Miss Chocolate Skrevet 6. oktober 2015 #26 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg starter med det våte og rører mel og gjær i. Elter aldri, har perfekte brød. Anonymous poster hash: 0d0d8...61e Langtidshever du da?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #27 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg dekker bakebollen/brettet godt, og setter det på heving på golvet på badet. Der er det lunt/varmt. Bruker også bare fersk gjær, og strør sukkeret (litt av det) over gjæren, så den får smelte. Kjenner at jeg gjerne skulle ha fått hele oppskriften på de bollene som har varm melis og melk i seg. Anonymous poster hash: 0f39d...c60
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #28 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg dekker bakebollen/brettet godt, og setter det på heving på golvet på badet. Der er det lunt/varmt. Bruker også bare fersk gjær, og strør sukkeret (litt av det) over gjæren, så den får smelte. Kjenner at jeg gjerne skulle ha fått hele oppskriften på de bollene som har varm melis og melk i seg. Anonymous poster hash: 0f39d...c60 http://www.detsoteliv.no/oppskrift/verdens-beste-boller Anonymous poster hash: ea765...aa1
Havhesten Skrevet 6. oktober 2015 #29 Skrevet 6. oktober 2015 Fersk gjær, lunken melk... forheving og etterheving... noe mer? Anonymous poster hash: 23b8b...962 Bak ut deigen mens den er på topp. Ikke vent, da mister den futten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå