri skrevet om dette før, hva faen feiler deg? Bitch! Anonymous poster hash: 0d18c...b11 Utifra ditt reaksjonsmønster her, så skjønner jeg hvorfor barnehagen kommer inn og styrer leveringsrutinene dine. Du fremstår som både umoden og som en person som har store problemer med å styre eget sinne... Anonymous poster hash: 3754b...824 Alle foreldrenes leveringsrutiner. Litt forskjell på hvordan man oppfører seg in public og hjemme overfor sure oppgulp på dib, såpass er vel du også oppegående nok til å forstå ellers lurer jeg på hvor alle dib-hønene gjemmer seg in real life... Anonymous poster hash: 0d18c...b11
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #21 Skrevet 7. oktober 2015 Hysterisk gråt går jeg aldri fra. Da sier jeg jo at barnets følelser ikke er viktig ved å forlate det. Litt sutring går jeg. Sutringen opphører med en gang jeg er ute av døra. Anonymous poster hash: 03137...5c3 Ikke jeg heller, bortsett fra i dag. Følte meg som verdens verste mamma der og da. Men den ansatte mente det da ble deres oppgave å verdsette barnets følelser. Anonymous poster hash: 0d18c...b11
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #22 Skrevet 7. oktober 2015 Samme tråd igjen fra deg.... Gjesp!! Hvor mange ganger skal du ha det bekreftet? Stol på deg selv eller og gro deg noen baller. Anonymous poster hash: b6135...27b Klapp igjen ditt tragiske troll! Har aldri skrevet om dette før, hva faen feiler deg? Bitch! Anonymous poster hash: 0d18c...b11 OI. For et språk. Kysser du ungene dine med den fæle munnen der? 🙊 Anonymous poster hash: 03137...5c3 Kysser barna mine minst 5 ganger hver dag <3 Snakker ikke sånn, men skriver gjerne dritt til folk som gulper først på dib Tar på ungene med de stygge skrivefingrene mine også <3 Anonymous poster hash: 0d18c...b11
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #23 Skrevet 7. oktober 2015 Må vel ikke utdype hver metode for å få svar? Resultatet er det viktige. Jo, bhg mener at dersom barnet gråter er det riktig for barnet, og man kan si "jeg forstår at du er lei deg fordi mamma skal dra" og andre pedagogiske fraser som ikke nytter på mitt barn. For dem kan gjerne barnet gråte hver dag ved levering så lenge følelsene ikke "husjes bort". Jeg tuller med henne,hun ler og har det fint, og synes det er ok at jeg drar. Mer orker jeg ikke beskrive metodene da det ikke er det som har betydning her, det er avskjeden/reaksjonen som er problemet. Anonymous poster hash: 0d18c...b11 Metodene er faktisk av betydning. Hvis du har en metode for å levere som går fort, ikke resulterer i gråtende barn og som fungerer for deg og barnet, hvorfor vil da barnehagen ha det gjort på en annen måte? Så lenge du ikke vil utdype hvordan du gjør ting er det umulig å si noe om hvem som har rett av deg å barnehagen. Det er vanskelig å tro at barnehagen er så urimelige / dumme som du lar der høres ut som. Anonymous poster hash: 3824b...ca5 Mange har svart på spørsmålet mitt, ikke alle som har like tungt for å forstå ting Anonymous poster hash: 0d18c...b11
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #24 Skrevet 7. oktober 2015 Samme tråd igjen fra deg.... Gjesp!! Hvor mange ganger skal du ha det bekreftet? Stol på deg selv eller og gro deg noen baller. Anonymous poster hash: b6135...27b Klapp igjen ditt tragiske troll! Har aldri skrevet om dette før, hva faen feiler deg? Bitch! Anonymous poster hash: 0d18c...b11 Utifra ditt reaksjonsmønster her, så skjønner jeg hvorfor barnehagen kommer inn og styrer leveringsrutinene dine. Du fremstår som både umoden og som en person som har store problemer med å styre eget sinne... Anonymous poster hash: 3754b...824 Alle foreldrenes leveringsrutiner. Litt forskjell på hvordan man oppfører seg in public og hjemme overfor sure oppgulp på dib, såpass er vel du også oppegående nok til å forstå ellers lurer jeg på hvor alle dib-hønene gjemmer seg in real life... Anonymous poster hash: 0d18c...b11 Slutt med dine barnslige hersketeknikker. Om noen er en DIBhøne er det vel deg!!! Det er jo din reaksjon og kommunikasjonsmetode som er helt bak mål. Ser du ikke selv at du oppfører deg ekstremt umodent? Anonymous poster hash: 03137...5c3
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #25 Skrevet 7. oktober 2015 Må vel ikke utdype hver metode for å få svar? Resultatet er det viktige. Jo, bhg mener at dersom barnet gråter er det riktig for barnet, og man kan si "jeg forstår at du er lei deg fordi mamma skal dra" og andre pedagogiske fraser som ikke nytter på mitt barn. For dem kan gjerne barnet gråte hver dag ved levering så lenge følelsene ikke "husjes bort". Jeg tuller med henne,hun ler og har det fint, og synes det er ok at jeg drar. Mer orker jeg ikke beskrive metodene da det ikke er det som har betydning her, det er avskjeden/reaksjonen som er problemet. Anonymous poster hash: 0d18c...b11 Metodene er faktisk av betydning. Hvis du har en metode for å levere som går fort, ikke resulterer i gråtende barn og som fungerer for deg og barnet, hvorfor vil da barnehagen ha det gjort på en annen måte? Så lenge du ikke vil utdype hvordan du gjør ting er det umulig å si noe om hvem som har rett av deg å barnehagen. Det er vanskelig å tro at barnehagen er så urimelige / dumme som du lar der høres ut som. Anonymous poster hash: 3824b...ca5 Mange har svart på spørsmålet mitt, ikke alle som har like tungt for å forstå ting Anonymous poster hash: 0d18c...b11 Men det er jo litt merkelig at du ikke orker å beskrive metodene. Anonymous poster hash: 3f3e9...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå