Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #26 Skrevet 6. oktober 2015 Synes ikke slikt er interessant jeg, bryr meg midt ra**en hva andre veier.. Anonymous poster hash: 33d5e...269
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #27 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg kjente jeg blei litt trist inni meg bare ved å lese tittelen på innlegget ditt jeg. Hvem er det du går ned i vekt for? De andre, eller deg selv? Jeg gikk veldig fort og mye ned i vekt en periode, ufrivillig, selvom jeg alltid har hatt noen ekstra kg og nå har jeg det igjen synes jeg det var ekkelt når folk kommenterte det. Folk presterte til og med å rose meg for så flink jeg hadde vært. Folk som ikke ante at jeg var syk. Jeg tror ikke du skal fokusere så mye på hva andre mener å tenker. Det som er viktig er at du har det bra med deg selv Signerer. Hvis man går ned i vekt for å sanke komplimenter fra andre, og ikke for å være sunnere, sterkere og mer attraktiv for mannen, så har man feil motivasjon i utgangspunktet. Man slanker seg vel for seg selv i første rekke? Er vel tristere å gå ned i vekt for å være "attraktiv" for mannen vel? Anonymous poster hash: 192cf...082 Synes ikke det. At man vil være attraktiv for partneren sin istedet for å forfalle og flytte inn i joggisen med 30 ekstra kilo er noe flere burde praktisere. Alt for mange "slapper av" når det blir gift og blir overvektige og ustelte. Det går også på selvtilliten løs. Jeg vil gjerne være attraktiv for min partner, og ønsker også at han legger seg litt i selen for å være attraktiv for meg. Hva har skjedd med å prøve å være best mulig for partneren sin? Neida, la oss heller fise og pisse i hverandres nærvær, legge på oss og ha håret i knute, i tillegg til å begynne å dusje en gang i uka slik flere gjør her. Skikkelig flott. Knis. Ja, det er ingen mellomting. Enten slanker man seg for mannen, eller så er man ustelt og fiser. Idiotkommentar. Anonymous poster hash: 192cf...082
Luksusdyret Skrevet 6. oktober 2015 #28 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg kjente jeg blei litt trist inni meg bare ved å lese tittelen på innlegget ditt jeg. Hvem er det du går ned i vekt for? De andre, eller deg selv? Jeg gikk veldig fort og mye ned i vekt en periode, ufrivillig, selvom jeg alltid har hatt noen ekstra kg og nå har jeg det igjen synes jeg det var ekkelt når folk kommenterte det. Folk presterte til og med å rose meg for så flink jeg hadde vært. Folk som ikke ante at jeg var syk. Jeg tror ikke du skal fokusere så mye på hva andre mener å tenker. Det som er viktig er at du har det bra med deg selv Signerer. Hvis man går ned i vekt for å sanke komplimenter fra andre, og ikke for å være sunnere, sterkere og mer attraktiv for mannen, så har man feil motivasjon i utgangspunktet. Man slanker seg vel for seg selv i første rekke? Er vel tristere å gå ned i vekt for å være "attraktiv" for mannen vel? Anonymous poster hash: 192cf...082 Synes ikke det. At man vil være attraktiv for partneren sin istedet for å forfalle og flytte inn i joggisen med 30 ekstra kilo er noe flere burde praktisere. Alt for mange "slapper av" når det blir gift og blir overvektige og ustelte. Det går også på selvtilliten løs. Jeg vil gjerne være attraktiv for min partner, og ønsker også at han legger seg litt i selen for å være attraktiv for meg. Hva har skjedd med å prøve å være best mulig for partneren sin? Neida, la oss heller fise og pisse i hverandres nærvær, legge på oss og ha håret i knute, i tillegg til å begynne å dusje en gang i uka slik flere gjør her. Skikkelig flott. Knis. Ja, det er ingen mellomting. Enten slanker man seg for mannen, eller så er man ustelt og fiser. Idiotkommentar. Anonymous poster hash: 192cf...082 Det er svar på mening om at det er trist når noen prøver å være attraktiv for mannen sin. Nei, det trenger vi vel sikkert ikke. De får elske oss som vi er. Ut fra det som diskuteres på DiB så går de fleste og fiser rundt sammen med mannen... usj! Og mange dusjer kun 1 eller 2 ganger i uka (vedder på at det er de samme folkene ). Så klager man etterpå hvorfor mannen ikke har lyst... Jeg hadde ikke orket å ha sex med en mann som går rundt i joggisen, promper i tide og utide og dusjer en gang i uka.
Brennheite Badeand Skrevet 6. oktober 2015 #29 Skrevet 6. oktober 2015 Det er ikke alltid 11 kg synes så godt. Har du skiftet ut garderoben din? Byttet litt stil for å vise frem nedgangen hvis du er fornøyd med deg selv? Hvis du går i de samme klærne som før så er det ikke så lett å se for andre.
Luksusdyret Skrevet 6. oktober 2015 #30 Skrevet 6. oktober 2015 Det er ikke alltid 11 kg synes så godt. Har du skiftet ut garderoben din? Byttet litt stil for å vise frem nedgangen hvis du er fornøyd med deg selv? Hvis du går i de samme klærne som før så er det ikke så lett å se for andre. Må nok signere den også. Man får gjerne overflødig hud som legger seg slik at man ikke ser vektnedgangen med mindre man har klær som viser vektnedgangen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #31 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg kjente jeg blei litt trist inni meg bare ved å lese tittelen på innlegget ditt jeg. Hvem er det du går ned i vekt for? De andre, eller deg selv? Jeg gikk veldig fort og mye ned i vekt en periode, ufrivillig, selvom jeg alltid har hatt noen ekstra kg og nå har jeg det igjen synes jeg det var ekkelt når folk kommenterte det. Folk presterte til og med å rose meg for så flink jeg hadde vært. Folk som ikke ante at jeg var syk. Jeg tror ikke du skal fokusere så mye på hva andre mener å tenker. Det som er viktig er at du har det bra med deg selv Signerer. Hvis man går ned i vekt for å sanke komplimenter fra andre, og ikke for å være sunnere, sterkere og mer attraktiv for mannen, så har man feil motivasjon i utgangspunktet. Man slanker seg vel for seg selv i første rekke?Er vel tristere å gå ned i vekt for å være "attraktiv" for mannen vel? Anonymous poster hash: 192cf...082 Synes ikke det. At man vil være attraktiv for partneren sin istedet for å forfalle og flytte inn i joggisen med 30 ekstra kilo er noe flere burde praktisere. Alt for mange "slapper av" når det blir gift og blir overvektige og ustelte. Det går også på selvtilliten løs. Jeg vil gjerne være attraktiv for min partner, og ønsker også at han legger seg litt i selen for å være attraktiv for meg. Hva har skjedd med å prøve å være best mulig for partneren sin? Neida, la oss heller fise og pisse i hverandres nærvær, legge på oss og ha håret i knute, i tillegg til å begynne å dusje en gang i uka slik flere gjør her. Skikkelig flott. Knis. Ja, det er ingen mellomting. Enten slanker man seg for mannen, eller så er man ustelt og fiser. Idiotkommentar. Anonymous poster hash: 192cf...082 Det er svar på mening om at det er trist når noen prøver å være attraktiv for mannen sin. Nei, det trenger vi vel sikkert ikke. De får elske oss som vi er. Ut fra det som diskuteres på DiB så går de fleste og fiser rundt sammen med mannen... usj! Og mange dusjer kun 1 eller 2 ganger i uka (vedder på at det er de samme folkene ). Så klager man etterpå hvorfor mannen ikke har lyst... Jeg hadde ikke orket å ha sex med en mann som går rundt i joggisen, promper i tide og utide og dusjer en gang i uka. Nå var det spesifikt slanking vi snakket om da. Det er en vesentlig forskjell mellom å slanke seg for mannen for at han skal synes du et attraktiv, og normal hygiene og folkeskikk. Anonymous poster hash: 192cf...082
Berta_78 Skrevet 7. oktober 2015 #32 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg kjente jeg blei litt trist inni meg bare ved å lese tittelen på innlegget ditt jeg. Hvem er det du går ned i vekt for? De andre, eller deg selv? Jeg gikk veldig fort og mye ned i vekt en periode, ufrivillig, selvom jeg alltid har hatt noen ekstra kg og nå har jeg det igjen synes jeg det var ekkelt når folk kommenterte det. Folk presterte til og med å rose meg for så flink jeg hadde vært. Folk som ikke ante at jeg var syk. Jeg tror ikke du skal fokusere så mye på hva andre mener å tenker. Det som er viktig er at du har det bra med deg selv Signerer. Hvis man går ned i vekt for å sanke komplimenter fra andre, og ikke for å være sunnere, sterkere og mer attraktiv for mannen, så har man feil motivasjon i utgangspunktet. Man slanker seg vel for seg selv i første rekke? Er vel tristere å gå ned i vekt for å være "attraktiv" for mannen vel? Anonymous poster hash: 192cf...082 Synes ikke det. At man vil være attraktiv for partneren sin istedet for å forfalle og flytte inn i joggisen med 30 ekstra kilo er noe flere burde praktisere. Alt for mange "slapper av" når det blir gift og blir overvektige og ustelte. Det går også på selvtilliten løs. Jeg vil gjerne være attraktiv for min partner, og ønsker også at han legger seg litt i selen for å være attraktiv for meg. Hva har skjedd med å prøve å være best mulig for partneren sin? Neida, la oss heller fise og pisse i hverandres nærvær, legge på oss og ha håret i knute, i tillegg til å begynne å dusje en gang i uka slik flere gjør her. Skikkelig flott. Ha håret i knute....?
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. oktober 2015 #33 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg sier nesten alltid en fin kommentar dersom jeg vet at vedkommende har slanket seg. Ellers kommenterer jeg det ikke, i fare for at vedkommende er blitt syk.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #34 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har gått ned mye ufrivillig, og får daglig kommentarer om at jeg er blitt tynn og om jeg egentlig er frisk... Skulle ønske folk ikke kommenterte... De vil nok bare ikke si noe feil Anonymous poster hash: 2f4e6...a92
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #35 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har gått ned 35 kg siden april, og det er ikke overflod av kommentarer på det heller (jeg er dog glad, det er så kleint når det kommenteres) MEN jeg tror ikke folk er komfortable med å kommentere vekt hos andre. Anonymous poster hash: 33b45...3ef
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #36 Skrevet 7. oktober 2015 Det er ikke alltid 11 kg synes så godt. Har du skiftet ut garderoben din? Byttet litt stil for å vise frem nedgangen hvis du er fornøyd med deg selv? Hvis du går i de samme klærne som før så er det ikke så lett å se for andre. Må nok signere den også. Man får gjerne overflødig hud som legger seg slik at man ikke ser vektnedgangen med mindre man har klær som viser vektnedgangen. Overflødig hud ved å gå ned 11 kg? Det er vel ikke normalt. Nå trener jeg og, så ikke noe overflødig hud her. Og jeg har skiftet ut garderoben. De gamle buksene henger og slenger på meg. Nå har jeg startet å gå med masse kjoler, og de er stramme over bryst og liv. Går og med trangere overdeler og har nye jeans som sitter som støpt. Men det er godt mulig det ikke synes så godt som jeg synes. Anonymous poster hash: db78b...713
Brennheite Badeand Skrevet 8. oktober 2015 #37 Skrevet 8. oktober 2015 Det er ikke alltid 11 kg synes så godt. Har du skiftet ut garderoben din? Byttet litt stil for å vise frem nedgangen hvis du er fornøyd med deg selv? Hvis du går i de samme klærne som før så er det ikke så lett å se for andre. Må nok signere den også. Man får gjerne overflødig hud som legger seg slik at man ikke ser vektnedgangen med mindre man har klær som viser vektnedgangen. Overflødig hud ved å gå ned 11 kg? Det er vel ikke normalt. Nå trener jeg og, så ikke noe overflødig hud her. Og jeg har skiftet ut garderoben. De gamle buksene henger og slenger på meg. Nå har jeg startet å gå med masse kjoler, og de er stramme over bryst og liv. Går og med trangere overdeler og har nye jeans som sitter som støpt. Men det er godt mulig det ikke synes så godt som jeg synes. Anonymous poster hash: db78b...713 Folk flest er opptatt av seg selv. Hvem er det du forventer kommentarer fra som uteblir? Er du selv flink til å kommentere hvis andre har slanket seg, har nye klær, ny sveis etc? Min erfaring er at jo mer observant jeg er mot andre, jo mer er de det mot meg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #38 Skrevet 8. oktober 2015 Det er ikke alltid 11 kg synes så godt. Har du skiftet ut garderoben din? Byttet litt stil for å vise frem nedgangen hvis du er fornøyd med deg selv? Hvis du går i de samme klærne som før så er det ikke så lett å se for andre. Må nok signere den også. Man får gjerne overflødig hud som legger seg slik at man ikke ser vektnedgangen med mindre man har klær som viser vektnedgangen. Overflødig hud ved å gå ned 11 kg? Det er vel ikke normalt. Nå trener jeg og, så ikke noe overflødig hud her. Og jeg har skiftet ut garderoben. De gamle buksene henger og slenger på meg. Nå har jeg startet å gå med masse kjoler, og de er stramme over bryst og liv. Går og med trangere overdeler og har nye jeans som sitter som støpt. Men det er godt mulig det ikke synes så godt som jeg synes. Anonymous poster hash: db78b...713 Folk flest er opptatt av seg selv. Hvem er det du forventer kommentarer fra som uteblir? Er du selv flink til å kommentere hvis andre har slanket seg, har nye klær, ny sveis etc? Min erfaring er at jo mer observant jeg er mot andre, jo mer er de det mot meg. Ja, jeg er flink til å kommentere andre, vekt, klær og hår. Men når jeg tenker meg om, så har jeg fått en del komplimenter for kjolene jeg går med, at jeg er fin. Anonymous poster hash: db78b...713
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #39 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg tørr nesten ikke si noe om slikt om ikke folk selv er veldig åpne om det. Så senest ei her om dagen som så mye slankere ut enn sist, men hun er 18 år og fremdeles tykk. Ble rett og slett usikker på om jeg så rett og turte ikke annet enn å kommentere at hun hadde veldig fine bukser på 😔 Redd for å trå feil når det gjelder kropp og størrelse! Anonymous poster hash: cf9f1...bf4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #40 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg kommenterer aldri kropp uansett. Jeg synes ikke det er ok på egne vegne og gjør det da ikke mot andre. Jeg synes du virker litt selvopptatt. Hvorfor så viktig for deg at folk skal si noe? Er det for å føle aksept? Eller ønsker du å få høre du har blitt sexy? Anerkjennelse, Gud så flink DU er? Ingen av delene mener jeg er veldig sunt i forhold til eget selvbilde. Vær glad folk liker deg som både tykk og slank. Vekt er åpenbart ikke noe tema. Anonymous poster hash: b387a...512
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #41 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg kommenterer aldri kropp uansett. Jeg synes ikke det er ok på egne vegne og gjør det da ikke mot andre. Jeg synes du virker litt selvopptatt. Hvorfor så viktig for deg at folk skal si noe? Er det for å føle aksept? Eller ønsker du å få høre du har blitt sexy? Anerkjennelse, Gud så flink DU er? Ingen av delene mener jeg er veldig sunt i forhold til eget selvbilde. Vær glad folk liker deg som både tykk og slank. Vekt er åpenbart ikke noe tema. Anonymous poster hash: b387a...512 Nå er jeg overhodet ikke selvopptatt, og trenger ingen andres aksept. Det var bare en tanke som slo meg, at ingen hadde kommentert vektnedgangen min. Og som skrevet før, sist gang, da jeg bodde et annet sted. Så fikk jeg kommentarer på det hele tiden. Så da er jeg vant til det. Men som jeg leser her inne, så ser jeg at det er ikke så normalt å kommentere vektnedgang. Og dermed stusser jeg heller ikke mer over det. Anonymous poster hash: db78b...713
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #42 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg tørr nesten ikke si noe om slikt om ikke folk selv er veldig åpne om det. Så senest ei her om dagen som så mye slankere ut enn sist, men hun er 18 år og fremdeles tykk. Ble rett og slett usikker på om jeg så rett og turte ikke annet enn å kommentere at hun hadde veldig fine bukser på 😔 Redd for å trå feil når det gjelder kropp og størrelse! Anonymous poster hash: cf9f1...bf4 Om man er redd noen skal ta det på feil måte, si heller "så bra du ser ut"! Da gir du et komplement som går på hele personen, og som gjerne blir tatt vel i mot. De fleste vil være glad for å høre en slik kommentar :-) Anonymous poster hash: 00d4b...b93
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #43 Skrevet 8. oktober 2015 Gratulerer med 11 kg HI, synes du har vært flink! Jeg kommenterer kun om jeg vet personen har jobbet med å gå ned i vekt. Da tenker jeg det er oppmuntrende om man kommenterer. Ellers sier jeg ingenting. Vekt og kropp er så utrolig sensitivt tema. Jeg har selv vært utsatt for åpen diskusjon rundt min kropp og vekt da jeg en periode ble for tynn. Helt forferdelig. Anonymous poster hash: 83894...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå